mee eens hoor, hoe meer je weet hoe beterquote:Op maandag 23 maart 2020 12:29 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat helpt wel degelijk. De mensen met lichte klachten zouden dan namelijk zeker weten of ze corona hebben en kunnen daar dan hun gedrag op aanpassen. Ja, ook dan zal je debielen hebben die dat niet doen maar ik denk dat de meesten dan niet meer op het strand gaan hossen.
Het maakt wel degelijk uit. Als heel Europa het doet en Nederland niet (hoewel onze cijfers niet bepaald rooskleurig zijn) dan komt er politieke druk vanuit andere landen.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom steeds zo naar het buitenland kijken? Het gaat er toch puur om of onze cijfers ook vragen om een volledige lockdown of niet. Ik snap dat schapengedrag niet.
Chapeau, dan ben jij samen met 1.000 andere onheilsprofeten nu toevallig degene die het goed heeft. Zelfde als dat handjevol mensen dat rijk wordt van toevallig de juiste penny-stock uitkiest dat een succes wordt.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vooraf zei ik het ook al, en velen met mij.
Kom nu niet aan met achteraf is makkelijk praten. Dit zagen we van verre aankomen. We zagen wat er in China gebeurde, we zagen wat er in Iran gebeurde en we zien nu wat er in Spanje en Italië gebeurt en hier over 1,5 week ook gaat gebeuren.
Echt iedereen die zelf vrij kan denken zag dit aankomen, je hoefde namelijk alleen maar de gebeurtenissen in China en Iran te projecteren op Nederland.
Jij zag het niet aankomen. Ik wel, en duizenden met mij.
KLB / Ok... het gaat helemaal misquote:Op maandag 23 maart 2020 12:21 schreef Blik het volgende:
[..]
NOgmaals, achteraf is makkelijk praten met de kennis van nu. Achteraf was het een zegen geweest als we vanaf dat weekend al alles dicht hadden gegooid. Maarja, die kennis die we nu hebben hadden we toen nog niet.
Maar laten we even realistisch zijn, als toen vanuit de overheid was gezegd: "Las Carnaval af!" had geen hond daar gehoor aan gegeven.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Conclusie: het niet afgelasten van carnaval was een slechte beslissing en dat kost nu levens.
Omdat daar wat te leren valt.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom steeds zo naar het buitenland kijken?
Het is je bekend dat carnaval in een hoop plaatsen al op vrijdag begint? En dat 25 februari dus al keihard te laat isquote:Op maandag 23 maart 2020 12:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
KLB / Ok... het gaat helemaal mis
25 feb
twitter:regio15 twitterde op maandag 23-03-2020 om 12:15:49Nu online: leger haalt beademingsapparatuur op bij fabrikant https://t.co/1e8MDzumRN #corona #Zoetermeer reageer retweet
Dus we moeten onze oren maar laten hangen naar andere landen? Lijkt me niet de juiste keuze. Lijkt me beter om gewoon zelf maatregelen te nemen wanneer de situatie dat verlangd.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit. Als heel Europa het doet en Nederland niet (hoewel onze cijfers niet bepaald rooskleurig zijn) dan komt er politieke druk vanuit andere landen.
Misschien kunnen ze wat leren van onsquote:Op maandag 23 maart 2020 12:31 schreef riazop het volgende:
[..]
Omdat daar wat te leren valt.
Niet dat ik denk dat dat kwartje bij onze regering al is gevallen
Toen was carnaval al gedaan dus neem het de feestende boeren niet kwalijk want ze wisten van niets.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
25 feb
Hadden we dit topic maar doorgestuurd aan het RIVM he en de rest van NL. Dan zaten we volgend weekend weer in de kroeg met zijn allen.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
25 feb
Je bedoelt: de propaganda van China werkt goedquote:Op maandag 23 maart 2020 12:34 schreef Landgeld het volgende:
In China lijkt het weer over te zijnLaten we ons niet te druk maken
het ging mij er meer om dat zelfs een wappie als ik het al van ver zag aankomenquote:Op maandag 23 maart 2020 12:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Toen was carnaval al gedaan dus neem het de feestende boeren niet kwalijk want ze wisten van niets.
Achteraf kijk je een koe in de kont.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Conclusie: het niet afgelasten van carnaval was een slechte beslissing en dat kost nu levens.
Dat is geen quatsch, dat is logisch redeneren.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Chapeau, dan ben jij samen met 1.000 andere onheilsprofeten nu toevallig degene die het goed heeft. Zelfde als dat handjevol mensen dat rijk wordt van toevallig de juiste penny-stock uitkiest dat een succes wordt.
99,99% van de wereld had de ernst niet door, maar jij wel. Ik zou solliciteren naar premier
Echt iedereen die vrij kan denken zag dit aankomen, wat een quatsch
Ha interessant! Dubbele theedoek beschermt tot 97% zegquote:Op maandag 23 maart 2020 12:31 schreef Za het volgende:
https://smartairfilters.c(...)diy-face-mask-virus/
Waarom geen stuk laken oid, waarom niets, ik begrijp dat niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:34 schreef LekkerWeertje het volgende:
Allemaal een stofzuigerzak om ons hoofd dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |