Horeca dicht, en alle andere bedrijven die niet kunnen werken zonder die 1,5 meter afstand te houdn ook; nagelstudio's, massagesalons, Tatto studio's e.d.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:42 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Zijn 9 maatregelen maar kreeg ze niet lekker mee.. Volgens mij nu wel controle op straat, en nog wat bedrijfjes die moeten sluiten.
Nee, alleen die anderhalve meter niet aanhouden met mensen waarmee je samenwoont.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
In DE dus alleen naar buiten in je eentje, met 1 andere persoon die niet in je huishouden woont, of met mensen in je huishouden.
twitter:SBergsma twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:26:33Ik heb aanwijzingen dat een lockdown wordt besproken in Catshuis nu. reageer retweet
Wat ik zo met een half oor meekreeg zijn het allemaal prima maatregelen. Alles geldt ook voor minstens twee weken als ik het goed heb gehoord.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
In DE dus alleen naar buiten in je eentje, met 1 andere persoon die niet in je huishouden woont, of met mensen in je huishouden.
Moet ook 1 persoon zijn zie hele gezinnen samen boodschappen doen alle kinderen mee vooral ouders net jonge kinderen die dat doen.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:44 schreef kwiwi het volgende:
Nee? Ze leest het net toch nog een keer zo voor omdat ze het eerder verkeerd gezegd had?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, alleen die anderhalve meter niet aanhouden met mensen waarmee je samenwoont.
Klopt, minstens 2 weken.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat ik zo met een half oor meekreeg zijn het allemaal prima maatregelen. Alles geldt ook voor minstens twee weken als ik het goed heb gehoord.
Die Duitsers zijn niet zo gek hoor.. Deutsche grundlichkeit..voorlopig hebben ze de boel redelijk onder controle, testen is best aardig geregeld.. grenzen aan de kant van de besmetting werden vrij snel dichtgetimmerd..quote:Op zondag 22 maart 2020 17:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat ik zo met een half oor meekreeg zijn het allemaal prima maatregelen. Alles geldt ook voor minstens twee weken als ik het goed heb gehoord.
Ach ja, in elk land zijn zulke situaties niet meer voorgekomen sinds de oorlog. Laat hun ook een beetje terug in de historiequote:Op zondag 22 maart 2020 17:46 schreef Confetti het volgende:
De Duitse autoriteiten die weer door de straten marcheren om bevelen uit te delen. Ik heb het er toch moeilijk mee.
Ik nietquote:Op zondag 22 maart 2020 17:46 schreef Confetti het volgende:
De Duitse autoriteiten die weer door de straten marcheren om bevelen uit te delen. Ik heb het er toch moeilijk mee.
Goed nieuws!quote:Op zondag 22 maart 2020 17:48 schreef Logician2.0 het volgende:
Een hele dag zonder koorts of ziek te voelen![]()
![]()
![]()
Alleen mega moe
Ik zou me dan veiliger voelen.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:46 schreef Confetti het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |