abonnement Unibet Coolblue
pi_192204630
Lees:
https://www.tubantia.nl/h(...)6F4iFxxXh8ZyDYHPAVJ0

De heilzame werking mbt het kweken van weerstand door het eten van groente en rundvlees.
Halal dus.

Of lees:
https://www.volkskrant.nl(...)ren-omgaan~bba0cd7e/

Of lees:
https://www.oneworld.nl/l(...)UKT3yw_oig-jFYFLvEk4

Kijk bij 10:50

De PVV heeft heel wat op zijn geweten. Het virus zou een stuk minder verspreid zijn geweest als we minder vlees hadden gegeten.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_192204696
Geen optie voor mij.
pi_192204706
Wat heeft halal eten met corona te maken? Of is deze virus een complot van de moslims? :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_192204711
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:35 schreef Wigle het volgende:
Geen optie voor mij.
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:35 schreef Wigle het volgende:
Geen optie voor mij.
Jij kunt wel leven met het feit dat je af en toe een pandemie veroorzaakt.....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_192204730
Zo lang ik nog in staat ben om te kiezen ga ik voor lekker eten.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_192204732
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:37 schreef maryen65 het volgende:
Wat heeft halal eten met corona te maken? Of is deze virus een complot van de moslims? :)
Je kunt weerstand opbouwen door groente en rundvlees te eten en varkensvlees te laten staan.
En dat komt overeen met een halal-eetpatroon. Daar hoef je geen moslim voor te worden.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_192204811
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[..]

Jij kunt wel leven met het feit dat je af en toe een pandemie veroorzaakt.....
Absoluut niet mijn schuld.
  zondag 22 maart 2020 @ 13:46:09 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192204878
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je kunt weerstand opbouwen door groente en rundvlees te eten en varkensvlees te laten staan.
En dat komt overeen met een halal-eetpatroon. Daar hoef je geen moslim voor te worden.
Zo af en toe een lekker speklapje wil ik niet missen. Vandaar dat ik ik me erger aan al die halal slagers.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192204879
Ik vind een stukje vlees lekker, dus zal het blijven eten.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_192204960
Post lubach filmpje en is boos op PVV, linkse indoctrinatie van lubach zijn team werkt goed zo te zien.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 22 maart 2020 @ 13:53:18 #11
409812 Visualthinker
Online since 1993
pi_192205017
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Lees:
https://www.tubantia.nl/h(...)6F4iFxxXh8ZyDYHPAVJ0

De heilzame werking mbt het kweken van weerstand door het eten van groente en rundvlees.
Halal dus.

Of lees:
https://www.volkskrant.nl(...)ren-omgaan~bba0cd7e/

Of lees:
https://www.oneworld.nl/l(...)UKT3yw_oig-jFYFLvEk4

Kijk bij 10:50

De PVV heeft heel wat op zijn geweten. Het virus zou een stuk minder verspreid zijn geweest als we minder vlees hadden gegeten.
Gekke koeien ziekte vergeten ?

Minder maar beter kwaliteit vlees zou een goede stap vooruit zijn. Als ik zie wat voor waterige zooi dr in de supermarkt verkocht word.
pi_192206350
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je kunt weerstand opbouwen door groente en rundvlees te eten en varkensvlees te laten staan.
En dat komt overeen met een halal-eetpatroon. Daar hoef je geen moslim voor te worden.
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je kunt weerstand opbouwen door groente en rundvlees te eten en varkensvlees te laten staan.
En dat komt overeen met een halal-eetpatroon. Daar hoef je geen moslim voor te worden.
Kippen kunnen dan weer een vogelgriepvirus (dan wel een kruising tussen een vogelgriep en een mensengriep). Dus met halal heeft het niets te maken. Bovendien komt Corona door virussen uit civetkatten en vleermuizen. Die staan bij de meeste niet-moslims echt niet op het menu.

Daarnaast had je 10 jaar terug de MERS-epidemie. Veroorzaakt door dromedarissen. Die staan juist op het menu bij veel moslims.
pi_192206364
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:35 schreef Wigle het volgende:
Geen optie voor mij.
pi_192206432
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:53 schreef descon het volgende:

[..]

Gekke koeien ziekte vergeten ?
Gekke koeienziekte is veroorzaakt doordat dieren slachtafval moesten eten. Kannibalisme dus. Dat is nooit goed. Sindsdien mag aan schapen, koeien, geiten en varkens geen slachtafval meer gevoerd worden. Het frituurvet waarin frikandellen e.d. gebakken zijn wordt nu verwerkt tot biodiesel.
pi_192206457
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:50 schreef epicbeardman het volgende:
Post lubach filmpje en is boos op PVV, linkse indoctrinatie van lubach zijn team werkt goed zo te zien.
Productschap voor Vee en Vlees ?
pi_192208117
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik vind een stukje vlees lekker, dus zal het blijven eten.
Af en toe een pandemie .... who cares?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_192708938
Het is toch wel opmerkelijk dat een moslim-levenswijze die tot nu in de NL maatschappij werd verketterd eigenlijk prima past in het huidige beleid van "social distancing".

Bv het handen schudden (ofwel de weigering daarvan door Immam huppelepup met destijds bv Rita Verdonk) was een issue. Kamervragen, dit en dat. En "dat kan toch niet in NL, bla die bla".

... en nu is het ineens usance. "Gij zult niet handen schudden", Soera zoveel, Allah Akbar!

en verder het burka en niqaab-verbod.
Want zo'n niqaab/burka bedekt grote delen van het gezicht.
Kamervragen, dit en dat. En "dat kan toch niet in NL, bla die bla".
Terwijl eigenlijk zo'n ingebouwd mondkapje wellicht heel wat virussen heeft geremd.
En dan de bedekking van het voorhoofd en de haren is ook niet verkeerd. Het voorhoofd kan vol zitten met zweetdruppeltjes. Dus dat komt dan ook mooi niet in de buitenlucht.

Niet dat ik pleit voor een islamisering.
Maar je kunt je wel afvragen waar we ons jaren over druk hebben gemaakt als het gaat om "handen schudden" en gezichtsbedekkende kleding.

Nu is het ineens "het nieuwe normaal"

[ Bericht 0% gewijzigd door Twentsche_Ros op 20-04-2020 08:18:25 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  maandag 20 april 2020 @ 08:33:55 #19
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_192709173
Is zeker een goed idee vegetarier worden. :)
pi_192709358
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 08:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het is toch wel opmerkelijk dat een moslim-levenswijze die tot nu in de NL maatschappij werd verketterd eigenlijk prima past in het huidige beleid van "social distancing".

Bv het handen schudden (ofwel de weigering daarvan door Immam huppelepup met destijds bv Rita Verdonk) was een issue. Kamervragen, dit en dat. En "dat kan toch niet in NL, bla die bla".

... en nu is het ineens usance. "Gij zult niet handen schudden", Soera zoveel, Allah Akbar!

en verder het burka en niqaab-verbod.
Want zo'n niqaab/burka bedekt grote delen van het gezicht.
Kamervragen, dit en dat. En "dat kan toch niet in NL, bla die bla".
Terwijl eigenlijk zo'n ingebouwd mondkapje wellicht heel wat virussen heeft geremd.
En dan de bedekking van het voorhoofd en de haren is ook niet verkeerd. Het voorhoofd kan vol zitten met zweetdruppeltjes. Dus dat komt dan ook mooi niet in de buitenlucht.

Niet dat ik pleit voor een islamisering.
Maar je kunt je wel afvragen waar we ons jaren over druk hebben gemaakt als het gaat om "handen schudden" en gezichtsbedekkende kleding.

Nu is het ineens "het nieuwe normaal"
moslim mannen schudden elkaar allemaal de hand.
nog steeds iemand met een mondkapje gezien hier, in utrecht. wel wat sjaaltjes voor de mond, vooral uber eat gasten doen dat.
  maandag 20 april 2020 @ 08:55:07 #22
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192709377
Eén topic openen is genoeg, @Twentsche_Ros.

COR / Zou Corona zijn ontstaan als iedereen vegetariër was geweest?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')