Helaas werken mangquote:Op maandag 23 maart 2020 19:35 schreef Treinhoer het volgende:
@:geerd @:yvonne @:cronometer @:amarantha @:moira
Tag al je vrienden!! De Braad is live. Wees welkom. Kom d'r bij!!
Stream Braad over de intercom. Er zit toch bijna niemand in de trein. En degene die een vitaal beroep hebben, kunnen wel wat vertier gebruiken.quote:
SOW, dat is lang geledenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nou jij vermaakt je wel als je straks verplicht binnen moet blijven i.v.m. corona shit, zo te zien
Ja 2 jaar ofzo? Ik heb het lang volgehouden, om niet in te loggen op FOK!quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
SOW, dat is lang geleden![]()
Ik vermaak mij wel ja, beetje muziek maken, streamen, komt goed.
Tuf je nog steeds rond in de Celerio?
Dan had je heel veel mazzel.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja 2 jaar ofzo? Ik heb het lang volgehouden, om niet in te loggen op FOK!En ja ik rij nu alweer twee jaar in de Suzuki Celerio, ben er nog mee in Tsjeschie geweest ongeveer 4 weken geleden en twee weken later, gingen de grenzen dicht.... net op tijd geweest dus
PTA / Suzuki Celerio - Twee jaar in bezit!
Ik had een kloontje bij de buren voor meer dan 2 jaar, dus ik was elders actiefquote:Op maandag 23 maart 2020 20:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dan had je heel veel mazzel.
De laatste keer dat ik van jouw bestaan afwist was ten tijden van de PoloDie heb ik nu bijna 3 Jaar niet meer
Rij nu alweer bijna een jaar in een redelijk nette 2004 Focus Futura rond
En geen andere mensen besmetten.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:11 schreef Diqiu-Long het volgende:
enige wat wij nog mogen doen, is werken en eten
Ik werk in de supermarkt en denk, dat ik eerder door andere besmet wordquote:
Werkquote:Op maandag 23 maart 2020 20:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wat voor werk doe je nu Bradge? Of werk je net als half FOK! lekker thuis nu
Niet bashen!quote:Op maandag 23 maart 2020 20:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
Wat voor werk doe je nu Bradge? Of werk je net als half FOK! lekker thuis nu
Ik was gewoon nieuwsgierig: heb al meer dan twee jaar die jongen niet meer gevolgd. Maar ik heb wel begrepen dat hij een Superauto nu heeftquote:
Ja beter dan een Celery.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig: heb al meer dan twee jaar die jongen niet meer gevolgd. Maar ik heb wel begrepen dat hij een Superauto nu heeft
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik was gewoon nieuwsgierig: heb al meer dan twee jaar die jongen niet meer gevolgd. Maar ik heb wel begrepen dat hij een Superauto nu heeft
Gewoon een Focus uit 2004. Futura uitvoering. Betekent vooral dat ik Voorruitverwarming heb en leren bekledingquote:Op maandag 23 maart 2020 23:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Is deze beter dan de oude blauwe Twingo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gewoon een Focus uit 2004. Futura uitvoering. Betekent vooral dat ik Voorruitverwarming heb en leren bekleding![]()
![]()
Zoals ik al in jouw topic aangaf, verbruik zit gemiddeld zeg maar rond de 1:12,5 (snelweg met moeite 1:15, stad gemiddeld 1:10 - 1:11,5) en hij kost mij +- 100 euro per kwartaal aan MRB, maar ik zou voor geen goud willen ruilen![]()
Alleen al omdat ik mezelf niet in zo'n klein autootje 90 zie rijden op de snelweg om 1:25 te halen, en omdat het comfort gewoon een stuk minder isMaar, als jij er tevreden mee bent, en ik kan mij indenken waarom je dat zou zijn, is't heelmaal mooi voor die blikje in de water.
Tot nu toe welquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:08 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Is deze beter dan de oude blauwe Twingo?
Ja toch? Veel liever een auto waar een beetje lekker in te sturen valt dan zo'n auto waar er op de weilanden nog meer gebeurt dan op de weg.quote:
Ik heb een Ebike... maar momenteel mag er sws nada niente voor op de weilanden ... Ja ok bij de boer dan wel weerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja toch? Veel liever een auto waar een beetje lekker in te sturen valt dan zo'n auto waar er op de weilanden nog meer gebeurt dan op de weg.
Je bent een held!quote:Op maandag 23 maart 2020 17:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik wil vooral niet meer in het verleden blijven hangen. Wat is gebeurt is gebeurt, en kan het nu alleen maar zien als leermoment.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:53 schreef Plompzakker het volgende:
Wordt er hier nu gepocht over wie het minst aftandse barrel heeft?
Kijk deze user weer eens bang zijn dat Bretsj aandacht naar zich toe gaat trekkenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:53 schreef Plompzakker het volgende:
Zal mij persoonlijk niet veel uitmaken maar we hebben de honderd voorgaande iteraties kunnen zien dat de aandacht niet goed is voor de beste jongen. Ik probeer hem alleen te helpen maar ik denk dat dat niet gaat gebeurenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:42 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Kijk deze user weer eens bang zijn dat Bretsj aandacht naar zich toe gaat trekken
Hahahaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:53 schreef Plompzakker het volgende:
Ik pRobEEr heM AlLeeN MaAR te hELpeNquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zal mij persoonlijk niet veel uitmaken maar we hebben de honderd voorgaande iteraties kunnen zien dat de aandacht niet goed is voor de beste jongen. Ik probeer hem alleen te helpen maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren
Dat de hulp voor jou vroeger te laat is gekomen kan ik ook weinig aan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:09 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik pRobEEr heM AlLeeN MaAR te hELpeN__________
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat de hulp voor jou vroeger te laat is gekomen kan ik ook weinig aan doen
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:09 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik pRobEEr heM AlLeeN MaAR te hELpeN__________
Yesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah, die is uiteindelijk toch gefikst?
Elke avond 19:30quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:45 schreef Nikonlover het volgende:
Ga je vandaag nog online?Ik verveel me xD
Dankquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Genieten! Ben echt blij dat je terug bent op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |