Die vallen niet op mij denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Behalve een volwassen blanke man die zijn leven op de rit heeft.
Ligt er aan hoe goed je nudes zijnquote:
Boringquote:Op maandag 23 maart 2020 23:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Behalve een volwassen blanke man die zijn leven op de rit heeft.
Bovenal vooral latinaquote:
Dan weet ik het goedgemaakt, gun ik jou wel die dikkerdjesquote:Op maandag 23 maart 2020 23:25 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niks mis met een dikke reet doggy doen zo nu en dan
En TTSSquote:
Ik mag alles zeggen wat ik wilquote:Op maandag 23 maart 2020 23:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar als je ze nooit aanraakt kun je er niets over zeggen. Dun is mooi maar beetje body neukt lekkerder.
Precies. Mag toch al een stuk meer zeggen dan zo’n drie maanden geleden.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoho! Hij heeft een keer bijna een date gehad!
geilquote:
Welk land?quote:
Ze is Mexideesquote:
Is goedquote:Op maandag 23 maart 2020 23:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
als je wil kunnen we dat regelen.
Verhip ik heb nog een strapon in mn nachtkastje liggenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
Ben erachter gekomen dat ik ook vrij dominant ben.
Whipwhip
Ik denk dat ik ook de dominante van de twee zou zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
Whipwhip
Heb ik soms nodigquote:
Niks mis mee vriend. Gebruik wel genoeg glijmiddel!!quote:Op maandag 23 maart 2020 23:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Verhip ik heb nog een strapon in mn nachtkastje liggen
Af en toe is dat wel leukquote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
Whipwhip
Jij zou heel fok nemen.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef 00wildchild het volgende:
Denk dat meesteres bijbaantje wel wat is voor mij.
Lijkt me fucking awkward als iemand voor je betaalt.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef 00wildchild het volgende:
Denk dat meesteres bijbaantje wel wat is voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |