Ik ga wel gewoon naar de winkelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
jumbo online
Digitale wachtrij
De huidige ontwikkelingen zorgen voor enorme drukte op onze website. Op de drukste momenten maken wij daarom gebruik van een 'digitale wachtrij', om ervoor te zorgen dat iedereen prettig online boodschappen kan doen. Dit kan enkele minuten duren.
Zo werkt de wachtrij:
Je wordt automatisch doorgestuurd als je aan de beurt bent.
Blijf winkelen: als je 5 minuten niets doet, heb je kans dat je weer in de wachtrij staat.
Tip: zorg ervoor dat je jouw boodschappenlijstje bij de hand hebt. Zo doe je veel sneller online je boodschappen.
ja buiten wachten of online wachten :pquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar de winkel
Mijn AH is niet zo druk overdag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja buiten wachten of online wachten :p
Lekker ouderwets ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar de winkel
Nou ja, om nou gelijk bij de biblebeltdames aan het kruis te snuffelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En inlegkruisjes en goedkope parfum.
Die zijn meestal seksueel gefrustreerd dus tja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, om nou gelijk bij de biblebeltdames aan het kruis te snuffelen
Zitten knappe vrouwen tussen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn meestal seksueel gefrustreerd dus tja.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn fatsoenlijke boxen hangen aan m'n computer.
mijn nieuwe werklaptop heeft best aardig ingebouwd geluid.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn fatsoenlijke boxen hangen aan m'n computer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf minuten, anders word je te knapperig.
bitterballen/kroketten lopen leeg als ze te lang gebakken worden. houd je alleen het korstje over.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf minuten, anders word je te knapperig.
Een lege @bitterbal zou wel zonde zijn. Ze heeft best een leuke vullingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bitterballen/kroketten lopen leeg als ze te lang gebakken worden. houd je alleen het korstje over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |