abonnement Unibet Coolblue
pi_192249612
Volgens het RIVM zijn er vandaag een record aantal nieuwe besmettingsgevallen bijgekomen: 811.

Het werkelijke aantal ligt hoger, maar hoeveel valt niet te zeggen. De meeste mensen met ziekteverschijnselen worden niet eens meer getest.

Deze groei is echter nog niet de voorbode van een echte massale verspreiding omdat het effect van de maatregelen zoals het sluiten van de horeca en de scholen pas aan het einde van deze week of begin volgende week wordt verwacht.

Trouwens men moet niet teveel verwachten van de huidige maatregelen: Het social distancing , iedereen moet minimaal 1,5 meter afstand houden van elkaar is in de praktijk nauwelijks uitvoerbaar. Veel trottoirs in de binnensteden zijn nauwelijks een meter breed. En als je op straat de hoek omloopt, loop je het risico dat je bijna tegen een hoestende en proestende figuur opbotst. Dat is mij helaas gisteren overkomen. Kortom het social distancing is nauwelijks uitvoerbaar.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_192249714
811 op 17 miljoen. Valt eigenlijk reuze mee. _O_!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 24 maart 2020 @ 16:15:44 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192249717
:o :o :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192249722
Hoop dat de 811 besmetten heel snel weer beter worden.
pi_192249754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:09 schreef paulgo het volgende:
Kortom het social distancing is nauwelijks uitvoerbaar.
Binnen blijven.
#staythefuckhome
Google is your friend, abuse your friends
pi_192249826
verkeerde topic
pi_192249899
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:17 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Binnen blijven.
#staythefuckhome
Dat vs 1,5 meter kan prima naar buiten is heel vaag voor veel mebsen nu.
pi_192249910
Paniektopic. 'Recordaantal' we zijn net 3 weekjes aan het meten. Het werkelijke aantal mensen dat genezen is ligt bovendien nog vele malen hoger.
pi_192249914
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:09 schreef paulgo het volgende:
Volgens het RIVM zijn er vandaag een record aantal nieuwe besmettingsgevallen bijgekomen: 811.

Het werkelijke aantal ligt hoger, maar hoeveel valt niet te zeggen. De meeste mensen met ziekteverschijnselen worden niet eens meer getest.

Deze groei is echter nog niet de voorbode van een echte massale verspreiding omdat het effect van de maatregelen zoals het sluiten van de horeca en de scholen pas aan het einde van deze week of begin volgende week wordt verwacht.

Trouwens men moet niet teveel verwachten van de huidige maatregelen: Het social distancing , iedereen moet minimaal 1,5 meter afstand houden van elkaar is in de praktijk nauwelijks uitvoerbaar. Veel trottoirs in de binnensteden zijn nauwelijks een meter breed. En als je op straat de hoek omloopt, loop je het risico dat je bijna tegen een hoestende en proestende figuur opbotst. Dat is mij helaas gisteren overkomen. Kortom het social distancing is nauwelijks uitvoerbaar.
Kansberekening is ook lastig.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192250178
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dat vs 1,5 meter kan prima naar buiten is heel vaag voor veel mebsen nu.
Dan zijn veel mensen gewoon achterlijk.
Mijn buurman had gisteren ook visite. Naïeve idioot is het.
Google is your friend, abuse your friends
pi_192250255
Hier staat duidelijk omschreven wanneer je naar buiten mag.

https://www.magikhethuisverlaten.nl
Allah Al Watan Al Malik
pi_192250317
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:38 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Dan zijn veel mensen gewoon achterlijk.
Mijn buurman had gisteren ook visite. Naïeve idioot is het.
Ja maar dat krijg je wanneer het tep vrijblijvend is. Zet maar een poll op, 1,5 meter afstabd, buiten gaan wandelen of naar het strand, moet kunnen?

Groot deel zegt ja, zolabg je afstand houdt.
Ander deel nee, blijf binnen, ga niet eens je tuin in!

Door alle berichten weet je niet waar je goed aan doet.
pi_192250588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja maar dat krijg je wanneer het tep vrijblijvend is. Zet maar een poll op, 1,5 meter afstabd, buiten gaan wandelen of naar het strand, moet kunnen?
De overheid kiest ervoor om boetes op te leggen.
Dit legt een aantal dingen uit. Blijf thuis, tenzij je naar de supermarkt of apotheek moet.

quote:
Groot deel zegt ja, zolabg je afstand houdt.
Ander deel nee, blijf binnen, ga niet eens je tuin in!
1,5 meter afstand naar de supermarkt of apotheek.
Voor de rest blijf je thuis. En thuisblijven, je tuin of balkon maakt deel uit van je thuis.

quote:
Door alle berichten weet je niet waar je goed aan doet.
In elk geval niet met honderden anderen een trekpleister bezoeken omdat ze 'vrij' hebben van het werk. Mensen hebben helemaal niet vrij van het werk, het wordt bedrijven verplicht mensen thuis te houden omdat een bedrijf een ontmoetingsplaats is, en dus broedplaats kan zijn voor het virus.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Google is your friend, abuse your friends
pi_192251087
Eén tot twee weken na het weekend van 22 en 23 maart gaan we pas pieken zien.
One man's trash, another man's treasure.
pi_192251469
Gisteren iets van marktplaats willen kopen



Is alweer een week virus / klachten vrij
Jongen was schat ik 28
Groningen

:+

[ Bericht 18% gewijzigd door Kickstart op 24-03-2020 18:21:46 ]
pi_192252765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:51 schreef Kickstart het volgende:
Gisteren iets van marktplaats willen kopen
En betaald met 100 Chinese Yuan?
Als 2 nijlpaarden vechten om een been dan valt de 3e niet ver van de boom.
pi_192253232
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')