abonnement Unibet Coolblue
pi_192260316
Ben ervan overtuigd dat de maatregelen werken, echter zullen we nog wel langer infecties en zieke mensen krijgen.

Waar denken jullie waar nu nog veel besmettingen zullen plaatsvinden?

Ik denk:

Bedrijven die open blijven, heb er een hoop gezien en denk een 1/4 is nog niet serieus met maatregelen intern, zoals hoestende medewerkers of aanraken van zaken waar een ander aan heeft gezeten.

Supermarkten, die te druk zijn, weinig desinfecteren tussen klanten door en laks personeel/klanten.

Ouderenzorg wat met te weinig bescherming werkt, niet getest wordt en dagelijks 10 of meer cliënten bezoekt en binnen 1,5m komt.
.
pi_192260328
Mijn persoonlijke overtuiging is dat het helemaal niks meer uit maakt, en dat we al in de fase van grootschalige groepsimmuniteit zitten. We zullen het snel weten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192260790
Pin automaten waar dus wel iedereen met zn vingers aan zit. Het zou fijn zijn als er achter de kassa een wasbakje met zeepwater zou staan.

In de supermarkt stond aangegeven dat de deuren van het melkschap elke twee uur worden gereinigd. In twee uur kan je een hoop besmetten. Ik ga voortaan met een latex handschoen naar de supermarkt om naar niets direct te hoeven aanraken.

Ik ben wel erg geschrokken dat de overlevingstijd op gladde oppervlakten iets van drie dagen kan zijn.
pi_192260798
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:13 schreef qajariaq het volgende:
Pin automaten waar dus wel iedereen met zn vingers aan zit. Het zou fijn zijn als er achter de kassa een wasbakje met zeepwater zou staan.

In de supermarkt stond aangegeven dat de deuren van het melkschap elke twee uur worden gereinigd. In twee uur kan je een hoop besmetten. Ik ga voortaan met een latex handschoen naar de supermarkt om naar niets direct te hoeven aanraken.

Ik ben wel erg geschrokken dat de overlevingstijd op gladde oppervlakten iets van drie dagen kan zijn.
😂😂😂
pi_192260956
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:13 schreef qajariaq het volgende:
Pin automaten waar dus wel iedereen met zn vingers aan zit. Het zou fijn zijn als er achter de kassa een wasbakje met zeepwater zou staan.

In de supermarkt stond aangegeven dat de deuren van het melkschap elke twee uur worden gereinigd. In twee uur kan je een hoop besmetten. Ik ga voortaan met een latex handschoen naar de supermarkt om naar niets direct te hoeven aanraken.

Ik ben wel erg geschrokken dat de overlevingstijd op gladde oppervlakten iets van drie dagen kan zijn.
Bij onze jumbo hebben ze die glazenplaten opengezet en aan elkaar vast getyrapt
pi_192261147
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:13 schreef qajariaq het volgende:
In de supermarkt stond aangegeven dat de deuren van het melkschap elke twee uur worden gereinigd. In twee uur kan je een hoop besmetten. Ik ga voortaan met een latex handschoen naar de supermarkt om naar niets direct te hoeven aanraken.

Ik ben wel erg geschrokken dat de overlevingstijd op gladde oppervlakten iets van drie dagen kan zijn.
Wat doe je dan bij thuiskomst?
De handschoenen uittrekken en dan alsnog (een grotere hoeveelheid) besmet materiaal over je lichaam uitsmeren?
So we just called him Fred too
pi_192261176
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:13 schreef qajariaq het volgende:
Pin automaten waar dus wel iedereen met zn vingers aan zit. Het zou fijn zijn als er achter de kassa een wasbakje met zeepwater zou staan.

In de supermarkt stond aangegeven dat de deuren van het melkschap elke twee uur worden gereinigd. In twee uur kan je een hoop besmetten. Ik ga voortaan met een latex handschoen naar de supermarkt om naar niets direct te hoeven aanraken.

Ik ben wel erg geschrokken dat de overlevingstijd op gladde oppervlakten iets van drie dagen kan zijn.
Als je je handen niet in je mond stopt en ze wast als je thuiskomt, is er weinig aan de hand hoor.
pi_192265459
Handschoentjes zijn voor eenmalig gebruik en prima uit te trekken zonder jezelf te besmetten. Met klussen red je dat ook zonder je handen onder de verf of lijm te smeren.

Je kan wel zeggen dat je van je gezicht af moet blijven maar dat lukt niet in de praktijk vrees ik. dat gaat vanzelf.

Ik twijfel nog tussen handschoentjes of zorgen dat je de handen kunt wassen bij de supermarkt, voordat je naar huis gaat. Dat zou met een washandje in een plastic zakje al kunnen bijvoorbeeld. In ieder geval vind ik het een slecht idee om dingen aan te raken die veel mensen aanraken. Met name pinautomaten en deuren die veel mensen gebruiken dus.

Probleem met die plexiglas schermen is dat je er om heen gaat buigen omdat je anders elkaar niet verstaat. De afstand is daardoor wel iets groter dan normaal maar anderhalve meter haal je dan niet. Gister ook in een zaak waar de kassières achter elkaar zitten, voor de eigen kassa stond een scherm maar met inpakken sta je dus vlak bij haar collega zonder scherm ertussen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')