abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192220433
Virus kan kennelijk dagenlang leven op bepaalde materialen, met name plastic en roestvrij staal doet het het goed op. Maar ook karton 48 uur.

https://amp-nos-nl.cdn.am(...)nos.nl%2Fl%2F2327562

Dus de karretjes maar ook schappen en vloer kunnen prima als besmettingsbron fungeren. In treinen kun je denken aan de deurknoppen en de banken waarmee contact onvermijdelijk is. Ook die roestvrijstalen palen.


Ik zag in landen als Japan, maar ook Duitsland en Bulgarije dat openbare ruimtes denk aan het OV maar ook drukke straten gereinigd werden door mannen in pakken met desinfecterende middelen.
Wat doet Nederland hier eigenlijk aan? Worden supermarkten überhaupt gedesinfecteerd?




[ Bericht 16% gewijzigd door Elan op 23-03-2020 09:45:15 ]
blablablabla
  maandag 23 maart 2020 @ 09:39:19 #2
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192220487
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet lekker zit met het verse brood bij de Dirk hier. Toch wel gepakt, maar ik heb wel meer een hygiëne focus
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_192220620
Je moet er dus bewust mee omgaan dat je etenswaren vastpakt met de zak waarin je ze gaat vervoeren, of dat je ze gewoon wast voordat je ze nuttigt (wat lastig is bij bakwaren).

En inderdaad eventueel in de auto al je handen ontsmetten, maar er in ieder geval een gewoonte van maken dat je thuis direct je handen wast. En met je tengels van je gezicht blijven, dus niet neuspeuteren bij het stoplicht.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')