abonnement Unibet Coolblue
pi_192218736
Hoe zit het eigenlijk met ondernemer die dicht moeten en hoge vaste lasten hebben? Denk aan huur van de a-lokatie, inrichting of apparatuur?

Zijn daar ook regelingen voor? NOW is alleen voor werknemers salarissen en een aanvulling tot minimum inkomen is nog peanuts in verhouding tot huur in hartje centrum.
.
pi_192218761
Ondernemersrisico
pi_192218801
Kamer van Koophandel heeft een handig overzicht gemaakt:
https://www.kvk.nl/corona(...)-hier-je-regelingen/
  maandag 23 maart 2020 @ 07:35:49 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192218976
Volgens mij kom je voorlopig nog niet veel verder dan uitstel belastingen
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192219134
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 06:58 schreef babylon het volgende:
Ondernemersrisico
Ook van de verhuurder.Beter komen huurder en verhuurder tot een compromis.
pi_192240265
Ben ik wel benieuwd of er nu verhuurder doen alsof hun neus bloed en toch ontbinden of faillissement proberen aan te vragen voor een huurder die niet betaalt.
.
pi_192240281
De meeste verhuurders zijn vrij grote jongens, lange termijn investeerders die toch al in moeilijke markt zitten, die hebben er geen belang bij dat er nog meer leegstand komt, dus ik verwacht dat de meeste redelijk soepel zullen optreden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192240312
Winkelcentra misschien. Maar vergis je niet dat in ons Amsterdam nog veel echte pandjes bazen zijn waar dan op de begane een ondernemer zit.

Aan de andere kant komt ook geen andere huurder momenteel.
.
pi_192242099
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 06:52 schreef raptorix het volgende:
De meeste verhuurders zijn vrij grote jongens, lange termijn investeerders die toch al in moeilijke markt zitten, die hebben er geen belang bij dat er nog meer leegstand komt, dus ik verwacht dat de meeste redelijk soepel zullen optreden.
Dit is ook mijn gedachten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')