abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:05:52 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_192249545
Gisteren kwam in het verhaal van o.a. Rutte en Grapperhaus naar voren dat je alleen voor cruciale dingen naar buiten mag. Maar toch kwam ook "als je even een ommetje wilt maken" als mogelijkheid naar boven. Als je maar niet met een groep gaat en afstand houdt. Dat snap ik.

Maar stel he... ik woon bij een erg rustig bos. Mag ik daar nu met m'n vriendin gaan wandelen? Je moet daar echt je best doen om binnen een straal van 5 meter van iemand anders komen. Het is geen Zandvoort zeg maar.

Wat vinden jullie?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_192249568
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:05 schreef JeOma het volgende:
Gisteren kwam in het verhaal van o.a. Rutte en Grapperhaus naar voren dat je alleen voor cruciale dingen naar buiten mag. Maar toch kwam ook "als je even een ommetje wilt maken" als mogelijkheid naar boven. Als je maar niet met een groep gaat en afstand houdt. Dat snap ik.

Maar stel he... ik woon bij een erg rustig bos. Mag ik daar nu met m'n vriendin gaan wandelen? Je moet daar echt je best doen om binnen een straal van 5 meter van iemand anders komen. Het is geen Zandvoort zeg maar.

Wat vinden jullie?
Doe ff wat coördinaten hier, een leeg bos voor jezelf wil ik ook wel.
pi_192249583
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:05 schreef JeOma het volgende:
Maar stel he... ik woon bij een erg rustig bos.
Een hypothetisch wandelingetje in een hypothetisch bos kan geen kwaad.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:08:22 #4
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_192249586
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Doe ff wat coördinaten hier, een leeg bos voor jezelf wil ik ook wel.
Ok, ik overdrijf. Maar we hebben dit weekend daar nog gewandeld. 9 kilometer gewandeld. In totaal 10 mensen tegengekomen. Dat soort getallen moet je aan denken. Het is ook betaald toegang, misschien schrikt dat af.

Maar goed, het is sowieso niet strafbaar ofzo (tenzij het bos wordt afgesloten). Wat zouden jullie doen?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_192249595
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:05 schreef JeOma het volgende:
Gisteren kwam in het verhaal van o.a. Rutte en Grapperhaus naar voren dat je alleen voor cruciale dingen naar buiten mag. Maar toch kwam ook "als je even een ommetje wilt maken" als mogelijkheid naar boven. Als je maar niet met een groep gaat en afstand houdt. Dat snap ik.

Maar stel he... ik woon bij een erg rustig bos. Mag ik daar nu met m'n vriendin gaan wandelen? Je moet daar echt je best doen om binnen een straal van 5 meter van iemand anders komen. Het is geen Zandvoort zeg maar.

Wat vinden jullie?
Dat mag en als ze een gezinslid is, hoef je geen 1,5 meter afstand te houden.
pi_192249605
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:08 schreef JeOma het volgende:

[..]

Ok, ik overdrijf. Maar we hebben dit weekend daar nog gewandeld. 9 kilometer gewandeld. In totaal 10 mensen tegengekomen. Dat soort getallen moet je aan denken. Het is ook betaald toegang, misschien schrikt dat af.

Maar goed, het is sowieso niet strafbaar ofzo (tenzij het bos wordt afgesloten). Wat zouden jullie doen?
Lekker wandelen
pi_192249613
Ik zou lekker het bos ingaan!
pi_192249618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:08 schreef JeOma het volgende:

[..]

Ok, ik overdrijf. Maar we hebben dit weekend daar nog gewandeld. 9 kilometer gewandeld. In totaal 10 mensen tegengekomen. Dat soort getallen moet je aan denken. Het is ook betaald toegang, misschien schrikt dat af.

Maar goed, het is sowieso niet strafbaar ofzo (tenzij het bos wordt afgesloten). Wat zouden jullie doen?
Wauw, je moet betalen om het bos in te gaan? Waar is dat en waarom betalen?
pi_192249631
Mag nog steeds. Maar als het te druk wordt daar zal het weleens helemaal over kunnen zijn straks.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:11:48 #10
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_192249647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:10 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Wauw, je moet betalen om het bos in te gaan? Waar is dat en waarom betalen?
Als ik dat uitleg weet iedereen welk bos het is. :P Het is semi-privé zeg maar. Netjes onderhouden. Niet echt hardcore bos-bos als het ware.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_192249681
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef JeOma het volgende:

[..]

Als ik dat uitleg weet iedereen welk bos het is. :P Het is semi-privé zeg maar. Netjes onderhouden. Niet echt hardcore bos-bos als het ware.
Oké, wel apart. Meer een soort tuin eigenlijk dan. Lekker wandelen!
pi_192249870
Dat kan prima. Ik ga hier het bos ook in en het is een zeldzaamheid als ik iemand tegenkom. Als je toch iemand tegenkomt, ga je gewoon even aan de kant. Het is allemaal niet zo moeilijk.

Het probleem is alleen dat afgelopen weekend heel Nederland tegelijk naar bos/strand/bloesempark ging. En dat helpt de verspreiding van het virus gewoon in de hand.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_192249889
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef Sjemmert het volgende:
Mag nog steeds. Maar als het te druk wordt daar zal het weleens helemaal over kunnen zijn straks.
Dit inderdaad. Als het rustig is doe je niks verkeerds toch? Straks kan het inderdaad misschien niet meer dus zou ik nog lekker even genieten O+
pi_192249945
Da's het bos van Wim Lex in Wassenaar toch?
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:38:09 #15
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_192250168
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:27 schreef -Spring het volgende:
Da's het bos van Wim Lex in Wassenaar toch?
Bijna goed. Je zit in de goede richting.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_192250548
quote:
Het probleem is alleen dat afgelopen weekend heel Nederland tegelijk naar bos/strand/bloesempark ging. En dat helpt de verspreiding van het virus gewoon in de hand.
Was vooral een Randstad-dingetje in mijn optiek en ik heb mij daar echt wel even over op zitten winden...Zeker m.b.t. dat "bloesempark".

Typische een stedelijk probleem. Ze hebben daar in de buurt 1 of 2 parken en een paar bekende stranden. Daar gaat men dan massaal naar toe, want dat is het enige wat ze kennen.

Neem Amsterdam. Naar het strand betekent automatisch: Zandvoort. Is wel een heel eind rijden voor de gemiddelde Amsterdammer, maar toch. Het is nog op een veilig afstand van Amsterdam, verder durven ze meestal niet, want meer bestaat er ook niet in de ogen van een Amsterdammer.

Naar het bos: ja, we hebben in Amsterdam ook een heus stukje bos, net buiten de ring, dat voor het zelfs het "Amsterdamse bos" heet.

Voor sommigen was het sinds jaren de eerste kennismaking met überhaupt de natuur.....

Hier in Gelderland ken ik genoeg plekken waar je uren kan lopen zonder ook maar iemand tegen te komen. En dan ook echt niemand! En ik ken ook de plekken waar de dagjesmensen met de hele familie, opa, oma, kids , (loslopende) hond naar toe gaan, o.a. de Ginkelse heide, Park de Hoge Veluwe en de Loenermark. Corona of niet, daar moet je sowieso niet zijn als je waarde hecht aan rust en respect hebt voor de natuur.
pi_192252027
Strikt gezien mogen we nog steeds met het gezin naar het strand of bos, dus als we collectief nog steeds hetzelfde bos of strand uitkiezen, wiens schuld is het dan?
.
pi_192252676
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:05 schreef JeOma het volgende:

Maar stel he... ik woon bij een erg rustig bos. Mag ik daar nu met m'n vriendin gaan wandelen? Je moet daar echt je best doen om binnen een straal van 5 meter van iemand anders komen. Het is geen Zandvoort zeg maar.

Ja natuurlijk mag dat. Ik heb praktisch gezien ook gewoon een heel bos voor mezelf. Net ook weer even gewandeld en niemand tegen gekomen. _O_

Regels gelden sowieso voor de gore Randstad waar mensen massaal in het bos te vinden zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 19:10:20 #19
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192253024
Ik heb begrepen dat de problemen vooral op de overvolle parkeerplaatsen voorkwamen.
Maar daar hebben jullie denk ik niks mee te maken?
Gewoon naar buiten gaan als binnenblijven je naar de strot vliegt

Zie hier voor hoe dat eruit ziet:

https://www.linda.nl/nieu(...)-opvolger-hamsteren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')