NL second, want wij hebben lee towersquote:
Ja, denk dat het zwaartepunt van deze hele Coronacrisis idd gaat verplaatsen naar het westen (Brazilië, VS, VK)quote:Op maandag 23 maart 2020 17:55 schreef Dr88 het volgende:
USA wordt volgende probleem. Oostenrijk en Zwitserland stijgen ook weer sneller. Portugal, Australië en Brazilië ook stijgend in cases.
UK komt pas laat (tussen 6 en 7) met volledige cijfers altijd.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:57 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
In Uk testen ze alleen bijna dooie mensen ofzo?
+154
En 54 overleden
Ah oké checkquote:Op maandag 23 maart 2020 17:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
UK komt pas laat (tussen 6 en 7) met volledige cijfers altijd.
edit: want dat is van Wales enzo geloof ik.
Ik zag het, wat een verspilling van ons belastinggeldquote:
Ronald is geen natuurtalent in dat autocue.twitter:RonaldKoeman twitterde op maandag 23-03-2020 om 17:56:25We were looking forward to the EURO’s so much, but we are now facing a much bigger challenge. Stick to all guidelines and help Gillette to raise funds for @RodeKruis. For every LIKE and SHARE, Gillette donates ¤1 to fight COVID-19, up to an amount of ¤50.000. Take care fans! https://t.co/V86FHlFxpc reageer retweet
Er zit vandaag denk ik niemand te posten bij het Catshuis.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog niks uitgelekt over wat de nieuwe maatregelen (kunnen) gaan worden?
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Er zit vandaag denk ik niemand te posten bij het Catshuis.
Onze zorgverleners zijn bussen vol met Brabantse carnavalsonverantwoordelijken aan het helpen. Mogen die mensen misschien zelf goed in de gaten gehouden worden?quote:Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Kut Groningers, jullie testen te veel!!!
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Er was wel een vrouw die aan het tweeten was gisterquote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Logische stap.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:01 schreef michiel_merk het volgende:
Samenscholingsverbod waarschijnelijk volgens RTL nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |