Nou ik vind van niet. Als ik de deur open doe en er staat daar iemand gelijk pal in your face, daar heb ik geen zin in. En ik ga dan niet gelijk roepen of iemand eerst afstand wil houden. Als je op straat kijkt zijn er nog genoeg mensen die hier volkomen achteloos mee omgaan, en die wil ik niet aan mijn voordeur hebbenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat gaat zeker nu in dit stadium wel wat te ver.
Ikzelf maak nog gewoon wandelingen met de baby en werk in de tuin.
Over een week of 2 zal dat waarschijnlijk echt niet meer kunnen, dus geniet ik er nu nog maar ff van.
Wie beweert dat dan? Nog niet gezien hierquote:Op zondag 22 maart 2020 17:11 schreef Confetti het volgende:
Nog steeds mensen die durven te beweren dat Nederland even streng is als andere landen?
Wat een lachwekkende vertoning.
Sterkte, ik hoop dat jij niet de volgende bent, als zou dat dan inmiddels al het geval moeten zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Einde dag 4 en de klachten worden minder. Wel nog 38.5 graad en keelpijn maar niet zo'n hevige pijn meer als de dagen hiervoor. Blijkbaar ben je er als gezonde twintiger binnen een week vanaf (gaat over mijn vriendin).
Ben je vandaag in centrum Utrecht geweest? Kon je een kanon afschieten.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:11 schreef Confetti het volgende:
Nog steeds mensen die durven te beweren dat Nederland even streng is als andere landen?
Wat een lachwekkende vertoning.
Ik heb ook beetje bij beetje extra boodschappen meegenomen, hoef nu die supermarkt niet in gelukkig.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same, al weken terug gewoon begonnen met bij elke keer boodschappen doen een paar extra dingen meenemen, pakje pasta, blikje groenten, pakje paracetamol, niemand die het ook maar een klein beetje op zou vallen.
Nu inmiddels genoeg om makkelijk 3 weken binnen te blijven als het moet. Gek? So be it.
twitter:GGDFlevoland twitterde op zondag 22-03-2020 om 17:01:22Eerste coronapatiënt Flevoland overleden. Het gaat om een 57-jarige vrouw uit Lelystad. https://t.co/YmfnF9wFJZ reageer retweet
[..]quote:
Er zitten in teveel landen nu anti-Europese lui aan het roer, die er nog niet zaten toen de landen zich bij Europa aansloten. Zo'n Orban bijvoobeeld, Italie, Polen (als ik me nier vergis) etc.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja, als we 1 ding kunnen concluderen is dat 1 europa 1 grote farce is, totaal geen solidariteit, ieder voor zich, maar wel flink dokken Nederland!
Hier in huis, vanaf eind februari opgebouwd:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kleine is ook al voorbereid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thxquote:Op zondag 22 maart 2020 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sterkte, ik hoop dat jij niet de volgende bent, als zou dat dan inmiddels al het geval moeten zijn.
Hartstikke fijn dat het beter gaatquote:Op zondag 22 maart 2020 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Einde dag 4 en de klachten worden minder. Wel nog 38.5 graad en keelpijn maar niet zo'n hevige pijn meer als de dagen hiervoor. Blijkbaar ben je er als gezonde twintiger binnen een week vanaf (gaat over mijn vriendin).
Minstens een klein beetje. Maar wel veel gedoe hoorquote:Op zondag 22 maart 2020 17:14 schreef Gehrman het volgende:
Is het nuttig om je boodschappen schoon te maken?
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga alleen nog direct na opening of een uur voor sluiting, ik heb hetzelfde gedaan, voorraadkast puilt uit, en de vriezer zit vol maaltijden die ik alleen maar hoef te nuken.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:14 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik heb ook beetje bij beetje extra boodschappen meegenomen, hoef nu die supermarkt niet in gelukkig.
Als ik kijk naar die halfwaarde tijd van 72 uur van die post die net geplaatst is, zou je dat wel zeggen.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:14 schreef Gehrman het volgende:
Is het nuttig om je boodschappen schoon te maken?
Thx! En ja zeker. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze niet meer besmettelijk is. Is daar al meer over te vinden?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:15 schreef kilon het volgende:
[..]
Hartstikke fijn dat het beter gaat
Maar wacht nog rustig af. Het kan lang duren voor ze weer helemaal fit is, ook al is de koorts straks weg. Ik denk dan ook niet dat ze er over 3 dagen weer helemaal fit voor staat en naar buiten moet gaan. Neem de tijd, er is toch verder niet zoveel te doen.
Ze heeft simpelweg gelukquote:Op zondag 22 maart 2020 17:12 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die handel komt vast ook wel op een livestream.
België is officieel niet eens in lockdownquote:Op zondag 22 maart 2020 17:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kwam hier vandaan: https://reuters.com/artic(...)elgium-idUSKBN2190KM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |