abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192256030
Microsoft Teams beleeft hoogtijdagen tegenwoordig. Nu iedereen zijn toevlucht zoekt tot online werkomgevingen is het programma enorm in trek. Ook binnen ons bedrijf zijn we overgeschakeld op Teams. In dat team ben ik lid met een werk e-mailadres. Ik heb er al mee ingelogd op een werklaptop en mijn desktop thuis.

Nu willen we met onze vereniging ook in teams gaan werken, om samen met wat mensen toch een soort van samenkomst te doen. Ik kan prima met mijn persoonlijke hotmail account inloggen, maar dan zit ik alsnog in de omgeving van het bedrijf, ook al zit ik met dat account in geen enkel bedrijfsteam. Het lijkt me niet handig om een team te maken voor onbekenden en zo tientallen mensen in de bedrifsomgeving lid te maken.

Is er een handige manier om dit te ondervangen? Het moet toch mogelijk zijn om zelfstandig in teams te kunnen, zonder in de bedrijfsomgeving te blijven zitten. Ik heb wat bekenden toegevoegd als test en zij kregen allemaal een melding dat ik het heb uitgenodigd 'to join the bedrijfsnaam org in Teams. Zij zien daar verder geen bestaande teams, maar het bevalt me toch niet echt.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 24 maart 2020 @ 22:03:35 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192256544
Ik herken dit niet. Ik heb 2 verschillende Teams-omgevingen onafhankelijk van elkaar. Goed uitloggen en dan inloggen op andere mailadres werkt prima bij mij.
pi_192260786
Je moet eerst op de site van Microsoft een "bedrijf" opzetten voordat je Teams kan gebruiken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_192280386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

Ik herken dit niet. Ik heb 2 verschillende Teams-omgevingen onafhankelijk van elkaar. Goed uitloggen en dan inloggen op andere mailadres werkt prima bij mij.
Dit. Ik heb als beheerder meerdere soorten verbindingen met meerdere bedrijven en dan is het altijd heel goed opletten dat in de juiste office omgeving zit. Netjes uitloggen, browsers/tabladen sluiten en zorgen dat je cached credentials in orde zijn.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')