abonnement Unibet Coolblue
pi_192258530
het zou goed zijn om het Noorden op slot te gooien om het virus hier onder controle te houden en bij de grens de temperatuur opmeten.

ook volgt het Noorden al een eigen koers omdat het nog niet zo besmet is als midden en zuid Nederland, Alex Friedrich volgt terecht deze koers, omdat de rest van Nederland naar de klote is en niet meer te redden betekent niet dat het Noorden niet meer te redden is, dat het RIVM daar niet blij mee is dat er een andere koers wordt gevaren is hun probleem, het is nu ieder voor zich.

In de rest van Nederland mag je het aantal besmettingen vervijfvoudigen, in Groningen kloppen de cijfers aardig in het ergste geval mogen ze verdubbelt worden.

Geen import meer in het Noorden, grenzen op slot en het hier beheersbaar houden met de huidige maatregelen!



[ Bericht 5% gewijzigd door hoedenderand op 25-03-2020 10:20:11 ]
pi_192258576
Uitstekend idee, maar het gas blijft van ons.
  woensdag 25 maart 2020 @ 06:40:47 #3
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_192260206
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 23:36 schreef opgebaarde het volgende:
Uitstekend idee, maar het gas blijft van ons.
En als dit allemaal voorbij is ook zelf je eigen boontjes blijven doppen. Succes!
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 07:36:45 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192260444
Voor :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_192260469
Draai die geldkraan naar het noorden eerst maar eens dicht dan
pi_192260511
Ik ben altijd wel voorstander geweest van het virus centraliseren op bepaalde plekken in het land. Bouw bepaalde ziekenhuizen om tot Corona ziekenhuizen. stuur daar die zogenaamde experts heen. sluit deze ziekenhuizen af met het leger. En zorg ervoor dat enkel corona patiënten verblijft in dit ziekenhuis. Alle andere patiënten gaan naar de gewone ziekenhuis. En constateren ze corona, meteen doorverwijzen naar het corona ziekenhuis met beveiligde ambulances verspreid door het land. .
  woensdag 25 maart 2020 @ 08:25:41 #7
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_192260950
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:45 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben altijd wel voorstander geweest van het virus centraliseren op bepaalde plekken in het land. Bouw bepaalde ziekenhuizen om tot Corona ziekenhuizen. stuur daar die zogenaamde experts heen. sluit deze ziekenhuizen af met het leger. En zorg ervoor dat enkel corona patiënten verblijft in dit ziekenhuis. Alle andere patiënten gaan naar de gewone ziekenhuis. En constateren ze corona, meteen doorverwijzen naar het corona ziekenhuis met beveiligde ambulances verspreid door het land. .
Dat is min of meer wat er nu gebeurt. Alleen dan zonder leger, zie ook niet wat die toevoegen. Het leger helpt wel met de logistiek (niet trucks, maar planners)
pi_192260983
als t over is extra gas oppompen tot heel groningen wegzakt. en limburg voorzien van meerdere kerncentrales.
pi_192261116
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:25 schreef borbit het volgende:

[..]

Dat is min of meer wat er nu gebeurt. Alleen dan zonder leger, zie ook niet wat die toevoegen. Het leger helpt wel met de logistiek (niet trucks, maar planners)
Volgens mij liggen gewone patiënten en corona patiënten gezamenlijk in een ziekenhuis. met het verschil dat corona patiënten hun eigen afgesloten afdeling heeft.

Wat ik zou willen zien is dat een ziekenhuis alleen corona patiënten heeft. Bezoek is toch niet mogelijk ivm quarantaine dus je kunt deze patiënten overal op een locatie centraliseren. Ik zou dan ook zo weinig mogelijk locaties gebruiken. Het liefst maar een locatie die goed bevoorraad is met mondkapjes, testen en beademingsapparatuur etc. En zet daar je allerbeste experts neer. Niet alleen voor corona maar voor elke griepsoort. Dus een soort griepziekenhuis.
  woensdag 25 maart 2020 @ 08:41:39 #10
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_192261142
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 23:33 schreef hoedenderand het volgende:
het zou goed zijn om het Noorden op slot te gooien om het virus hier onder controle te houden en bij de grens de temperatuur opmeten.

ook volgt het Noorden al een eigen koers omdat het nog niet zo besmet is als midden en zuid Nederland, Alex Friedrich volgt terecht deze koers, omdat de rest van Nederland naar de klote is en niet meer te redden betekent niet dat het Noorden niet meer te redden is, dat het RIVM daar niet blij mee is dat er een andere koers wordt gevaren is hun probleem, het is nu ieder voor zich.

In de rest van Nederland mag je het aantal besmettingen vervijfvoudigen, in Groningen kloppen de cijfers aardig in het ergste geval mogen ze verdubbelt worden.

Geen import meer in het Noorden, grenzen op slot en het hier beheersbaar houden met de huidige maatregelen!
Krijgt Fryslan toch een soort eigen staat. Republyk Fryslan.
pi_192261198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:28 schreef funnywell het volgende:
als t over is extra gas oppompen tot heel groningen wegzakt. en limburg voorzien van meerdere kerncentrales.
Eigenlijk best wel ironisch dat juist Friesland Groningen en Drenthe het minst getroffen zijn. Terwijl deze provincies altijd zwaar zijn misbruikt en ondergewaardeerd door de rest van het land. Klinkt bijna als gerechtigheid.
pi_192261246
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:45 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Eigenlijk best wel ironisch dat juist Friesland Groningen en Drenthe het minst getroffen zijn. Terwijl deze provincies altijd zwaar zijn misbruikt en ondergewaardeerd door de rest van het land. Klinkt bijna als gerechtigheid.
Komt nog wel, duurt even
pi_192261342
Als je boel dicht gooit bij Drenthe, moet iedereen dan via Overijssel en Friesland naar Groningen?
So we just called him Fred too
pi_192261856
Regionale isolatie zou een goede optie zijn als onze regering niet alweer te laat was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_192261943
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Draai die geldkraan naar het noorden eerst maar eens dicht dan
Die kraan loopt van het Noorden naar de rest van Nederland. G.A.S.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_192262080
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 23:33 schreef hoedenderand het volgende:
het zou goed zijn om het Noorden op slot te gooien om het virus hier onder controle te houden en bij de grens de temperatuur opmeten.

ook volgt het Noorden al een eigen koers omdat het nog niet zo besmet is als midden en zuid Nederland, Alex Friedrich volgt terecht deze koers, omdat de rest van Nederland naar de klote is en niet meer te redden betekent niet dat het Noorden niet meer te redden is, dat het RIVM daar niet blij mee is dat er een andere koers wordt gevaren is hun probleem, het is nu ieder voor zich.

In de rest van Nederland mag je het aantal besmettingen vervijfvoudigen, in Groningen kloppen de cijfers aardig in het ergste geval mogen ze verdubbelt worden.

Geen import meer in het Noorden, grenzen op slot en het hier beheersbaar houden met de huidige maatregelen!
eensch ^O^ _O_ *O*
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192262108
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Krijgt Fryslan toch een soort eigen staat. Republyk Fryslan.
zoals het vroeger was. Nice :9~
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192262217
Samen met Zeeland zijn deze provincies natuurlijk ook de dunst bevolkte provincies van Nederland. Niet zo gek dus dat het coronavirus zich daar minder snel verspreid.
pi_192262518
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:45 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Eigenlijk best wel ironisch dat juist Friesland Groningen en Drenthe het minst getroffen zijn. Terwijl deze provincies altijd zwaar zijn misbruikt en ondergewaardeerd door de rest van het land. Klinkt bijna als gerechtigheid.
Uitgebuit als het om de gaswinning ging en niet serieus genomen als het om de gevolgen van de gasboringen gaat, Nu willen ze ons mee de afgrond intrekken en wordt een Coronavrij Noorden niet gegund. Gelukkig lukt het om het hier tot op heden onder controle te houden en een extreme uitbraak te voorkomen, maar wat niet is kan nog komen.
  woensdag 25 maart 2020 @ 10:01:47 #20
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_192262525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:43 schreef Apotheose het volgende:

[..]

zoals het vroeger was. Nice :9~
Yndie! :D

Inderdaad.


Leaver dea as slaaf
Fryslan frij! _O_
pi_192262536
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:55 schreef Fred2 het volgende:
Als je boel dicht gooit bij Drenthe, moet iedereen dan via Overijssel en Friesland naar Groningen?
Bij Friesland ook de grens dicht.
pi_192262553
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Yndie! :D

Inderdaad.


Leaver dea as slaaf
Fryslan frij! _O_
O+ *;
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192262635
Gaat niet gebeuren.
pi_192262706
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef Dejannn het volgende:
Samen met Zeeland zijn deze provincies natuurlijk ook de dunst bevolkte provincies van Nederland. Niet zo gek dus dat het coronavirus zich daar minder snel verspreid.
Het is voornamelijk omdat het Virus in het zuiden begonnen was, toen het de Randstad bereikte gingen de alarmbellen af, vervolgens zijn er verstrekkende maatregelen genomen om het virus in te dammen, die maatregelen heeft het Noorden toen overgenomen en de uitbraak van het Virus was nog niet in zo'n ver stadium als in de rest van Nederland, dat is de hoofdoorzaak dat het hier onder controle is gebleven tot op heden, daarnaast kunnen nieuwe infectiegevallen alleen via het zuiden en het oosten binnenkomen en is de rest omringt door water. tevens worden zoveel mogelijk de corona besmettingen opgespoord in tegenstelling tot de rest van Nederland waarbij alleen specifieke personen tot de risicogroep worden getest, hierdoor wordt het virus oncontroleerbaar en onoverzichtelijk wat de werkelijke statistieken zijn.
  Redactie Frontpage woensdag 25 maart 2020 @ 10:12:09 #25
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_192262759
Als rasechte Drent kan ik het niet meer dan 100% eens zijn met TS. Decennialang is het Noorden het pispaaltje geweest van de rest van Nederland, het ondergeschoven kindje. En nu zijn wij eindelijk superieur *O*
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_192263041
Ik had de 'Noorderlingen' wel eens aan het werk willen zien in Brabant, kijken of ze het nu dan ook onder controle hadden gehad.

quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:12 schreef Djeez het volgende:
Als rasechte Drent kan ik het niet meer dan 100% eens zijn met TS. Decennialang is het Noorden het pispaaltje geweest van de rest van Nederland, het ondergeschoven kindje. En nu zijn wij eindelijk superieur *O*
superieur :')

Je woont nog steeds in een gat, vriend :P
pi_192263080
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:12 schreef Djeez het volgende:
En nu zijn wij eindelijk superieur
Omdat zelfs dat virus jullie echt niet blieft?

:{w

;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2020 10:29:30 ]
pi_192263088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:27 schreef itchycoo het volgende:
Ik had de 'Noorderlingen' wel eens aan het werk willen zien in Brabant, kijken of ze het nu dan ook onder controle hadden gehad.
[..]

superieur :')

Je woont nog steeds in een gat, vriend :P
noorderlingen gaan ook aan het werk voor brabant ;) Iets met ziekenhuizen...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192263117
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:29 schreef Apotheose het volgende:

[..]

noorderlingen gaan ook aan het werk voor brabant ;) Iets met ziekenhuizen...
Ja waarvoor hulde! Maar laat de zelffelicitatie dat 'ze' de boel daar zo goed onder controle hebben gehouden achterwege :)
  Redactie Frontpage woensdag 25 maart 2020 @ 11:17:57 #30
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_192264154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:29 schreef Apotheose het volgende:

[..]

noorderlingen gaan ook aan het werk voor brabant ;) Iets met ziekenhuizen...
Mijn vrouw werkt in het plaatselijke ziekenhuis, en wordt er nu ook mee geconfronteerd. Lekker, als je man zwaar astmapatiënt is...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_192264260
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:30 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Ja waarvoor hulde! Maar laat de zelffelicitatie dat 'ze' de boel daar zo goed onder controle hebben gehouden achterwege :)
true, maar ik zag laatst dat er Brabanders naar het noorden vluchten. En dat moet niet. Blijf daar. Net zoals wij hier blijven. En om dat soort types zou ik echt voor zijn voor een grens:

https://vernieuwd.lc.nl/f(...)Koudum-25472868.html

https://www.omroepbrabant(...)elemaal-blijf-binnen

Het kan zijn dat deze mensen inderdaad niks hebben. Prima dan. Maar straks hebben ze wel wat en zijn er wéér besmettingen bij. Misschien ben ik aan het doemdenken, maar ik word ongerust van dit soort berichten.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192264434
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 11:22 schreef Apotheose het volgende:

[..]

true, maar ik zag laatst dat er Brabanders naar het noorden vluchten. En dat moet niet. Blijf daar. Net zoals wij hier blijven. En om dat soort types zou ik echt voor zijn voor een grens:

https://vernieuwd.lc.nl/f(...)Koudum-25472868.html

https://www.omroepbrabant(...)elemaal-blijf-binnen

Het kan zijn dat deze mensen inderdaad niks hebben. Prima dan. Maar straks hebben ze wel wat en zijn er wéér besmettingen bij. Misschien ben ik aan het doemdenken, maar ik word ongerust van dit soort berichten.
Hahaha, Ramona is boos op jongeren die coronafeestjes houden, gaat zelf wel effectief op vakantie van een besmettingshaard naar een plek waar het nog enigszins meevalt. In sommige Europese landen mogen verplaatsingen van je primaire woning naar een vakantiehuisje überhaupt niet, en terecht. Die mensen verplaatsen het probleem alleen maar van de steden naar het platteland.

Kijk deze doos blijft misschien netjes op het vakantiepark, maar als daar 60% Brabo's zijn en zij komt in contact met mensen die het er wel lekker van nemen daar in Friesland, dan heb je alsnog een probleem gecreëerd en het moeilijker gemaakt voor de zorgprofessionals in het noorden, die nu al voor patiënten uit Brabant moeten zorgen (en die dat ongetwijfeld met liefde en toewijding doen).

Een harde grens hoeft niet maar er mag wel veel meer worden gecontroleerd op verplaatsingen tussen provincies. Moet je voor een vitale functie forenzen van Breda naar een durpje in Fryslân? Bewijs het maar eens. Anders riskeer je een boete. Enfin, daar is het toch te laat voor.
pi_192264508
^eens!! En kom hier gewoon maar de vakantieparken steunen als het virus achter de rug is. Kom dan maar. Want ik ben gewoon bang voor het welbekende schaap dat over de dam is...
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192267761
En zo blijkt maar weer: carnaval is kut.
  woensdag 25 maart 2020 @ 14:33:14 #35
37248 BertV
Handgemaakt
pi_192267815
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Cornelis83 het volgende:
En zo blijkt maar weer: carnaval is kut.
Ik heb geen excuus nodig om te drinken.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')