abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7916837
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:05 schreef X-Ray het volgende:

NIET naar Duisenberg.

Ach ja.... "Nederlandse Vrouw" en "Gretta" zijn natuurlijk heeeeel iemand anders...
  woensdag 15 januari 2003 @ 20:09:06 #27
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7916875
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:07 schreef calvobbes het volgende:

Ach ja.... "Nederlandse Vrouw" en "Gretta" zijn natuurlijk heeeeel iemand anders...

Ach de sig waar topicstarter het over heeft verwijst ook naar Jezus Christus de Boer, de journalist die 5 jaar geleden daar is omgekomen ofzo...
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7916897
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar.
''Terroristisch verleden en connecties met Hitler-regime geen bezwaar'' slaat op de ''medestanders'', niet op Duisenberg.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7916928
sorry voor de ietwat overdreven reactie , had net per ongeluk een vrij lange post 'gewist' omdat ik mis drukte op de FP...
het is gewoon dat ik me er af en toe (lees vaak) aan erger hoe sommige mensen op FOK! altijd maar weer de ketel lopen te verwijten dat ie zwart is, kijk langer dan je neus lang is, en doe niet zo hypocriet, want je zet jezelf gewoon voor lul
pi_7916996
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:06 schreef Zander het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. 'het volk dat Jezus Christus heeft vermoord" vind ik eigenlijk ook wel nogal anti-semitisch klinken. Het zou me niet verbazen als je voor een publicatie met dergelijke teksten zo een veroordeling aan je broek hebt hangen.

Christus is vermoord door de romeinen. Dus wie heeft het over Joden..??
pi_7917067
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Christus is vermoord door de romeinen. Dus wie heeft het over Joden..??

Ik geloof dat er na 500 vrij weinig Palestijnse Christenen door Romeinse legioenen zijn vermoord.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7917162
Aha, dus Onschuldig heeft het over onterechte steun aan de Italianen.

Ik weet ook niet precies hoe de vork historisch gezien in de steel steekt (het was toch Judas die Jezus verraadde?), maar het is toch wel duidelijk over welk volk hij het heeft..

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7917168
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:09 schreef SportsIllustrated het volgende:

Onvoorstelbaar.
''Terroristisch verleden en connecties met Hitler-regime geen bezwaar'' slaat op de ''medestanders'', niet op Duisenberg.

Dus je suggereert wel dat Gretta Duisenberg op zoek is naar mensen die Hitler steunden en daarmee suggereer je dus net zo goed dat Gretta Duisenberg Hitler steunt.

Of niet?

pi_7917366
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:20 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dus je suggereert wel dat Gretta Duisenberg op zoek is naar mensen die Hitler steunden en daarmee suggereer je dus net zo goed dat Gretta Duisenberg Hitler steunt.

Of niet?

Er staat: geen bezwaar. Als je in een oproep zet: ''Gouden Leeuw zoekt nieuwe kelners. Bochel geen bezwaar'', dan wil dat niet zeggen dat je fanatiek op zoek bent naar Quasimodo. Maar mocht het voorkomen bij een geschikte kandidaat, dan is dat geen bezwaar.

In dit geval is het verleden van Arafat en diens band met een oorlogsmisdadiger van ondergeschikt belang, of helemaal niet van belang.
Of Gretta moet ook hier niets vanaf weten, maar dat lijkt me sterk.

† In Memoriam † woensdag 15 januari 2003 @ 20:53:04 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7917888
Lees ff MED en pas indien nodig je signature en/of ondertitel aan. In een aantal gevallen zullen we het anders zelf gaan doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_7917988
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:29 schreef SportsIllustrated het volgende:

Er staat: geen bezwaar. Als je in een oproep zet: ''Gouden Leeuw zoekt nieuwe kelners. Bochel geen bezwaar'', dan wil dat niet zeggen dat je fanatiek op zoek bent naar Quasimodo. Maar mocht het voorkomen bij een geschikte kandidaat, dan is dat geen bezwaar.

Dan vind "de oproeper" het nog steeds niet erg vind dat iemand een bochel heeft of de acties van Hitler steunt.
En in het geval van Hitler vind ik het wel heel erg kwalijk dat iemand suggereert dat een ander Hitler zijn acties niet erg vind.
  woensdag 15 januari 2003 @ 20:59:42 #37
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7918012
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:16 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Ik geloof dat er na 500 vrij weinig Palestijnse Christenen door Romeinse legioenen zijn vermoord.

nee, wel door Italianen, Britten, Egyptenaren en noem verder maar op...
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7919337
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 19:50 schreef SportsIllustrated het volgende:
Eh...Arafat heeft een terroristisch verleden, en zijn grote mentor was een actief collaborateur. Daar is dus niets van gelogen.
Alsof er iets in onschuldig's signature staat wat gelogen is
pi_7920401
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:58 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan vind "de oproeper" het nog steeds niet erg vind dat iemand een bochel heeft of de acties van Hitler steunt.
En in het geval van Hitler vind ik het wel heel erg kwalijk dat iemand suggereert dat een ander Hitler zijn acties niet erg vind.

Je snapt het echt niet, hé?
pi_7920920
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:50 schreef SportsIllustrated het volgende:

Je snapt het echt niet, hé?

Nee ik snap idd niet waarom mensen zulke discutabele sigs nemen.
pi_7920944
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:09 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat is er dan discutabel aan?
  woensdag 15 januari 2003 @ 23:11:30 #42
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7920968
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:09 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Tip: Google eens op Mufti+Arafat+Hitler

Misschien dat het dan doordringt...

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7920986
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:29 schreef SportsIllustrated het volgende:
Als je in een oproep zet: ''Gouden Leeuw zoekt nieuwe kelners. Bochel geen bezwaar'', dan wil dat niet zeggen dat je fanatiek op zoek bent naar Quasimodo.
Ik ben afgewezen .
pi_7921064
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:11 schreef X-Ray het volgende:

Tip: Google eens op Mufti+Arafat+Hitler

Misschien dat het dan doordringt...

Vast niet.

Maar wat heeft Gretta Duisenberg met Hitler te maken?

pi_7921085
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:10 schreef SportsIllustrated het volgende:

Wat is er dan discutabel aan?

Lees mijn reacties eens
pi_7921188
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Vast niet.

Nog éénmaal.

Mufti- fanatiek antisemiet, reist naar Europa om onder Moslims SSers te recruteren. Deze gaan (evenals de Katholieke Coraten, en de Nederlanders vaak ook) zo hard te keer dat zelfs Duitse SSers er van staat te kijken. Dwarsboomt uitwisselingen krijgsgevangenen-Joodse kinderen, omdat hij alle Joden om wil laten brengen. Krijgt financiele steun van Nazi's om ook in Palestina Joden te terroriseren.
Deze Mufti is de mentor van - Yasser Arafat, beroepsterrorist en leugenaar. Van hem leert Arafat alles. Arafat gaat op de foto met

- Gretta Duisenberg.
Of Gretta moet niet geweten hebben dat Arafat tot aan zijn knieeen in de drek staat wat zijn opleiding betreft.

woensdag 15 januari 2003 @ 23:28:51 #47
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7921346
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Vast niet.

Greta support Arafat. Noemt hem een groot man...

Arafats 'held', mentor en vriend is Hajj Amin al-Husseini.

Deze fijne man zijn uitspraken en daden:

Perhaps the mufti's "greatest achievement" was the recruitment of tens of thousands of Muslims in Bosnia-Herzegovina and Albania to the German SS. His Arab Legions later participated in the massacres of thousands of partisan Serbs, Jews and Gypsies.

On March 1, 1944, Arafat's hero was in Berlin making a dramatic radio broadcast: "Arabs! Rise as one and fight for your sacred rights. Kill the Jews wherever you find them. This pleases God, history and religion. This saves your honor."

Arafat is a Nazi sympathizer.

In an interview last week, published in Al Sharq al Awsat, a London Arabic daily, reprinted in the Palestinian daily Al Quds, Aug. 2, and translated by Palestinian Media Watch, Arafat called the Arab leader and Nazi ally, Hajj Amin al-Husseini, "our hero." He drew an analogy between himself and al-Husseini who survived as a leader despite world pressure against him because of his Nazi ties.

The grand mufti was not just Arafat's "hero," as he says. Arafat was, in fact, so close to al-Husseini that the young terrorist called him "uncle." Arafat's real name is Rahman Abdul Rauf el-Qudwa al-Husseini, though his actual blood relationship with al-Husseini is in question. His entire career was sponsored by the dreaded Nazi mufti. He was, indeed, Arafat's mentor, his inspiration for 40 years of terror, murder, hatred and international duplicity.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7921387
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:28 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Bla
[/b]

Mensen kunnen niet veranderen ? Of geven ze de nobelprijs voor de vrede aan nazi's tegenwoordig ?
pi_7921410
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:20 schreef SportsIllustrated het volgende:

Nog éénmaal.

Heb je het al een keer eerder uitgelegd dan

We kunnen hier zo een hele discussie van maken waardoor dit topic straks naar POL verhuisd kan worden maar daar heb ik echt geen zin in.
Imo blijft jouw signature zeer discutabel en totaal overbodig.
Het is net een wedstrijdje kijken wie het verste kan plassen....

pi_7921454
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:20 schreef SportsIllustrated het volgende:
- Gretta Duisenberg.
Of Gretta moet niet geweten hebben dat Arafat tot aan zijn knieeen in de drek staat wat zijn opleiding betreft.
Wat een bullshit. Zo'n via-via-relatie maakt van bijna elke Nederlander een nazi.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 15-01-2003 23:34]

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')