Plus dat het ook nog een basis in Frankrijk is.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Welke grens? Het concept van de organisatie is juist dat er geen grenzen zijn![]()
Bovendien is het ook geen Nederlandse, maar internationale organisatie. Dat ze hier een 'basis' hebben zegt niet dat die spullen 'van Nederland' zijn.
Bron? Kom op mod, geef het goede voorbeeldquote:Op zondag 22 maart 2020 23:15 schreef Frutsel het volgende:
Trump gaat schijnbaar de National Garde sturen naar New York, Californie en Washington.
En wat doen die?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:15 schreef Frutsel het volgende:
Trump gaat schijnbaar de National Garde sturen naar New York, Californie en Washington.
In crisistijd kan dat gewoon. We hebben er zelfs een speciale wet voor. Ik vind dat dat moet kunnen ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Artsen zonder Grenzen is een Internationale organisatie die geheel politiek onafhankelijk is. Als landen elke keer zomaar hun spullen in beslag nemen dan kunnen ze zich beter opheffen, denk je dat dat verstandig is?
Oké man. We spreken je dan wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee met met z'n zestienen in het park gaan zitten yogaën en spullen naar Iran laten vertrekken is de manier.![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat we over een jaar in een Mad Max achtige toestand leven want dit gaat niet goed aflopen op deze manier.
"Met de kennis van toen".quote:Op zondag 22 maart 2020 23:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Als we Rutte zijn plannetje laten uitvoeren wel ja. 150k normalen sterfte plus 350k coronadoden. En dan zijn er 11 miljoen Nederlanders "immuun"
Dat zegt het rivm...
oh wacht! rivm?
DC of de staat?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:15 schreef Frutsel het volgende:
https://abc7ny.com/politi(...)te-%7C-live/6038979/
Wolkenkrabbers dichtlassenquote:
En de USNS Mercy en USNS Comfortquote:Op zondag 22 maart 2020 23:15 schreef Frutsel het volgende:
https://abc7ny.com/politi(...)te-%7C-live/6038979/
Ik stop deze discussie.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In crisistijd kan dat gewoon. We hebben er zelfs een speciale wet voor. Ik vind dat dat moet kunnen ja.
Misschien is het juist tijd om eens te stoppen met dromen en met beide benen op de grond te komen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Maar het willen en naartoe leven, dat is iets anders. Constant dat simpele gewauwel van PVV/FvD adepten over krachtig ingrijpen en de handel op slot: het is niet mijn droomwereld in ieder geval.
Nee, het is belangrijk dat AzG of het Rode Kruis onafhankelijk werken en zelf bepalen waar ze werken en met welke hulpmiddelen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In crisistijd kan dat gewoon. We hebben er zelfs een speciale wet voor. Ik vind dat dat moet kunnen ja.
Heel populistisch om continu de nadruk te leggen op die mensen die de maatregelen aan hun laars lappen. Hier kon je een kanon afschieten vandaag.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee met met z'n zestienen in het park gaan zitten yogaën en spullen naar Iran laten vertrekken is de manier.![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat we over een jaar in een Mad Max achtige toestand leven want dit gaat niet goed aflopen op deze manier.
Mijn fiets terugquote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Leuk als deze topics over een paar jaar als naslagwerk gebruikt kunnen worden.quote:
En dan achter twee gasten aan te lopen die het pertinent met elk beleid oneens zijn, nee dat is visiequote:Op zondag 22 maart 2020 23:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien is het juist tijd om eens te stoppen met dromen en met beide benen op de grond te komen.
Dan denken wij daar anders over. In normale omstandigheden ben ik het helemaal met je eens. Maar dit is een zeer bijzondere tijd, dan gelden wmb andere regels.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, het is belangrijk dat AzG of het Rode Kruis onafhankelijk werken en zelf bepalen waar ze werken en met welke hulpmiddelen.
Inderdaad, mee eens. Vind hem wat irritant in hoe hij zaken brengt, maar gelijk heeft hij wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef Rijst het volgende:
Geen fan van Lubach maar hij slaat wel de spijker op zn kop.
Gewauywel. Die waren wel de eerste die aan de bel trokken. Geschied Vervalser. !!quote:Op zondag 22 maart 2020 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Maar het willen en naartoe leven, dat is iets anders. Constant dat simpele gewauwel van PVV/FvD adepten over krachtig ingrijpen en de handel op slot: het is niet mijn droomwereld in ieder geval.
Ja 2 tellen voordat ie instortte omdat Klaver hem compleet (terecht) af gefikt had dat de overheid er NIET alles aan aan het doen was door louter te vertrouwen op de goodwill van bedrijven om op vrijwillige basis die spullen af te staan terwijl er een invorderingswet bestaat.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:05 schreef trein2000 het volgende:
Zelfs bruins had al besloten bepaalde spullen te vorderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |