abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192212011
Hallo,

ik voel me ziek de laatste 10 dagen ongeveer. Doorgaans zo moe dat ik het bed niet uit kan. En als ik wél ergens heen ga kom ik terug met een verhoging van koorts ten gevolg. Zeldzaam hoofdpijn en veel loopneus. Heb zelden hoofdpijn en zelden hoest. Ik heb helemaal géén kortademigheid of moeite met ademhalen. Op basis van verschillende bronnen die over symptomem gaan, geloof ik zelf dat het voorlopig een zware griep is. Maar dit is voorlopig een gok.

In het kader van al de laatste ontwikkelingen in het nieuws moest ik mij afvragen of ik toch niet COVID-19 heb. Ik heb iig morgen een telefonisch consult geregeld met een verpleegkundige, die samen met mij kan bepalen of er een coronatest afgenomen moet worden.

Ik wil zeker niet vanzelf de spoedeisende hulpafdeling binnenstruinen ivm het gevaar op besmetting (van mijzelf en anderen).

Graag jullie input.

Alvast bedankt en mvg,
pi_192212180
Wacht het consult af.
So we just called him Fred too
pi_192212216
En vooral binnen blijven. Schakel vrienden, familie, kennissen en/of buren in om boodschappen voor de deur te zetten.
Beterschap en sterkte.
Als 2 nijlpaarden vechten om een been dan valt de 3e niet ver van de boom.
pi_192212286
Griepje
pi_192212302
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 20:01 schreef Fred2 het volgende:
Wacht het consult af.
Absoluut. Een ding dat mij positief stemt is dat, als het coronazijn was, het reeds 'toegeslagen' zou hebben en mij ernstig ziek gemaakt hebben zodat ik naar het ziekenhuis moest. Het gaat toch niet 10 dagen 'rondhangen' zonder iets te doen tijdens het 10 dagen ziekbed?
  zondag 22 maart 2020 @ 20:16:01 #6
483584 incel
Old Enough... To Party!
pi_192212439
Het zou handig zijn om gewoon lekker je ding te blijven doen. Ga naar de markt, 't zwembad, strand. Alles zodat je ff lekker de deur uit komt en niet de hele dag thuis zit te niksen. Misschien kan je je grootouders helpen met de boodschappen, geef wat bijles aan de kids of aan zwakkere mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Je zult zien dat als je wat voor anderen doet dit je een gevoel geeft van voldoening wat het herstel zal bevorderen. gr
pi_192212473
Ja is Corona. Ik baseer dit op zeker 20 jaar internet ervaring.
pi_192213439
Kerona ofzo
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_192214360
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 20:08 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Absoluut. Een ding dat mij positief stemt is dat, als het coronazijn was, het reeds 'toegeslagen' zou hebben en mij ernstig ziek gemaakt hebben zodat ik naar het ziekenhuis moest. Het gaat toch niet 10 dagen 'rondhangen' zonder iets te doen tijdens het 10 dagen ziekbed?
Als je nog jong bent heb je een grote kans dat je niet vreselijk ziek zou worden of het zelfs hebt zonder er veel van te merken. Voor de zekerheid gewoon thuis blijven
Faka G
pi_192214749
Direct in quarantaine gaan.
ADHD-C
pi_192217298
Als je geen benauwdheidsklachten hebt kan je volgens mij toch weinig anders doen dan uitzieken. Neem je maatregelen alsof je COVID-19 hebt, dus jezelf direct compleet isoleren en boodschappen laten bezorgen of door iemand anders laten halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')