abonnement Unibet Coolblue
pi_192305937
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 17:53 schreef amaranta het volgende:
Ik snap op zich wel dat je voorzichtig bent, maar die vrouw in Kruidvat sloeg naar mijn idee echt door.
Die man kan natuurlijk besmet zijn. maar ik ga er eigenlijk van uit dat als je buiten komt, en in de winkel, je het hoogstwaarschijnlijk niet bent.

Ze deed al de hele tijd lelijk in de winkel trouwens. Er waren amper klanten, maar ze liep nog net niet over de muren.
Nu zijn die gangpaden al niet super breed. maar als je zo bang bent, blijf dan thuis
Ze is een gigantische trut.
  Moderator vrijdag 27 maart 2020 @ 17:56:57 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192305986
Ik erger me groen en geel aan mijn vriendinnen die nu hun kinderen met elkaar laten spelen maar zelf dan wel afstand houden. “Ja maar dat mag volgens de rijksoverheid”. :X dat zal wel zo zijn maar je kunt zelf ook gewoon nadenken toch? Wat hierboven gezegd wordt ben ik het mee eens: waarom zouden kinderen wel met elkaar mogen spelen en niet naar opa en oma mogen? Dat is toch totaal niet logisch :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_192306045
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 17:56 schreef MaJo het volgende:
Ik erger me groen en geel aan mijn vriendinnen die nu hun kinderen met elkaar laten spelen maar zelf dan wel afstand houden. “Ja maar dat mag volgens de rijksoverheid”. :X dat zal wel zo zijn maar je kunt zelf ook gewoon nadenken toch? Wat hierboven gezegd wordt ben ik het mee eens: waarom zouden kinderen wel met elkaar mogen spelen en niet naar opa en oma mogen? Dat is toch totaal niet logisch :?
Kan je je groen en geel ergeren maar dat is wat er nu gezegd wordt. Je kan als MaJo wel tegen iedereen gaan zitten te zeiken dat ze nog veel meer moeten doen dan ze doen, ook al is het hele land al helemaal lamgelegd, respecteer gewoon ook andere mensen en wat ze op dit moment nog wel mogen in plaats van dit soort gepraat weer.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 18:01:27 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192306079
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 16:19 schreef Phaidra het volgende:
Ja hey, ligt eraan hoe breed de ouders zijn!! :+

Maar minimale omtrek (breedte van ouders buiten beschouwing gelaten) = 37,5 meter
Doorsnede = 11,94 meter
O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 27 maart 2020 @ 18:04:11 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_192306132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 17:54 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ze is een gigantische trut.
Zo, ben je weer klaar?
disclaimer
  Moderator vrijdag 27 maart 2020 @ 18:05:47 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192306163
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 17:59 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Kan je je groen en geel ergeren maar dat is wat er nu gezegd wordt. Je kan als MaJo wel tegen iedereen gaan zitten te zeiken dat ze nog veel meer moeten doen dan ze doen, ook al is het hele land al helemaal lamgelegd, respecteer gewoon ook andere mensen en wat ze op dit moment nog wel mogen in plaats van dit soort gepraat weer.
Dan mag ik me er toch wel aan ergeren? Ik vind namelijk dat zij ontzettend lopen te zeuren, dit is de eerste keer dat ik me er negatief over uitlaat _O- Ze mogen wat mij betreft hun gang gaan maar door dit soort gedrag blijft de verspreiding alleen maar doorgaan. Ik zeik niet tegen ze, vraag alleen aan ze of het wel verstandig is.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 27 maart 2020 @ 18:06:20 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192306175
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 17:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij zien onze ouders nu ook even niet dus ze missen hun kleinkinderen heel erg.
Ze zijn beide begin 60 en geen klachten.
Is ook maar matig begrip voor want: “ik zie zoveel buren met hun kleinkinderen. Zelfs de huisarts”!

Tja, ik vind het ook niet leuk maar ik doe toch niks geks? :{
Wij komen (met onze 9-jarige) ook niet bij onze ouders (78-78-88-90) maar vangen wel de kleinzoon van 1½ op als mijn zoon en schoondochter allebei werken :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192306230
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:05 schreef MaJo het volgende:
ij betreft hun gang gaan maar door dit soort gedrag blijft de verspreiding alleen maar doorgaan. Ik zeik niet tegen ze, vraag alleen aan ze of het wel versta
Hoe groot is de kans denk je dat de overheid nu iets doet wat compleet onlogisch is wat dit betreft? Jij denkt dat het niet kan, hen stellen van wel. Is dit niet waarschijnlijk gewoon een flinke lading aan onterechte betweterigheid?

En tuurlijk is de kans er dat het daarmee verspreid wordt. Als je op die manier wil denken kan je zoveel zaken nu alsnog gaan verbieden. Het park zou het minste van de zorgen moeten zijn gezien alle andere zaken maar goed. Als jij je daarover wil opwinden dan prima, zolang je maar niet echt mensen er mee lastig gaat vallen in het park.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 18:10:03 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192306240
Ik was trouwens bij de Hubo, waar ik een ouder stel een beetje zag bakkeleien, zij stond al in de rij voor de kassa, hij nog niet.... (en liep idd in de weg voor mijn richting), kom ik even later buiten, zie ik die man in zijn brommobiel zitten, zonder haar, maar wel een beetje wachten enzo, rijdt er verderop nog een brommobiel uit een parkeervak waar zij inzit :D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192306282
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan mag ik me er toch wel aan ergeren? Ik vind namelijk dat zij ontzettend lopen te zeuren, dit is de eerste keer dat ik me er negatief over uitlaat _O- Ze mogen wat mij betreft hun gang gaan maar door dit soort gedrag blijft de verspreiding alleen maar doorgaan. Ik zeik niet tegen ze, vraag alleen aan ze of het wel verstandig is.
Ben wel benieuwd wat ze reageren? Denken ze echt dat ze daarna verkeerd bezig zijn en gaan ze weg of?
pi_192306492
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:09 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans denk je dat de overheid nu iets doet wat compleet onlogisch is wat dit betreft? Jij denkt dat het niet kan, hen stellen van wel. Is dit niet waarschijnlijk gewoon een flinke lading aan onterechte betweterigheid?

En tuurlijk is de kans er dat het daarmee verspreid wordt. Als je op die manier wil denken kan je zoveel zaken nu alsnog gaan verbieden. Het park zou het minste van de zorgen moeten zijn gezien alle andere zaken maar goed. Als jij je daarover wil opwinden dan prima, zolang je maar niet echt mensen er mee lastig gaat vallen in het park.
En dit is precies de reden dat er een lockdown moet komen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 27 maart 2020 @ 18:28:30 #162
269689 crew  Viv
pi_192306522
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:09 schreef phoenyx het volgende:
Hoe groot is de kans denk je dat de overheid nu iets doet wat compleet onlogisch is wat dit betreft? Jij denkt dat het niet kan, hen stellen van wel. Is dit niet waarschijnlijk gewoon een flinke lading aan onterechte betweterigheid?
Nou, de overheid heeft in de aanpak van deze uitbraak nogal wat steken laten vallen en de rode draad is hierbij toch wel "achter de feiten aanlopen". Dus het zou zomaar kunnen dat ze volgende week weer maatregelen nemen waarvan iedereen al tijden op z'n klompen kon aanvoelen dat die noodzakelijk zijn. :Y)
pi_192306530
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:27 schreef Tally het volgende:

[..]

En dit is precies de reden dat er een lockdown moet komen :')
Kan je wel kinderachtig :') doen maar dit is precies wat ik al dacht. Er kan geen gematigdheid zijn niet waar, alles moet op slot want niks is meer veilig om nog te doen. Of het ene nou weinig besmettingsgevaar oplevert maakt ook niet meer uit. Jullie mensen kunnen niet rationeel nadenken bij iets wat nieuw is.
pi_192306534
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wij komen (met onze 9-jarige) ook niet bij onze ouders (78-78-88-90) maar vangen wel de kleinzoon van 1½ op als mijn zoon en schoondochter allebei werken :+
Mijn ouders hebben mijn kinderen nu al 3 weken niet gezien ;(

Mijn vader is COPD patiënt en ik werk in het ziekenhuis. Dus vind ik mijzelf een enorm risico. Mijn schoonmoeder stond gister op de raam te kloppen en te zwaaien. Die zien ze wel maar knuffelen en zo doen ze niet. Zijn gezond hoor maar ik durf het niet aan. En op dit moment kunnen we het regelen. Maar zwaar is het wel.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192306551
Ik ben nog steeds blij dat er geen lockdown is en vind de aanpak van Nederland zo verkeerd nog niet. :@
pi_192306564
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:29 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Kan je wel kinderachtig :') doen maar dit is precies wat ik al dacht. Er kan geen gematigdheid zijn niet waar, alles moet op slot want niks is meer veilig om nog te doen. Of het ene nou weinig besmettingsgevaar oplevert maakt ook niet meer uit. Jullie mensen kunnen niet rationeel nadenken bij iets wat nieuw is.
Dit mens ziet de corona patiënt voorbij komen dagelijks. Maar blijf vooral lekker doen wat je doet hoor. Maar wel uit mijn buurt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192306566
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:28 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nou, de overheid heeft in de aanpak van deze uitbraak nogal wat steken laten vallen en de rode draad is hierbij toch wel "achter de feiten aanlopen". Dus het zou zomaar kunnen dat ze volgende week weer maatregelen nemen waarvan iedereen al tijden op z'n klompen kon aanvoelen dat die noodzakelijk zijn. :Y)
Of de mensen denken dat. Als ze direct hadden gezegd dat er een lockdown moest komen had iedereen dat onredelijk gevonden. Nu zien mensen de consequenties en is er meer draagvlak. Iedereen zit nu achteraf te stellen hoe duidelijk het wel niet is dat er meer gedaan moest worden etc. maar dat is toch wel vrij typerend hier.
pi_192306581
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:30 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat er geen lockdown is en vind de aanpak van Nederland zo verkeerd nog niet. :@
Ik heb er de ballen verstand van of kijk op en ik ‘moet’ er maar op vertrouwen dat wat we doen, het juiste gaat zijn.
Het is allemaal kut en onzeker. Voor iedereen.
pi_192306603
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Dit mens ziet de corona patiënt voorbij komen dagelijks. Maar blijf vooral lekker doen wat je doet hoor. Maar wel uit mijn buurt.
Wat is dit nou weer voor een reactie op mijn vraag naar gematigdheid?
pi_192306619
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:33 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een reactie op mijn vraag naar gematigdheid?
Dat was geen vraag. Dat was een veroordeling. Kinderachtig. En jullie mensen. Dan ben ik er al klaar mee :{w
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192306620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:31 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Of de mensen denken dat. Als ze direct hadden gezegd dat er een lockdown moest komen had iedereen dat onredelijk gevonden. Nu zien mensen de consequenties en is er meer draagvlak. Iedereen zit nu achteraf te stellen hoe duidelijk het wel niet is dat er meer gedaan moest worden etc. maar dat is toch wel vrij typerend hier.
Kom je hier trouwens in dit topic om te bekritiseren hoe ‘wij’ als ouders hiermee omgaan?
Ik krijg dat idee maar misschien zit ik er compleet naast. Je posthistory laat niets blijken dat je vaker in OUD post. :Y)
pi_192306657
Afgelopen vrijdag heb ik een kindje van 6 voorbij zien komen in de ambu die de corona afdeling op kon. Mijn kinderen spelen dus niet met andere kinderen omdat het RIVM vind dat het wel kan. Mijn kinderen gaan na 6 april nog niet naar school omdat het RIVM vind dat het kan. Ik zie teveel :{w
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192306659
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:33 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat was geen vraag. Dat was een veroordeling. Kinderachtig. En jullie mensen. Dan ben ik er al klaar mee :{w
Als ik arts zou zijn en veel mensen dood zou zien gaan zou ik dat niet fijn vinden maar ik ga toch niet vanuit emotie dan bepalen dat alles maar op slot. Ik snap ook niet hoe je niet kan snappen dat ik het kinderachtig vind als iemand met :') reageert maar oke dat zal ook wel weer. Ik ben er blij om dat de politiek nog wel wat normale beslissingen neemt.
pi_192306681
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Kom je hier trouwens in dit topic om te bekritiseren hoe ‘wij’ als ouders hiermee omgaan?
Ik krijg dat idee maar misschien zit ik er compleet naast. Je posthistory laat niets blijken dat je vaker in OUD post. :Y)
Nee klopt was alleen de post over het naar het park gaan waarop ik wilde reageren. Heb verder niks tegen hoe ouders hiermee omgaan ofzo. Een enkele keer zie je ook iets buiten je standaard forums en daar reageer je dan gewoon ook op. Wij hebben trouwens geen tuin en ook 2 jonge kinderen, om het wat in perspectief te plaatsen. We gaan (gingen) niet naar het park omdat we sadisten zijn maar omdat je toch nog wel iets wel ook moet kunnen doen zolang het nog gezegd wordt dat het mag.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2020 18:39:34 ]
pi_192306703
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:35 schreef Tally het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik een kindje van 6 voorbij zien komen in de ambu die de corona afdeling op kon. Mijn kinderen spelen dus niet met andere kinderen omdat het RIVM vind dat het wel kan. Mijn kinderen gaan na 6 april nog niet naar school omdat het RIVM vind dat het kan. Ik zie teveel :{w
Ja, dat lijkt mij extra confronterend dan.
Maar hoelang kan je op die manier kinderen afsluiten van alles om hun heen. Dat vind ik zo moeilijk aan deze ellende. Wanneer keer het tij. En we staan nog maar aan het begin. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')