quote:Op zondag 22 maart 2020 21:22 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Die brengen een lock down zoals in andere landen alleen maar dichterbij, waardoor de goede onder de kwade moeten gaan lijden. Het ergste is natuurlijk dat deze lieden voor onnodig veel meer besmettingen en doden zullen gaan zorgen aankomende tijd wanneer we niet adequaat ingrijpen.
twitter:teuntjepee twitterde op zondag 22-03-2020 om 08:53:20Klappen voor de zorg maar vervolgens massaal naar marktjes en parkjes... dan had je afgelopen dinsdag net zo goed een middelvinger kunnen opsteken #blijfthuis #COVIDIOT reageer retweet
Gewoon pillen bestellen.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Cronometer het volgende:
Las net over Vitamine D. Kan je die vitamine D shots die de huisarts geeft ook online bestellen? Merk al dat ik een tekort heb. Gaat vrij snel zo door thuis te zitten en ik wandel nu vnml rond 20:00 uur.
Dit was ook precies mijn reactie toen het bekend werd dat men ging klappenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:26 schreef maily het volgende:
[..]twitter:teuntjepee twitterde op zondag 22-03-2020 om 08:53:20Klappen voor de zorg maar vervolgens massaal naar marktjes en parkjes... dan had je afgelopen dinsdag net zo goed een middelvinger kunnen opsteken #blijfthuis #COVIDIOT reageer retweet
Hou op, zo heb ik al eens strijkijzers (en kleding) verpest.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Zou lekker zijn bij jou; even met je strijkijzer over die plastic folie
Je kunt toch gewoon die vitamines bij de Kruidvat halen?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Cronometer het volgende:
Las net over Vitamine D. Kan je die vitamine D shots die de huisarts geeft ook online bestellen? Merk al dat ik een tekort heb. Gaat vrij snel zo door thuis te zitten en ik wandel nu vnml rond 20:00 uur.
Maar een ruimte als bv een lift, bus, vliegtuig etc. Zijn er dan toch ideaal voor.quote:
Nee, die zijn te weinig. Ik zal even zoeken naar een hoge dosis.quote:
Dat is 800 ui ofzo, ik ga beter met hoge dosis.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon die vitamines bij de Kruidvat halen?
Mooie quote ja en helemaal mee eensquote:Op zondag 22 maart 2020 21:26 schreef maily het volgende:
[..]twitter:teuntjepee twitterde op zondag 22-03-2020 om 08:53:20Klappen voor de zorg maar vervolgens massaal naar marktjes en parkjes... dan had je afgelopen dinsdag net zo goed een middelvinger kunnen opsteken #blijfthuis #COVIDIOT reageer retweet
Ik las warmte en vocht, graadje of 25. Als je interesse hebt wil ik wel weer zoeken naar de link met onderzoeksresultaten uitgelegd.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar een ruimte als bv een lift, bus, vliegtuig etc. Zijn er dan toch ideaal voor.
Ik bedoel het obderzoek is gedaan bij kamertemperatuur dacht ij. Dus geen rare gedachte dat het in een supermarkt ook prima zou blijven hangen.
Dit dus.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:26 schreef maily het volgende:
oranje potje gewoon te halen bij de Kruidvat.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Cronometer het volgende:
Recent Amerikaans onderzoek wees uit dat het coronavirus onder de perfecte omstandigheden tot 72 uur intact blijft op oppervlakten van plastic en roestvrij staal. In zogenoemde aerosolen, heel kleine druppels in de lucht, kan het een paar uur overleven.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar een ruimte als bv een lift, bus, vliegtuig etc. Zijn er dan toch ideaal voor.
Ik bedoel het obderzoek is gedaan bij kamertemperatuur dacht ij. Dus geen rare gedachte dat het in een supermarkt ook prima zou blijven hangen.
Is het wijs om zulke giga shots te nemen als je neit eens weet of je wel een (ernstig) tekort hebt?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:28 schreef Cronometer het volgende:
Hebben we dus een beetje geluk met de oosten wind nu...quote:Op zondag 22 maart 2020 21:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik las warmte en vocht, graadje of 25. Als je interesse hebt wil ik wel weer zoeken naar de link met onderzoeksresultaten uitgelegd.
Graag, ik ben op het moment al paranoide voor mensen op straat bv of rokende buren als je in de tuin staat door het idee dat het door de lucht kan zweven.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik las warmte en vocht, graadje of 25. Als je interesse hebt wil ik wel weer zoeken naar de link met onderzoeksresultaten uitgelegd.
Zelfde inzicht vind ik al die jeugdige milieudrammers die denken dat de wereld over 8 jaar vergaat maar een beetje binnen blijven is ze teveel gevraagdquote:Op zondag 22 maart 2020 21:26 schreef maily het volgende:
Ik heb vitamines bij De Tuinen besteld. Bij het Kruidvat is er heel veel uitverkochtquote:Op zondag 22 maart 2020 21:30 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, die zijn te weinig. Ik zal even zoeken naar een hoge dosis.
[..]
Dat is 800 ui ofzo, ik ga beter met hoge dosis.
En als de lockdown er is, dan vraagt men zich af waaromquote:Op zondag 22 maart 2020 21:26 schreef maily het volgende:
In grens/overloopgebieden wordt nog wel wat verdeeld en verder denk ik dat landen hun handen vooral vrij willen laten voor de eigen shitstorm.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:25 schreef capricia het volgende:
Fra en DL delen hun capaciteit in de Elzas.Waarom de rest van de EU niet??twitter:KlinkertBrigitt twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 18:48:39Arrivée des premiers patients alsaciens à l’@:Uniklinik_Fr aujourd’hui ! Danke Winfried Kretschmann und @:OBMartinHorn ! 🇫🇷🇪🇺🇩🇪 @:BWjetzt #Covid19 @:AdeMontchalin @:olivierveran @:MiRo_SPD #Alsace #Europe https://t.co/rcWkPQiYjk reageer retweet
Het kan toch niet zo zijn dat mensen doodgaan in Lombardije en dat er elders gewoon genoeg plek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |