abonnement Unibet Coolblue
pi_192237974
Ik zou graag jullie mening willen horen over de kracht taal dat we van Wilders kennen. Krijgt Wilders achteraf toch wel gelijk nu we achteraf achter de feiten aanhollen en we uiteindelijk toch richting een lock down gaan. De wereld was gek en Nederland geloofde in de groepsimmuniteit.
pi_192238007
Nee, Wilders is nog steeds een debiel.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 maart 2020 @ 23:35:23 #3
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192238015
Nee, Wilders is een pietje paniek, een totale lockdown is niet nodig. Aan de andere kant is het optreden van kabinet en RIVM nogal reactief geweest.
We have always been at war with Eastasia.
pi_192238026
Als we meteen op slot waren gegaan had Geert het onzin gevonden.
pi_192238048
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:35 schreef -XOR- het volgende:
Nee, Wilders is een pietje paniek, een totale lockdown is niet nodig.
Ik weet niet of zo een beetje inmiddels best wel een hoop andere landen het met je eens zijn :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192238061
Nee, de pest van een totale lockdown is dat die slechts werkt voor de duur van de totale lockdown.
Zodra je de lockdown weer versoepelt, steekt het virus gelijk de kop weer op. Dat heeft Markie ook duidelijk uitgelegd en alle partijen begrepen dat ook, behalve natuurlijk Geert, omdat die in plaats van te luisteren weer lijm aan het snuiven was.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 23 maart 2020 @ 23:38:53 #7
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192238080
als Geert premier was geweest was het niet anders, dus trek maar geen conclusies daarover.
AZ
ALKMAAR
pi_192238087
Welke stelling heeft hij zoal gemaakt dan? Als het iets over de Islam is, begrijp ik niet waar jij uit opmaakt dat hij ineens gelijk zou hebben.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 03:36:33 #9
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_192239800
Alle grenzen zijn nu dicht, als straks ook nog de dijken doorbreken staat Nederland ook direct helemaal blank, dus is Wilders helemaal blij.
pi_192239942
Ik krijg toch wel het gevoel dat Wilders gelijk had ook al ben ik helemaal geen fan van hem. Oke de manier waarop hij dit verkondigd dat kennen we langzamerhand wel van hem. Maar Nederland heeft in de afgelopen weken niet geluisterd naar de rest van de wereld en ook niet naar de wereld gezondheidsorganisatie. Nederland is daarmee een beetje dom, dwars en eigenwijs en ik kan me goed voorstellen dat dit slecht viel bij Wilders. Nu zie je dat onze regering niet de enige was die dwars is. Een deel van onze bevolking is het ook en dat maakt dit allemaal wel heel erg ironisch. Waarom zouden wij naar onze regering moeten luisteren, als onze regering niet eens naar de wereld gezondheidsorganisatie wil luisteren. Uiteindelijk lijkt het erop dat de wereld gezondheidsorganisatie toch gelijk gaat krijgen en ik heb zelf het vermoeden dat we uiteindelijk in de pas gaan lopen met de rest van de landen die al de meest draconische maatregelen hebben getroffen zoals een totale lockdown. Wij Nederlanders moesten eerst voelen voordat we gingen luisteren. Misschien tekent dat ook wel ons Nederlanders. Wij zijn verwaand, eigenwijs en hebben al veel te lang in vrijheid geleefd om zulke verantwoordelijkheden te dragen.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 24 maart 2020 @ 04:54:24 #11
186611 Haags
pi_192239950
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, Wilders is nog steeds een debiel.
Zonder wrijving geen glans
pi_192241307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 04:51 schreef MakkieR het volgende:
Ik krijg toch wel het gevoel dat Wilders gelijk had ook al ben ik helemaal geen fan van hem.
Ik kan me niet heugen wanneer we voor het laatst zo'n duidelijk traject hebben gekozen, waarbij ook de beweegredenen verteld zijn.
En ook waarom een totale lockdown op dat moment niet handig was.

Een vaccin duurt nog zeker een jaar, dat is een lange tijd voor een totale lockdown. Mensen die het virus hebben opgelopen, zijn er daarna immuun voor. We gaan dus proberen om het virus, sterk afgeremd, zijn natuurlijke beloop te laten en op die manier langzaam groepsimmuniteit op te bouwen. Een lockdown werkt natuurlijk prima om een virus in te dammen, maar zodra je de lockdown versoepelt keert het virus gewoon weer terug.

Dat is allemaal duidelijk uit de doeken gedaan, maar wie zit er vervolgens dezelfde avond nog te schreeuwen waarom we niet voor een totale lockdown kiezen? Wilders. En natuurlijk ook, want hij neemt het oppositievoeren gewoon net even te letterlijk.
quote:
Wij Nederlanders moesten eerst voelen voordat we gingen luisteren. Misschien tekent dat ook wel ons Nederlanders. Wij zijn verwaand, eigenwijs en hebben al veel te lang in vrijheid geleefd om zulke verantwoordelijkheden te dragen.
Dat bleek dit weekend wel. We hebben slechts twee regels waar we ons aan moeten houden, maar hele volksstammen hebben daar duidelijk lak aan en dan werkt ons plan bij voorbaat niet.

Uiteindelijk zullen we wel voor een lockdown moeten gaan. Niet omdat Geert dat schreeuwt, maar omdat Nederlanders niet verantwoordelijk genoeg zijn voor de andere opties.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jordy-B op 24-03-2020 09:56:55 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_192241316
Wilders tot juni niet naar de kapper :D
pi_192241361
Het aantal gevallen in China loopt alweer langzaam op...
Allah Al Watan Al Malik
pi_192241377
Nee, een asociale schreeuwtokkie heeft nóóit gelijk.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 08:47:20 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192241449
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:41 schreef warhamstr het volgende:
Nee, een asociale schreeuwtokkie heeft nóóit gelijk.
Op zich is nu wat Wilders denkt niet belangrijk nu.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192241467
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:47 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich is nu wat Wilders denkt niet belangrijk nu.
Klopt, maar ik doelde op het debat waar die minister in elkaar zakte, hoe hij toen zijn collega's stond uit te kafferen.
pi_192241488
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:36 schreef Nober het volgende:
Als we meteen op slot waren gegaan had Geert het onzin gevonden.
Dit he _O-

Kabinet neemt beslissing A
Wilders: verkeerde beslissing! Optie B is de beste! Zien jullie dat niet!

Kabinet neemt beslissing B
Wilders: verkeerde beslissing! Optie A is de beste! Zien jullie dat niet!
  dinsdag 24 maart 2020 @ 08:50:40 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192241491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:48 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Klopt, maar ik doelde op het debat waar die minister in elkaar zakte, hoe hij toen zijn collega's stond uit te kafferen.
Ik kan ook een meneer Klaver herinneren binnen dit kader. En 10 uur vergaderen is ook niet handig denk ik. Waarbij minister Bruin aanwezig bij moest blijven.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192241493
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 23:36 schreef Nober het volgende:
Als we meteen op slot waren gegaan had Geert het onzin gevonden.
Dit ja. Zijn enige doel is overal tegenin te gaan en zo proberen punten te scoren.
pi_192241519
Wilders is net zoals Baudet is gebleken een valse opportunistische hyena die deze situatie bij al macht aangrijpt om hun politieke concurrentie de poten onder de kont uit te zagen met het verdraaien van uitspraken en woorden.

De meest constructieve en logische oplossing zit in ieder geval niet in een totale lockdown. Want als die er van komt zijn de economische en sociale consequenties niet te overzien. Lekker verg weg van de Corona en heel dichtbij een waarschijnlijk bodemloze afgrond met alle bijkomende problemen van dien.
pi_192241542
Hopelijk wel of we moeten gewoon >60=dood toepassen zoals nu in italie
pi_192241550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:53 schreef Watuntrik het volgende:
Wilders is net zoals Baudet is gebleken een valse opportunistische hyena die deze situatie bij al macht aangrijpt om hun politieke concurrentie de poten onder de kont uit te zagen met het verdraaien van uitspraken en woorden.

De meest constructieve en logische oplossing zit in ieder geval niet in een totale lockdown. Want als die er van komt zijn de economische en sociale consequenties niet te overzien. Lekker verg weg van de Corona en heel dichtbij een waarschijnlijk bodemloze afgrond met alle bijkomende problemen van dien.
Baudet schat ik toch een stuk hoger in dan Wilders. Daarnaast is het verdraaien van uitspraken en woorden is iedereen in de kamer erg goed in. Laatst een stuk van dat debat vorige week gekeken, dat ging nergens over. Niemand gaat concreet op de ander in en continue leggen ze elkaar woorden in de mond.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 08:57:17 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192241567
Nee Wilders heeft geen gelijk want een totale rigide Lockdown is slechts een schadelijk uitstel

Een flexlockdown zoals Rutte aanhoudt is veel beter want dan bouw je die resistentie op
  dinsdag 24 maart 2020 @ 09:01:22 #25
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192241627
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 04:51 schreef MakkieR het volgende:
Maar Nederland heeft in de afgelopen weken niet geluisterd naar de rest van de wereld en ook niet naar de wereld gezondheidsorganisatie. Nederland is daarmee een beetje dom, dwars en eigenwijs en ik kan me goed voorstellen dat dit slecht viel bij Wilders.
Dat zou dan meteen de allereerste keer zijn dat Wilders zich iets gelegen laat liggen aan een VN-orgaan.
We have always been at war with Eastasia.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')