abonnement Unibet Coolblue
pi_192306344
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 18:52 schreef Nine. het volgende:

[..]

Gossie. Gevoelige snaar geraakt? Ik zeg toch niet dat het niet eetbaar is? Ik zeg alleen dat het niet op spek lijkt, en dat ik snap niet waarom vegetariėrs alles zo graag willen imiteren. Verzin eens wat origineels.
Omdat we nou eenmaal bijna allemaal opgegroeid zijn met dierlijke producten en gewend zijn aan alles wat ermee wordt gemaakt en waarbij het gegeten wordt. Logisch dus dat je nog eens zin kan hebben in een bepaalde smaak of textuur en daarom, of gewoon voor het gemak, dus kiest voor een plantaardig alternatief. Voor mensen die switchten naar vega(n) zijn die vervangers helemaal handig natuurlijk en ze worden ook door vleeseters en bijvoorbeeld mensen met allergieėn gegeten (en gedronken). En het is niet zo dat iedere vegan/vegetariėr die producten (altijd) eet. Iedereen eet anders..
pi_192307471
Google eens op gerookte tofu. Wellicht is dat iets voor je?
Is dat zo?
pi_192312021
Gebakken uitjes? Beetje vet en krokant
pi_192534716
Was trouwens helemaal de update vergeten _O_

Toevallig die dag producten van de vegetarische slager in de aanbieding. Had de spekreepjes en kipstukjes gehaald.

Resultaat was echt flink boven verwachting _O_ je moet ze alleen wel per keer bakken voor het goede resultaat, want na een dag zijn ze al niet krokant meer. Ik vond het niet zo'n ramp, maar degene die kwam eten noemde het hondenvoer :')
pi_192534754
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 19:16 schreef Smallish het volgende:
Google eens op gerookte tofu. Wellicht is dat iets voor je?
Ik ga er gemakshalve van uit dat die veganistische spekreepjes dat ook waren. Smaakte echt heel goed en ik ben wat dat betreft definitief om _O_
pi_192539762
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik ga er gemakshalve van uit dat die veganistische spekreepjes dat ook waren. Smaakte echt heel goed en ik ben wat dat betreft definitief om _O_
Wat tof! Fijn dat je een lekker alternatief hebt gevonden! Goede tip dus ook voor anderen.
Is dat zo?
pi_192540959
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Was trouwens helemaal de update vergeten _O_

Toevallig die dag producten van de vegetarische slager in de aanbieding. Had de spekreepjes en kipstukjes gehaald.

Resultaat was echt flink boven verwachting _O_ je moet ze alleen wel per keer bakken voor het goede resultaat, want na een dag zijn ze al niet krokant meer. Ik vond het niet zo'n ramp, maar degene die kwam eten noemde het hondenvoer :')
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2020 15:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik ga er gemakshalve van uit dat die veganistische spekreepjes dat ook waren. Smaakte echt heel goed en ik ben wat dat betreft definitief om _O_
Yay :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')