abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 maart 2020 @ 10:59:32 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192243529
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:58 schreef 20100 het volgende:

[..]

enkel supermarkten / apotheken / krantenwinkels zijn open
Maar jij zij juist dat alles dicht was?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192243541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je binnen blijft hoef je ook geen afstand te houden. Hoe kun je mensen nou duidelijk maken dat ze binnen moeten blijven terwijl je anderzijds het plezierwinkelen gewoon door laat gaan?
Sommige mensen zijn inderdaad te achterlijk, vraag is of je dit soort dingen die mensen überhaupt aan het verstand kan brengen. De algemene boodschap is vanaf het begin al duidelijk, sommige mensen willen of kunnen het gewoon niet begrijpen.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 11:02:47 #53
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192243588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:59 schreef Hexagon het volgende:
De meeste mensen luisteren prima. Alleen zijn social media NSB'ers vooral bezig de kleine groep die dat niet doet breed uit te meten.
Het gedrag van deze kleine groep mensen vormt een gevaar voor de volksgezondheid. Niks mis mee dat dit in het nieuws komt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 11:04:33 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192243628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:02 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het gedrag van deze kleine groep mensen vormt een gevaar voor de volksgezondheid. Niks mis mee dat dit in het nieuws komt.
Dat betekent iig niet dat de meesten niet luisteren
  dinsdag 24 maart 2020 @ 11:06:53 #55
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192243668
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat betekent iig niet dat de meesten niet luisteren
Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar begrijp dat elke drager van het virus ongeveer drie mensen besmet? Dus een kleine groep die zich niet aan de adviezen houd kan dan gevaarlijk zijn denk dan aan een kettingreactie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192243714
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 09:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

doe eens niet zo!

kreeg een paniekaanval
Als ze alle niet essentiële winkels sluiten en dezelfde lijst overnemen die ze nu gebruiken voor kinderopvang, dan blijven slijterijen gewoon open.

Als ze zeggen "alles dicht behalve supermarkten", dan heb je pech.
pi_192243746
Het leven op zich is al niet eens functioneel voor ons als mens. Dus ja...
  dinsdag 24 maart 2020 @ 11:12:22 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192243784
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:10 schreef alpeko het volgende:
Het leven op zich is al niet eens functioneel voor ons als mens. Dus ja...
Als je depressief aan het worden bent? Zou ik daar hulp voor zoeken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192243838
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als je depressief aan het worden bent? Zou ik daar hulp voor zoeken.
Er gaan er in deze tijd heel veel mensen depresief worden.

Psychologen en Psychiaters gaan veel werk hebben komende tijd.
pi_192243868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als je depressief aan het worden bent? Zou ik daar hulp voor zoeken.
Maak je geen zorgen hoor. Maar ik vind het een nogal vreemde vraag die Danny hier stelt. Makkelijk lullen als je leeft van een online product. Doe ik overigens zelf ook. Naast het feit dat dit virus direct mensenlevens kost lijkt Danny zich niet te realiseren dat de impact veel verder gaat dan dit. Dit kan - voor velen en mss wel voor ons allemaal - het einde zijn van de wereld zoals we deze kenden. Kan. Dat hangt af van de duur van dit alles. FOK! bezoeken is uiteraard evenmin noodzakelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door alpeko op 24-03-2020 11:22:37 ]
pi_192243954
Je mag toch open zijn en elke beetje verdienste in deze tijd is welkom. Ik denk dat dit hun insteek is.
No matter what your name is.
pi_192243973
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:53 schreef Megumi het volgende:

[..]

Door te zeggen dat mensen zoveel mogelijk mogelijk binnen moeten blijven. Grapperhaus was daar gisteren toch zeer duidelijk over.
Nee. Zoveel mogelijk is zoveel mogelijk. Dat betekent niet hardlopen, geen frisse neus halen, de kinderen niet buiten laten spelen etc. Dat is namelijk geen onmogelijkheid. Prima dat je dat niet doet maar dan moet je daar ook duidelijk over zijn.

Vervolgens krijg je dan gezeik over mensen die wel een frisse neus gingen halen en wel afstand hielden, maar ja, dan is het druk ergens en dan is dat ineens het probleem.

En de regering geeft tegenstrijdige boodschappen af. Groepsimmuniteit en verspreiding tegengaan kloppen niet met elkaar. Zoveel mogelijk contact vermijden en wel kunnen winkelen kloppen niet met elkaar. Zoveel mogelijk binnen blijven en wel naar de kapper kunnen gaan zijn ook niet te combineren, want niemand verkeert in de onmogelijkheid zijn kapsel te verwaarlozen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 11:22:57 #63
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192243986
Een slijterij is wel essentieel
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192244006
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:22 schreef Plompzakker het volgende:
Een slijterij is wel essentieel
Heb je dan geen voorraad aangelegd? Ik heb nog een kratje bier, dus ik overleef het wel.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 11:24:58 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192244034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee. Zoveel mogelijk is zoveel mogelijk. Dat betekent niet hardlopen, geen frisse neus halen, de kinderen niet buiten laten spelen etc. Dat is namelijk geen onmogelijkheid. Prima dat je dat niet doet maar dan moet je daar ook duidelijk over zijn.

Vervolgens krijg je dan gezeik over mensen die wel een frisse neus gingen halen en wel afstand hielden, maar ja, dan is het druk ergens en dan is dat ineens het probleem.

En de regering geeft tegenstrijdige boodschappen af. Groepsimmuniteit en verspreiding tegengaan kloppen niet met elkaar. Zoveel mogelijk contact vermijden en wel kunnen winkelen kloppen niet met elkaar. Zoveel mogelijk binnen blijven en wel naar de kapper kunnen gaan zijn ook niet te combineren, want niemand verkeert in de onmogelijkheid zijn kapsel te verwaarlozen.
Wat Grapperhaus op TV zij gisteren is nochtans overduidelijk en als je naar het nieuws gekeken hebt zou ik even online een tondeuse bestellen. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192244059
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar jij zij juist dat alles dicht was?
da was ik ni }:|
pi_192244074
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:24 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Heb je dan geen voorraad aangelegd? Ik heb nog een kratje bier, dus ik overleef het wel.
Eén kratje?
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 11:27:14 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192244085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 10:56 schreef 20100 het volgende:

[..]

nou nou nou
tuurlijk wel, de grote concurrent (supermarkt) blijft wel gewoon open
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_192244117
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat Grapperhaus op TV zij gisteren is nochtans overduidelijk en als je naar het nieuws gekeken hebt zou ik even online een tondeuse bestellen. :P
Nee, hij probeert wel heel krachtig en duidelijk over te komen maar de keuzes niet duidelijk noch krachtig. Alleen over het samenscholen was er duidelijkheid, als in het is verboden, het wordt gehandhaafd en de boete is hoog.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 11:33:06 #70
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192244211
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, hij probeert wel heel krachtig en duidelijk over te komen maar de keuzes niet duidelijk noch krachtig. Alleen over het samenscholen was er duidelijkheid, als in het is verboden, het wordt gehandhaafd en de boete is hoog.
Duidelijk is denk ik dat we het hier niet over eens gaan worden. Wat ook wel logisch is want wat voor de een duidelijk is hoeft niet voor een ander te gelden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192244255
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:22 schreef Plompzakker het volgende:
Een slijterij is wel essentieel
Deze man heeft een zeer groot brein
pi_192244259
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:26 schreef Wigle het volgende:

[..]

Eén kratje?
Ja ik geen alcoholist, dus met een kratje doe ik maanden.
pi_192244309
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:
En de regering geeft tegenstrijdige boodschappen af. Groepsimmuniteit en verspreiding tegengaan kloppen niet met elkaar.
Die verspreiding vindt toch wel plaats. Doel is om dat niet te snel te laten gebeuren waarbij het zorgsysteem klapt.

quote:
Zoveel mogelijk contact vermijden en wel kunnen winkelen kloppen niet met elkaar.
Maar alle winkels sluiten is ook geen optie. Dus vandaar die 1,5m afstand om risico's te beperken.

quote:
Zoveel mogelijk binnen blijven en wel naar de kapper kunnen gaan zijn ook niet te combineren, want niemand verkeert in de onmogelijkheid zijn kapsel te verwaarlozen.
Kappers zijn ondertussen al gesloten.
pi_192244344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

Duidelijk is denk ik dat we het hier niet over eens gaan worden. Wat ook wel logisch is want wat voor de een duidelijk is ihoeft niet voor een ander te gelden.
Ik denk dat het verschil hier is of je afgaat op de uitstralling van duidelijkheid of dat je goed luistert naar het totaalplaatje en je je afvraagt of er wel een eenduidige koers is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_192244411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee. Zoveel mogelijk is zoveel mogelijk. Dat betekent niet hardlopen, geen frisse neus halen, de kinderen niet buiten laten spelen etc. Dat is namelijk geen onmogelijkheid. Prima dat je dat niet doet maar dan moet je daar ook duidelijk over zijn.

Vervolgens krijg je dan gezeik over mensen die wel een frisse neus gingen halen en wel afstand hielden, maar ja, dan is het druk ergens en dan is dat ineens het probleem.

En de regering geeft tegenstrijdige boodschappen af. Groepsimmuniteit en verspreiding tegengaan kloppen niet met elkaar. Zoveel mogelijk contact vermijden en wel kunnen winkelen kloppen niet met elkaar. Zoveel mogelijk binnen blijven en wel naar de kapper kunnen gaan zijn ook niet te combineren, want niemand verkeert in de onmogelijkheid zijn kapsel te verwaarlozen.
Maximaal 3 bezoekers per huishouden toegestaan, maar wel alle kinderen van elk huishouden in de straat met alkaar laten spelen. Ik krijg het idee dat de regering maar wat doet.

Overigens blijken kinderen volgens een artikel de gevaarlijkste verspreiders. Omdat eventuele symptomen niet duidelijk genoeg hoeven zijn bij kinderen.

Ik zeg niet dat ik ervoor ben om kinderen op te sluiten. Sowiezo vind ik deze Corona gedoe maar bullshit. Ze sluiten kinderen nog niet op omdat dit direkt weerstand zou geven in de samenleving. Ze willen ons (denk ik) eerst laten wennen aan lockdowns door middel van deze soft-lockdowns. Bij de volgende lockdown (voorspel ik) zullen ouders zelf hun kinderen binnen willen houden. En de lockdown daarop sluiten kinderen zichzelf op. Let maar op.
No matter what your name is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')