Oh nu snap ik waarom die journalisten meerdere keren dingen vragen die al uitgebreid uitgelegd zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Tyr80 het volgende:
Dus wandelen met vrouw en kinderwagen, allemaal 1.5m afstand, serieus?
Dit ja. Wees eens duidelijk man.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind het vooral ENORM verwarrend wat ze nu afkondigen..
probleem is dat domme mensen zichzelf vaak intelligent vinden, en slimme mensen juist minder hoog over zichzelf denken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:33 schreef Janetje het volgende:
Als je niet intelligent bent, gewoon helemaal binnenblijven.
Check.
Komen ze nog op terug voor 6 april.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:34 schreef Aventura het volgende:
hoe zit het met de scholen? Ik kon niet kijken daarnet.
Tuurlijk mag dat nogquote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Ik kan écht niet zonder mijn hardlooprondje paar keer per week. Dat doe ik alleen. Als ik 1,5 meter afstand bewaar, mag ik nou wel of niet hardlopen?
RIVM is bezig met een rapport en rond 6 april komt er een beslissingquote:Op maandag 23 maart 2020 19:34 schreef Aventura het volgende:
hoe zit het met de scholen? Ik kon niet kijken daarnet.
Ik ook, ik maak me zorgen om de groepsimmuniteit.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind het vooral ENORM verwarrend wat ze nu afkondigen..
Ja dat mag maar tuurlijk kan je wel zonder.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Ik kan écht niet zonder mijn hardlooprondje paar keer per week. Dat doe ik alleen. Als ik 1,5 meter afstand bewaar, mag ik nou wel of niet hardlopen?
Jij krijgt een persoonlijke uitnodiging omdat het anders te druk wordtquote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahahaha daar gaat de verjaardag van mijn schoonmoeder![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |