Ik ga wel gewoon naar de winkelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
jumbo online
Digitale wachtrij
De huidige ontwikkelingen zorgen voor enorme drukte op onze website. Op de drukste momenten maken wij daarom gebruik van een 'digitale wachtrij', om ervoor te zorgen dat iedereen prettig online boodschappen kan doen. Dit kan enkele minuten duren.
Zo werkt de wachtrij:
Je wordt automatisch doorgestuurd als je aan de beurt bent.
Blijf winkelen: als je 5 minuten niets doet, heb je kans dat je weer in de wachtrij staat.
Tip: zorg ervoor dat je jouw boodschappenlijstje bij de hand hebt. Zo doe je veel sneller online je boodschappen.
ja buiten wachten of online wachten :pquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar de winkel
Mijn AH is niet zo druk overdag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja buiten wachten of online wachten :p
Lekker ouderwets ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon naar de winkel
Nou ja, om nou gelijk bij de biblebeltdames aan het kruis te snuffelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En inlegkruisjes en goedkope parfum.
Die zijn meestal seksueel gefrustreerd dus tja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, om nou gelijk bij de biblebeltdames aan het kruis te snuffelen
Zitten knappe vrouwen tussen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn meestal seksueel gefrustreerd dus tja.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn fatsoenlijke boxen hangen aan m'n computer.
mijn nieuwe werklaptop heeft best aardig ingebouwd geluid.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn fatsoenlijke boxen hangen aan m'n computer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf minuten, anders word je te knapperig.
bitterballen/kroketten lopen leeg als ze te lang gebakken worden. houd je alleen het korstje over.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vijf minuten, anders word je te knapperig.
Een lege @bitterbal zou wel zonde zijn. Ze heeft best een leuke vullingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bitterballen/kroketten lopen leeg als ze te lang gebakken worden. houd je alleen het korstje over.
Zeker. En onze CEO sprak ons toe vanaf het hoofdkantoor maar zei er bij dat dit waarschijnlijk voorlopig voor het laatst vanaf deze locatie is. Het bedrijf houdt sterk rekening met een totale lockdown. Dat is wel interessant, gezien onze contacten met de overheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Lekker dan, maar zulke acties waren te verwachten..
bestaat werkkamp nogquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
mochten jullie ooit zon tuinloungeset bij de wehkamp willen kopen. doe het niet,slechte kwaliteit
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ deed altijd bitterbal roulette
schaal bitterballen en 1 bal volpompen met tabasco.
en dat dan uit laten serveren en dan gezichten kijken
Ieuw!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
Doorheen gezakt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
mochten jullie ooit zon tuinloungeset bij de wehkamp willen kopen. doe het niet,slechte kwaliteit
pure evilquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een oud, doch nog goed functionerend beestje.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]willikook
maar m'n versterker is verrot :/
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
ligt in de lijn der verwachtingen natuurlijk..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker. En onze CEO sprak ons toe vanaf het hoofdkantoor maar zei er bij dat dit waarschijnlijk voorlopig voor het laatst vanaf deze locatie is. Het bedrijf houdt sterk rekening met een totale lockdown. Dat is wel interessant, gezien onze contacten met de overheid.
nee het laatgewoon los zonder dat ik er iets mee doe. Zag al beschadigen, dacht van de kat van de buren maar denk dat het gewoon los laatquote:
Dat is wel zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ligt in de lijn der verwachtingen natuurlijk..
Ik kan dit beamen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker. En onze CEO sprak ons toe vanaf het hoofdkantoor maar zei er bij dat dit waarschijnlijk voorlopig voor het laatst vanaf deze locatie is. Het bedrijf houdt sterk rekening met een totale lockdown. Dat is wel interessant, gezien onze contacten met de overheid.
Zonde! Hoe oud is je set?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het laatgewoon los zonder dat ik er iets mee doe. Zag al beschadigen, dacht van de kat van de buren maar denk dat het gewoon los laat
Zou dat niet van dat "buitenspul" zijn dat eigenlijk helemaal niet zo goed tegen langdurig buiten staan kan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het laatgewoon los zonder dat ik er iets mee doe. Zag al beschadigen, dacht van de kat van de buren maar denk dat het gewoon los laat
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog geen 2 jaar geloof ik. 600 euro...
Dat is ook wel lekker ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet mijn brood zo uit de oven halen
mijn bende is misschien wel het dubbelequote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een oud, doch nog goed functionerend beestje.Denk dat die bende ondertussen de 20 jaar benadert.
quote:
Alles en iedereen opgehokt, alleen naar buiten voor boodschappen en het uitlaten van je fictieve hond.quote:
Da's wel jammer, als het daadwerkelijk doodgaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn bende is misschien wel het dubbeleeen van de kanalen van de versterker is overleden..
Knapperig, vers broodquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gisteravond voor de grote Astma drama nog een deeg gezetheeft lekker heel de nacht kunnen rijzen
uhu. naja niks aan te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel jammer, als het daadwerkelijk doodgaat.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gisteravond voor de grote Astma drama nog een deeg gezetheeft lekker heel de nacht kunnen rijzen
gebrokenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
start nu reperatieverzoek bij wehkamp. hoe zou je die wickerbanen omschrijven?
[ afbeelding ]
Zo is het op meer plekken, sommige stukken missen ook. Zou dat vast gelijmd zijn?
Dat bedrijven die niet per se nodig zijn dicht moeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welk gedeelte beaam je precies?
Snap ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles en iedereen opgehokt, alleen naar buiten voor boodschappen en het uitlaten van je fictieve hond.
G E N O Tquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon verweerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
start nu reperatieverzoek bij wehkamp. hoe zou je die wickerbanen omschrijven?
[ afbeelding ]
Zo is het op meer plekken, sommige stukken missen ook. Zou dat vast gelijmd zijn?
is dat iets wat ik wel mag verwachten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gebroken
waarschijnlijk kan die bende niet tegen UV.
ja 3 jaar zie ik net. nu zijn die dingen altijd prijzig maar vind wel dat ik mag verwachten dat het in de zon kan staan toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
van een tuinset wel lijkt mezeker als t nog geen 2 jaar oud is..
nee joh, daar kan die zooi helemaal niet tegenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 3 jaar zie ik net. nu zijn die dingen altijd prijzig maar vind wel dat ik mag verwachten dat het in de zon kan staan toch?
In principe is dat bij ons al zo. Alleen twee of drie IT'ers zijn nog aanwezig, alle andere werknemers werken thuis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat bedrijven die niet per se nodig zijn dicht moeten.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, daar kan die zooi helemaal niet tegen
Even de onderhoudsinstructies lezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 3 jaar zie ik net. nu zijn die dingen altijd prijzig maar vind wel dat ik mag verwachten dat het in de zon kan staan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
Ik blijf even zitten waar ik zit. Ik wil ook kijken voor een andere baan, maar een vast contract is in deze tijden wel waardevol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrees dat ik niet meer hebquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de onderhoudsinstructies lezen.
dat is ook onderdeel van mijn dubio (heb de spoiler nog aangepast).quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf even zitten waar ik zit. Ik wil ook kijken voor een andere baan, maar een vast contract is in deze tijden wel waardevol.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
Jobhoppen dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Ach..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ja klopt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat 90 procent van Nederland momenteel anders hierover denkt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat 90 procent van Nederland momenteel anders hierover denkt.
Hoe lekker is datquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
Naja ok. ik ben gewend om 6 maanden per jaar betaald vrij te zijn
Hierom zeg ik ook dat corona een blijvertje is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
'Coronavirus kan tot zeventien dagen overleven'
Het coronavirus kan tot zeventien dagen lang op oppervlakten overleven, zegt het het Amerikaanse gezondheidsinstituut CDC na onderzoek naar cruiseschip Diamond Princess. Op verschillende delen van dat schip leefde het virus zeventien dagen na ontruiming nog steeds. Dat was nog voordat die ruimtes ontsmet waren.
De Wereldgezondheidsorganisatie ging er eerder nog van uit dat het virus enkele uren tot enkele dagen op oppervlakten kan overleven, afhankelijk van bijvoorbeeld de luchtvochtigheid en de temperatuur.
Het cruiseschip Diamond Princess lag vorige maand een tijd voor anker in Japan, omdat honderden opvarenden besmet waren geraakt met het coronavirus. Zo'n 3700 mensen moesten in quarantaine, onder wie vijf Nederlanders.
Kracht van het virus neemt uiteindelijk afquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hierom zeg ik ook dat corona een blijvertje is.
ik ben benieuwd hoe dit de wereld gaat veranderen over een paar maanden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
k vind het allemaal maar wat lastig te bevatten deze situatie
nou ja bevatten niet maar accepteren is beter
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe dit de wereld gaat veranderen over een paar maanden.
Als alles weer een beetje is gaan liggen en we zouden weer festivals en sportwedstrijden mogen hebben, wat gebeurt er dan? Moet iedereen met mondkapjes op de tribune zitten? krijgen festivals nog maar een maximum aantal bezoekers?
Welkom in 2020quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
kan je geen contract voor onbepaalde tijd eisen?
De impact zal iets minder worden maar hoe lang is aids al niet bij ons, nog steeds niet opgelost behalve voor een paar mazzelaars waarvoor aidsremmers beschikbaar zijn, die ziekte heeft ook nog steeds enorme impact wereldwijd en heeft de samenleving voorgoed veranderd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kracht van het virus neemt uiteindelijk af
vind aids toch echt niet te vergelijken met ditquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De impact zal iets minder worden maar hoe lang is aids al niet bij ons, nog steeds niet opgelost behalve voor een paar mazzelaars waarvoor aidsremmers beschikbaar zijn, die ziekte heeft ook nog steeds enorme impact wereldwijd en heeft de samenleving voorgoed veranderd.
Nicequote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
12:25
Levens- en wasmiddelenproducent Unilever trekt 500 miljoen euro uit om afnemers en leveranciers te helpen. Het Nederlands-Britse bedrijf zegt kleine en middelgrote leveranciers zo snel mogelijk te gaan betalen, zodat die bedrijven genoeg geld in kas houden.
Ook krijgen kleinschalige winkeliers die afhankelijk zijn van Unilever meer krediet van de multinational. Daarmee wil Unilever voorkomen dat winkeliers het hoofd niet boven water kunnen houden of banen moeten schrappen. Daarnaast gaat Unilever productielijnen aanpassen om handgel te produceren.
Verder maakte Unilever bekend 100 miljoen euro uit te trekken voor de strijd tegen de coronapandemie. Het bedrijf doneert voor 50 miljoen euro aan zeep en handgel aan het COVID Action Platform van het Wereld Economisch Forum, dat wereldwijd hulporganisaties ondersteunt.
50 miljoen
Tja je krijgt het niet van niesen maar heeft nog wel wat meer miljoen slachtoffers gemaakt, in 2018 nog ruim miljoen slachtoffers en heeft onze seksuele moraal voorgoed veranderd, vraag maar aan oude hippiesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind aids toch echt niet te vergelijken met dit
nou je hoeft ook geen verregaande maatregelen te treffen om hiv tegen te houden. En kijk met dit wat we er voor moeten doen..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja je krijgt het niet van niesen maar heeft nog wel wat meer miljoen slachtoffers gemaakt, in 2018 nog ruim miljoen slachtoffers en heeft onze seksuele moraal voorgoed veranderd, vraag maar aan oude hippies![]()
Alleen hebben we daar geen extreme maatregelen tegen getroffen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
AwesomisatieNu vakantie annuleren dan krijg ik driekwart terug. En niet in tegoedbonnen maar in cash. Hardlopende doen dus, voordat straks de operator op de fles is en ik misschien wel helemaal niks krijg.
Noem dat gepiel met een condoom maar niet verregaandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou je hoeft ook geen verregaande maatregelen te treffen om hiv tegen te houden. En kijk met dit wat we er voor moeten doen..
als ze maar brood hebben straksquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
WC-papier en paracetamol zijn nog steeds het nieuwe goud. Totaal lege schappen bij AH
Dit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem dat gepiel met een condoom maar niet verregaand
ain't nobody got time for thatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brood van de supermarkt
zelf bakken
van de bakker
idd.. kan je net zo goed in t luchtledige gaan pompen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem dat gepiel met een condoom maar niet verregaand
Die schappen lagen wel vol. Bij de afbakbroodjes alleen nog Italiaanse bollen waar blijkbaar niemand trek in heeft. Coronabolletjesquote:
Ik lees overal op facebook dat er nergens meer bloem of gist te krijgen is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brood van de supermarkt
zelf bakken
van de bakker
als t op feesboek staat is ut waar!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees overal op facebook dat er nergens meer bloem of gist te krijgen is.
Ja in Zweden of Moermansk of de Canarische Eilanden of weet ik veel waar je de fuck nou weer uithangtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als t op feesboek staat is ut waar!
ik heb geen problemen om mn spullen te krijgen
gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja in Zweden of Moermansk of de Canarische Eilanden of weet ik veel waar je de fuck nou weer uithangt
Wasmachine in de tuin?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:36 schreef Karzai het volgende:
mijn huispak moest even de was in, voor de rest van de dag blijf ik ook binnen
van 2 naar 1?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
ik ben mijn tassen collectie aan het uitdunnen
Nu je je boodschappen online bestelt, heb je er minder nodig natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
ik ben mijn tassen collectie aan het uitdunnen
nee handtasjesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je je boodschappen online bestelt, heb je er minder nodig natuurlijk.
Het is allemaal zo zwaarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook niet meer nodig als je toch binnen blijft.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat, een handtas? Dan scheelt dit dus ook weer rugklachten voor je.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Een vrouw met maar tien handtassen, bestaan die?
existentiële crisis?quote:
Ik blijf steken op 7, sorry.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Een vrouw met maar tien handtassen, bestaan die?
Ik heb te vaak dingen zonder zakken, dus dan maar een tas.quote:
genfoutje ?quote:
heeft mn zus ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:18 schreef crv het volgende:
[..]
genfoutje ?
een vrouw zonder handtas(sen) bestaat niet
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
ok duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft mn zus ook nietje zus is naaister ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik heb een rugzak.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb te vaak dingen zonder zakken, dus dan maar een tas.
klein? leer? met van die dunne bandjes?quote:
Nee gewoon een zwarte eastpack.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klein? leer? met van die dunne bandjes?
oke, dan mag het.quote:
Geen watte?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dan mag het.
ook geen Fjallraven kanken?
de rugzak die iedere hippe trut momenteel heeft.quote:
ja die begrijp ik niet. zijn ook fucking duur?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de rugzak die iedere hippe trut momenteel heeft.
alles van fjallraven is wel redelijk prijzig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die begrijp ik niet. zijn ook fucking duur?
Lol nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de rugzak die iedere hippe trut momenteel heeft.
ja zitten er extra vakjes in ofzo? heb gemist waarom die zo populair zijn? Doen ze iets aan het goede doel?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles van fjallraven is wel redelijk prijzig.
maar verder is het gewoon een vierkante rugzak..
Mooi.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
13:27
Als de coronacrisis uit de hand loopt en ziekenhuizen de stroom patiënten niet meer aankunnen, kunnen ze de Blauwe Moskee in Amsterdam gebruiken als noodopvang. Dat zegt hoofdimam Yassin Elforkani tegen het ANP. ,,Op het moment dat het nodig is, geven wij de sleutel. Dan is het aan de professionals om het verder te regelen en bedden neer te zetten. Een moskee is niet alleen om te bidden", aldus Elforkani. De moskee in Amsterdam Nieuw-West beslaat zo'n 800 vierkante meter.
De Blauwe Moskee is al een tijdje dicht vanwege het coronavirus. Ook in de achterban van Elforkani zijn mensen besmet geraakt. ,,Het leeft onder de mensen, ze beseffen waarom maatregelen getroffen zijn."
hou dat zoquote:
geen idee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zitten er extra vakjes in ofzo? heb gemist waarom die zo populair zijn? Doen ze iets aan het goede doel?
past bij de vegan hipster kringloop jurken die ze dragenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja had net zitten googlen, wat een lelijke dingen.
der accountquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:35 schreef Koen66 het volgende:
Ok dus geen OS, geen EK, geen Songfestival, geen GP. Vergeet ik nog iets?
geen macciequote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:35 schreef Koen66 het volgende:
Seks met vreemde vrouwen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:35 schreef Koen66 het volgende:
ja maar durf mac niet zo goed te bestellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doet de McDonalds niet aan Uber eats bij jou?
hahahahahahah waarom niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar durf mac niet zo goed te bestellen.
dat is met 80% van thuisbezorgd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat als je het niet gelijk opeet de kwaliteit ehct flink achteruit gaat
als dit voor 1 soort voedsel niet zou gelden, dan is het toch juist de eeuwig houdbare burger van de macquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat als je het niet gelijk opeet de kwaliteit ehct flink achteruit gaat
nou ja bestel ook nooit burgers bij thuisbezorgd diensten, patat ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dit voor 1 soort voedsel niet zou gelden, dan is het toch juist de eeuwig houdbare burger van de mac
enige tent die hier bezorgt is de shoarma boer. die kwaliteit is al twijfelachtig van vanaf het moment dat het uit de oven komt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:41 schreef Karzai het volgende:
Bestel altijd bij tentjes die dicht in de buurt zitten 5- 10 minuutjes met het scootertje
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enige tent die hier bezorgt is de shoarma boer. die kwaliteit is al twijfelachtig van vanaf het moment dat het uit de oven komt.
de tour is nog niet gecanceledquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:35 schreef Koen66 het volgende:
ben je weer naar binnen geknuppeld?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:46 schreef crv het volgende:
die Macron is ook volledig van de pot gepleurt
nog niet maar we mogen 1 keer per dag naar buiten max 1 kmquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je weer naar binnen geknuppeld?
walgelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Fuck die griep, ik ben de koning van de Goofy's en ga lekker hoeren neuken in Duitsland
https://www.ad.nl/buitenl(...)20-vrouwen~a18451e3/
Veel politie op straat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:48 schreef crv het volgende:
[..]
nog niet maar we mogen 1 keer per dag naar buiten max 1 km
In Thailand is de koning een soort halfgod he, dat weet jequote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totaal niet koningswaardig deze man.
Vind ik van 99 procent van de koningen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totaal niet koningswaardig deze man.
ja weet ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Thailand is de koning een soort halfgod he, dat weet je
Da’s weer mooi meegenomenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Ben wel eens verzocht door de Thaise politie om van een terras af te gaan tijdens de Thaise koningsdag, mocht niet want is ongepast om dan op een terras te zitten, die arme uitbaters kregen echt een pak slaag tot en met de tanden uit de mond geslagen, biertjes niet af hoeven rekenen.
Totaal niet nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik![]()
de vorige zeker, maar die was echt geliefd. de huidige is niet geliefd.
De cijfers van gisteren waren voornamelijk de cijfers van zondag, dan wordt er minder getest waardoor het 'weinig' leek.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet de daling waar toch een beetje op gespeculeerd werd
Ja, maar ze lieten ook doorschemeren dat ze positieve signalen zagen. Maar dat blijkt hier zeker niet uitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De cijfers van gisteren waren voornamelijk de cijfers van zondag, dan wordt er minder getest waardoor het 'weinig' leek.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
63 patiënten overleden, 811 nieuwe patiënten, in totaal 5560 positief geteste personen
Geen afvlakking dus...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
63 patiënten overleden, 811 nieuwe patiënten, in totaal 5560 positief geteste personen
Nou ja het 'positieve' is is dat het hier vrij geleidelijk omhoog gaat en niet zoals in Italië en Spanje opeens explodeert.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ze lieten ook doorschemeren dat ze positieve signalen zagen. Maar dat blijkt hier zeker niet uit
Sowieso werd de piek deze week pas verwacht toch? En de gevolgen van de maatregelen zouden eind deze week zichtbaar moeten worden in de cijfers.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ze lieten ook doorschemeren dat ze positieve signalen zagen. Maar dat blijkt hier zeker niet uit
Dit ja, aangezien iedereen de maatregelen nu pas een beetje respecteert, is het niet vreemd dat het nog flink stijgt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso werd de piek deze week pas verwacht toch? En de gevolgen van de maatregelen zouden eind deze week zichtbaar moeten worden in de cijfers.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Gisteren werd toch gezegd dat ze een positieve tendens zagen in de cijfers?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso werd de piek deze week pas verwacht toch? En de gevolgen van de maatregelen zouden eind deze week zichtbaar moeten worden in de cijfers.
geen idee, ben nog niet naar buiten geweest maar hier in het dorp verwacht ik niemandquote:
Ja, over week of 2 nog flinke piek onder alle strandgangers en bouwmarktbezoekers van afgelopen weekend...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, aangezien iedereen de maatregelen nu pas een beetje respecteert, is het niet vreemd dat het nog flink stijgt.
eergister 15 % stijging, gister 12% nu 17 %quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het 'positieve' is is dat het hier vrij geleidelijk omhoog gaat en niet zoals in Italië en Spanje opeens explodeert.
las net dat ze op dat cruiseschip zelfs na 17 dagen het virus nog vonden......alive and kickingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, over week of 2 nog flinke piek onder alle strandgangers en bouwmarktbezoekers van afgelopen weekend...
Ja, las het ook. Wordt dus leuk met het verplicht gebruiken van een winkelwagen hier...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
las net dat ze op dat cruiseschip zelfs na 17 dagen het virus nog vonden......alive and kicking
ik heb nog een doos wegwerp handschoenen thuis. die kan ik wel meenemen naar de winkelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, las het ook. Wordt dus leuk met het verplicht gebruiken van een winkelwagen hier...
je zou eigenlijk je gekochte producten ook moeten ontsmettenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog een doos wegwerp handschoenen thuis. die kan ik wel meenemen naar de winkel
Pfff jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat wordt een gezeik met die karretjes
Londenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
echt hopen dat niet alleen de extra maatregelen maar ook de woorden gister tijdens de persconferentie serieus worden genomen.
Ja die krijgen er ook wel last van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Londen
https://www.telegraaf.nl/(...)-metro-londen-bomvol
wat zijn daar nu de huidige maatregelen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Londen
https://www.telegraaf.nl/(...)-metro-londen-bomvol
Ach, ik zag gisterenavond al berichten op Facebook van mensen die aan het klagen waren dat dit een machtsspelletje van de overheid is en dat dit niks met een virus te maken heeft... het dringt dus echt nog niet tot iedereen door.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
echt hopen dat niet alleen de extra maatregelen maar ook de woorden gister tijdens de persconferentie serieus worden genomen.
eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou eigenlijk je gekochte producten ook moeten ontsmetten
Complotdenkers tieren welig ja. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik zag gisterenavond al berichten op Facebook van mensen die aan het klagen waren dat dit een machtsspelletje van de overheid is en dat dit niks met een virus te maken heeft... het dringt dus echt nog niet tot iedereen door.
altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er nog iemand positief gestemd?
jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja maar die complotgekkies hou je altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik zag gisterenavond al berichten op Facebook van mensen die aan het klagen waren dat dit een machtsspelletje van de overheid is en dat dit niks met een virus te maken heeft... het dringt dus echt nog niet tot iedereen door.
Lquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
‘Snorkelmasker kan dienen als mondkapje’
Een specialist van het Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht heeft samen met een duikcentrum uit Reeuwijk een bijzondere oplossing bedacht voor het tekort aan mondkapjes. Zij hebben een masker dat gebruikt wordt tijdens het snorkelen op zo’n manier aangepast dat het als medisch masker kan dienen tijdens de coronacrisis.
https://www.ad.nl/dordrec(...)r7OKwk8qQFQUlvDmEiKE
Volgens mij was het niet eens een echte complotdenker, maar is die persoon gewoon een beetje simpel...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Complotdenkers tieren welig ja. Onbegrijpelijk.
Zo zitten wij een beetje met sommige dingen, we eten graag salade, maar zul je net zien dat er iemand over de sla heeft lopen hoesten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk wel.
dat vind ik wel een beetje een nadeel aan groente en fruit.
Normaal vind ik het onzin om dat in een plastic zakje te doen, maar nu denk je toch wat meer aan alle handen die er aan kunnen zitten
Niet écht positief, wel hoopvol. Ik moet wel, anders maak ik mezelf gek.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik zou als arts dan ook flippers aan trekken bij iemand die er nog niet zo erg aan toe is als garpje ;pquote:
je mag alleen naar buiten voor:quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zijn daar nu de huidige maatregelen?
dat zijn ze toch ook meestal :pquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens een echte complotdenker, maar is die persoon gewoon een beetje simpel...
ik geloof dat ik vanochtend las dat ze aantal metro lijnen hadden geschapt en dat het daarom zo druk is in die metroquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
je mag alleen naar buiten voor:
shopping for necessities, as infrequently as possible;
one form of exercise a day, such as running or cycling, alone or with household members;
for medical or care needs, for example to help a vulnerable person;
travelling to and from work, but only if you cannot work from home.
Ja, maar die dingen bedenken ze niet zelf doorgaans he.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens een echte complotdenker, maar is die persoon gewoon een beetje simpel...
Met die onzin lult Robert Jensen hele video’s vol. En zijn aanhang groeitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker handigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik geloof dat ik vanochtend las dat ze aantal metro lijnen hadden geschapt en dat het daarom zo druk is in die metro
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou als arts dan ook flippers aan trekken bij iemand die er nog niet zo erg aan toe is als garpje ;p
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
we zienje vanaaf wel op het 6 uurs journaal terug buda
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
we zienje vanaaf wel op het 6 uurs journaal terug buda
hoe toepasselijkquote:De wereld staat in de fik
En ik zou het willen blussen
Maar het vuur is groter dan ik
mag ik dan eindelijk ook stoppen met werken?quote:
ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag ik dan eindelijk ook stoppen met werken?
Asociaalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee omdat buda samen met de rest van de eigenwijzen toch naar de bouwmarkt blijft gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |