Die van jou loopt dan wss ook niet los, want anders heb je daar weinig controle over.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik heb een hond, en laat hem niet eens aaien door anderen/vreemden.
Nee klopt inderdaad, hier in de buurt is ook een losloop verbod.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die van jou loopt dan wss ook niet los, want anders heb je daar weinig controle over.
Is dat die pedo?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:54 schreef Sfancta het volgende:
Operazanger Plácido Domingo (79) heeft op Facebook laten weten dat hij besmet is met het coronavirus. De Spaanse artiest en zijn familie zitten in isolatie.
link?quote:Op zondag 22 maart 2020 18:55 schreef phoenyx het volgende:
Waarom is die youtube video verwijderd over het corona virus in vergelijking met andere virussen?
O o, die had nogal moeite met 1,5 meter afstand. Vooral bij vrouwen.quote:
Volledige lockdown (als in niet meer de deur uit) is ook echt niet nodig en het voordeel wat het zal opleveren t.o.v. de maatregelen in bijvoorbeeld Duitsland is ook zeer klein, terwijl je wel meer onrust veroorzaakt en vrijheden afpakt.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:51 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Topic gaat hard dus misschien al gepost. Komt van Telegraaf over artikel dat winkels mogelijk dicht gaan volgende week.
Dus iig nog even geen lockdown.
Ik zat bij haar persco net te denken. Wat als zij het krijgt. Ze is niet de jongste en ook zeker niet de gezondste.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
BREAKING:
Merkel in thuisquarantaine na contact met besmette arts.
https://nos.nl/liveblog/2(...)od-in-duitsland.html
Die doen alles bigger.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 18:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volledige lockdown (als in niet meer de deur uit) is ook echt niet nodig en het voordeel wat het zal opleveren t.o.v. de maatregelen in bijvoorbeeld Duitsland is ook zeer klein, terwijl je wel meer onrust veroorzaakt en vrijheden afpakt.
Gewoon Duitsland volgen, maar vooral ook HANDHAVEN. Je hoeft maar 2-3 mensen die als eerste overtredingen begaan er uit te pakken en dit groot in het nieuws te brengen en de rest volgt echt wel.
Dit dus. En niet meer online lezen lukt me echt nietquote:Op zondag 22 maart 2020 18:45 schreef joyvke het volgende:
Dan lees je dat berichtje wat dingen een beetje nuanceert en ben je iets gerust gesteld.
Dan zie je filmpjes van huilende dokters/ zusters, mensen op de gang aan de zuurstof. Geen bedden, op de grond, op de gang.
Dat de leeftijd voor Italië 60 is en voor Spanje 65 voor ze de keuze gaan maken voor wie te helpen en dan maak ik mij dus weer zorgen.
Het valt niet te handhaven. We hebben 80 duizend agenten. En 17 miljoen Nederlanders.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volledige lockdown (als in niet meer de deur uit) is ook echt niet nodig en het voordeel wat het zal opleveren t.o.v. de maatregelen in bijvoorbeeld Duitsland is ook zeer klein, terwijl je wel meer onrust veroorzaakt en vrijheden afpakt.
Gewoon Duitsland volgen, maar vooral ook HANDHAVEN. Je hoeft maar 2-3 mensen die als eerste overtredingen begaan er uit te pakken en dit groot in het nieuws te brengen en de rest volgt echt wel.
Die zijn binnen een week Italie voorbij. Aantal doden zal daar binnenkort ook wel flink oplopenquote:
tja, geruchtenquote:Op zondag 22 maart 2020 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hoorde net op de radio een gesprek waarin men sprak dat als men zich niet aan de adviezen hield en nog massaal bijeen zou komen rat dan alle winkels dicht gaan.
Klopt dat?
Idd ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat lijkt wel het plan te zijn als je o.a. de Telegraaf moet geloven.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hoorde net op de radio een gesprek waarin men sprak dat als men zich niet aan de adviezen hield en nog massaal bijeen zou komen rat dan alle winkels dicht gaan.
Klopt dat?
Minister Grapperhaus: Plaatsvervangend beschamendquote:Op zondag 22 maart 2020 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
Klopt dat?
Ja prima, maar ze doen precies hetzelfde in Italië.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eigenlijk is het aantal doden ook niet heel interessant meer om te vergelijken. Niet te vergelijken met Italië bijvoorbeeld. Bij ons is dat kunstmatig laag omdat veel mensen in verpleeghuizen niet getest worden maar wel overlijden aan corona.
Alleen ziekenhuisopnames en aantal op IC telt nog.
Het valt zeker wel te handhaven.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het valt niet te handhaven. We hebben 80 duizend agenten. En 17 miljoen Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |