Er komt altijd een medicijn, als er maar genoeg geld te verdienen is, dan is het er zo.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Is er uberhaubt wel hoop op een medicijn op korte termijn. Die vent bij Op1 was zo negatief en totaal niet iets aan een positief dingetje. Heel deprimerend
Die hadden sowieso al avondklok in een aantal steden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef riazop het volgende:
Pakistan is nu sinds een uur ook op totale lockdown
Ja, dat begint al met dat volgende week alles enorm in de soep loopt wegens gebrek aan zorgfaciliteiten. Kennelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Leuk als deze topics over een paar jaar als naslagwerk gebruikt kunnen worden.
12 tot 18 maanden voor een vaccin hoorde ik net bij tegenlichtquote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Is er uberhaubt wel hoop op een medicijn op korte termijn. Die vent bij Op1 was zo negatief en totaal niet iets aan een positief dingetje. Heel deprimerend
Die 2 gasten bepleitten al weken wat de rest van de wereld ons voortdurend verteldequote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dan achter twee gasten aan te lopen die het pertinent met elk beleid oneens zijn, nee dat is visie
Die spullen die ze naar Iran sturen. Zijn die nu in Nederland? Frankrijk? Zuid-Afrika?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan denken wij daar anders over. In normale omstandigheden ben ik het helemaal met je eens. Maar dit is een zeer bijzondere tijd, dan gelden wmb andere regels.
Tuurlijk, maar toen hadden we nog niet eens één bekend geval in NL. Denk jij dat ze geluisterd hadden?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef eriksd het volgende:
In retrospectief had dat carnaval natuurlijk nooit door moeten gaan. Maargoed, dat standpunt geldt wat mij betreft ook zonder virus.
Amsterdamquote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef eriksd het volgende:
In retrospectief had dat carnaval natuurlijk nooit door moeten gaan. Maargoed, dat standpunt geldt wat mij betreft ook zonder virus.
yep , nu mag er helemaal niemand meer op straatquote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hadden sowieso al avondklok in een aantal steden.
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:10 schreef julius123 het volgende:
[..]
ik las op facebook dat het beter werkt met een heteluchtpistool
Nu wel ja, een paar weken geleden lachte hij er nog om en stelde mensen zich aan volgens hem.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef Rijst het volgende:
Geen fan van Lubach maar hij slaat wel de spijker op zn kop.
Ja maar op welk termijn. Zoals die gast Op1 sprak dan zitten we over een jaar nog zo als nuquote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er komt altijd een medicijn, als er maar genoeg geld te verdienen is, dan is het er zo.
Begrijp jij wel wat er gaande is?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Artsen zonder Grenzen is een Internationale organisatie die geheel politiek onafhankelijk is. Als landen elke keer zomaar hun spullen in beslag nemen dan kunnen ze zich beter opheffen, denk je dat dat verstandig is?
Als je Drugshond aan de andere kant hebt weet je zeker dat je goed bezig bent. I rest my case. Natuurlijk trekken die licht fascistoïde figuren aan de bel als ze een kans ruiken voor een totalitair regime.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewauywel. Die waren wel de eerste die aan de bel trokken. Geschied Vervalser. !!
Nog iets te melden. ?!
En al 3 tot 10 jaar het tegenovergestelde van wat het beleid is, zodat zo boze en teleurgestelde mensen aan zich kunnen binden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Die 2 gasten bepleitten al weken wat de rest van de wereld ons voortdurend vertelde
Argentinie zetten ze toch ook op slot met maar 1 dode?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar toen hadden we nog niet eens één bekend geval in NL. Denk jij dat ze geluisterd hadden?
Heb et over een medicijn. Geen vaccinquote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
12 tot 18 maanden voor een vaccin hoorde ik net bij tegenlicht
Frankrijk. Dus dan is dat aan de Fransen. Maar dat doet niet af aan het principe dat ik het asociaal vind om spullen de grens over te sturen die in je eigen land nodig zijn ter voorkoming van een enorme crisis.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die spullen die ze naar Iran sturen. Zijn die nu in Nederland? Frankrijk? Zuid-Afrika?
Welk land zou dat in beslag moeten nemen?
Gewoon niet doen dus. Dat materiaal is van AzG.
Meen je dat?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nu wel ja, een paar weken geleden lachte hij er nog om en stelde mensen zich aan volgens hem.
Ik hoop eigenlijk dat jij aan het trollen bent.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Begrijp jij wel wat er gaande is?
Dit is een situatie die zich nog nooit heeft voorgedaan. De tijd van Kumbaja en "Jij bent welkom" is nu echt voorbij.
En als Polen nu onze net bestelde mondkapjes inpikt. Zoals dat bij de Italianen gebeurde. Is dat gewoon prima?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In crisistijd kan dat gewoon. We hebben er zelfs een speciale wet voor. Ik vind dat dat moet kunnen ja.
In Noord Korea hebben ze kindslaven, je punt?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Argentinie zetten ze toch ook op slot met maar 1 dode?
Wat is deze?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:14 schreef houdafstand het volgende:
In ieder geval een duidelijke uitleg van Professor Jacco van het RIVM:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)viltje-doet-a3994580
Virologen/microbiologen zijn nodig voor het bestrijden van het virus en het ontwikkelen van vaccins (Osterhaus, Friedrich, Vossen, Koopmans, etc.), maar voor het uitwerken van scenario's en het voorspellen van de curve hebben wij (gelukkig) modelleurs van infectieziekten (wiskundigen, gedragswetenschappers) voor het grotere plaatje. Voor mij een hele geruststelling dat het RIVM ook die mensen in huis heeft!
Dus de hele groep blijft nu netjes thuis?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:21 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ironisch genoeg dit jaar voor het eerst een avondje carnaval gevierd, en ik kom uit Amsterdam, en ja de hele groep heeft idd vage klachten gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |