quote:Op zondag 22 maart 2020 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in huis, vanaf eind februari opgebouwd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kleine is ook al voorbereid!Prepper gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
[..]
Hier in huis, vanaf eind februari opgebouwd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kleine is ook al voorbereid!Die neus moet er ook inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Je kan ze in de zon zetten, of een dag wachten alvorens ze te gebruiken...quote:Op zondag 22 maart 2020 17:14 schreef Gehrman het volgende:
Is het nuttig om je boodschappen schoon te maken?
Fijn om te lezen. Beterschap voor het laatste stukje!quote:Op zondag 22 maart 2020 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Einde dag 4 en de klachten worden minder. Wel nog 38.5 graad en keelpijn maar niet zo'n hevige pijn meer als de dagen hiervoor. Blijkbaar ben je er als gezonde twintiger binnen een week vanaf (gaat over mijn vriendin).
Goed om te horenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Einde dag 4 en de klachten worden minder. Wel nog 38.5 graad en keelpijn maar niet zo'n hevige pijn meer als de dagen hiervoor. Blijkbaar ben je er als gezonde twintiger binnen een week vanaf (gaat over mijn vriendin).
[..]
Hier in huis, vanaf eind februari opgebouwd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kleine is ook al voorbereid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit!
![]()
Of zorgen dat je de boodschappen even 72 u apart bewaart tot je het aan breekt of op een definitieve plek legt.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ik kijk naar die halfwaarde tijd van 72 uur van die post die net geplaatst is, zou je dat wel zeggen.
twitter:Allard_van_Gent twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:52:29Contactverbod
Vooruitlopend op de persconferentie van Merkel (17:30 uur) melden Duitse media dat er in Duitsland een contactverbod komt (uitgezonderd gezinssituaties), maar geen lockdown. Het zal verboden zijn met meer dan twee mensen bij elkaar te komen. https://t.co/FsH9KfJNWj reageer retweet
[..]
Hier in huis, vanaf eind februari opgebouwd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kleine is ook al voorbereid!Waar is je bunker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check it out
Mazzelkontquote:Op zondag 22 maart 2020 17:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ThxIk breng hier sinds dag 1 van haar ziek zijn hier verslag uit. We wonen niet samen en hadden elkaar toevallig 2 weken niet gezien. Ik heb haar deze tijden niet fysiek aangeraakt, enkel een aantal zaken langsgebracht. Als ik het krijg is het niet van haar
.
[..]
Hier in huis, vanaf eind februari opgebouwd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kleine is ook al voorbereid!Mondkapje moet over de neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Fijn dat het beter gaat!quote:Op zondag 22 maart 2020 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik deed sowieso de deur niet open. Ja voor de postbode of thuisbezorgd, wanneer ik iets heb besteld. Als er iemand aanbelt waarvan ik niet weet waarom hebben ze pech. De buren kunnen me eerst bellen/appen als ze me nodig hebben.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:06 schreef Tengano het volgende:
Misschien een beetje para, maar ik doe ook de deur niet meer open. Ik heb geen zin dat hier vreemde mensen door mijn voordeur naar binnen kunnen ademen. Jammer dan.
Schijnt in principe nog best een paar dagen na wegtrekken symptomen virusdeeltjes te kunnen verspreiden.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thx! En ja zeker. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze niet meer besmettelijk is. Is daar al meer over te vinden?
Kan je net zo goed gelijk je auto desinfecteren, je boodschappentassen, kleding en schoenen schoonmaken.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ik kijk naar die halfwaarde tijd van 72 uur van die post die net geplaatst is, zou je dat wel zeggen.
Bij mij is de koorts sinds een week weg maar ik blijf last houden van mijn longen. Ene moment denk ik, ik ben er vanaf. En het volgende moment (nu) heb ik er echt serieus last van. Niet benauwd zat om een huisarts te raadplegen. Wel genoeg om me koest te houdenn op de bank.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:15 schreef kilon het volgende:
[..]
Hartstikke fijn dat het beter gaat
Maar wacht nog rustig af. Het kan lang duren voor ze weer helemaal fit is, ook al is de koorts straks weg. Ik denk dan ook niet dat ze er over 3 dagen weer helemaal fit voor staat en naar buiten moet gaan. Neem de tijd, er is toch verder niet zoveel te doen.
Lastig met producten die de koeling in moeten. Vraag me sowieso af of dit virus in de koelkast langer overleeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Je kan ze in de zon zetten, of een dag wachten alvorens ze te gebruiken...
Ze moet wel goed uitzieken.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Over minimaal 37 dagen nadat ze klachtenvrij is.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
Mazzelkont![]()
Dat wordt dikke inhaalsex volgende week
Fakenews.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:42 schreef kilon het volgende:
[..]twitter:KevRincon twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:37:17New York has now had 374 deaths related to #COVIDー19. reageer retweet
https://www.bundesregieru(...)-coronavirus-1733186quote:Op zondag 22 maart 2020 17:18 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:Allard_van_Gent twitterde op zondag 22-03-2020 om 16:52:29Contactverbod
Vooruitlopend op de persconferentie van Merkel (17:30 uur) melden Duitse media dat er in Duitsland een contactverbod komt (uitgezonderd gezinssituaties), maar geen lockdown. Het zal verboden zijn met meer dan twee mensen bij elkaar te komen. https://t.co/FsH9KfJNWj reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |