Nee, je bent verstandig bezig. Het is belangrijk om fit te blijven.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef Minimunt het volgende:
Ik was gisteren gaan hardlopen op enkele landweggetjes,
Ben ik nu volgens jullie stom bezig=
Maar inderdaad, goed dat we die NLalert kregen.
Laten we allemaal wel wat positief blijven, mensen uitschelden of willen overtuigen van dat je gelijk hebt heeft geen zin en is verspilde energie. Denk daarnaast aan mogelijkheden om het beter te doen en hoe we het beste kunnen omgaan met de omgeving!
Vind ik niet, je moet toch een beetje fit blijven he.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef Minimunt het volgende:
Waarschijnlijk ben je te jong om veel in het nieuws gezien te kunnen hebben, maar het is zeer vaak misgegaan in de recente geschiedenis. Overal op de planeet.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel negatief beeld zeg, handhaving zal nodig zijn - mensen willen geen eigen verantwoordelijkheid nemen
Nee, je bent absoluut niet stom bezig en wat je doet kan gewoon.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef Minimunt het volgende:
Maar inderdaad, goed dat we die NLalert kregen.
Laten we allemaal wel wat positief blijven, mensen uitschelden of willen overtuigen van dat je gelijk hebt heeft geen zin en is verspilde energie. Denk daarnaast aan mogelijkheden om het beter te doen en hoe we het beste kunnen omgaan met de omgeving!
Klopt, heb afstand gehouden als ik iemand tegen kwam. En inderdaad. Ik doe elke dag wat oefeningen om in beweging te blijven. Werkt ook goed op je mentale gezondheid.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:25 schreef nelsonwarm het volgende:
[..]
Nee, je bent verstandig bezig. Het is belangrijk om fit te blijven.
Houd wel 1,5m afstand van anderen tijdens het hardlopen.
Jij beweert dat Trump onzin praat!??quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Gia het volgende:
Kennissen van me zitten 'vast' op een Spaanse camping. https://www.ed.nl/helmond(...)rzieningen~a516cc54/
Heb ze twee weken geleden al aangeraden terug te komen, maar Spanje was veiliger dan Brabant.
Zo ook mijn nichtje in Australië. Iedereen denkt dat ze daar veiliger is dan hier, dus ze komt niet eerder terug. Terwijl het daar nu ook hard oploopt.
Mensen denken echt dat het over een paar weken 'poef' weg is.
Australië valt nog reuze mee. Vergeet niet dat het over een continent gaat groter dan Europa met zo goed als geïsoleerde steden.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Gia het volgende:
Kennissen van me zitten 'vast' op een Spaanse camping. https://www.ed.nl/helmond(...)rzieningen~a516cc54/
Heb ze twee weken geleden al aangeraden terug te komen, maar Spanje was veiliger dan Brabant.
Zo ook mijn nichtje in Australië. Iedereen denkt dat ze daar veiliger is dan hier, dus ze komt niet eerder terug. Terwijl het daar nu ook hard oploopt.
Besmettingen in de supermarkt zouden echt terugdringen als elk huishouden nu 1 keer in 2 weken gaat en zoveel mogelijk daarvan via thuisbezorging.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Politiestaat incoming. En ondertussen besmetten we gewoon keihard verder in de supermarkt.owee als je een rondje maakt op het strand of het bos.
Die agenten zijn voor een groot deel allang wegbezuinigd.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Politiestaat incoming. En ondertussen besmetten we gewoon keihard verder in de supermarkt.owee als je een rondje maakt op het strand of het bos.
Voor mensen in de grote steden is het wel lastig. Zeker als je geen auto hebt om buiten de stad te komen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, je bent absoluut niet stom bezig en wat je doet kan gewoon.
Ik ben gisteren ook met mijn gezin een stukje gaan wandelen. Paar mensen tegengekomen, iedereen hield netjes afstand. Dat is gewoon iets wat kan.
Als er alleen duizend mensen op dat landweggetje zouden gaan wandelen en er geen mogelijkheid meer is om elkaar te ontwijken moet je gewoon wegblijven. Dat is wat er nu gebeurt op de stranden en sommige bossen.
Politie is niet genoeg. Fokkertjes zien het liefst dat we naar een nog veel zwaarder bewapend geweldsinstrument grijpen: het leger.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:28 schreef Jed1Gam het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je te jong om veel in het nieuws gezien te kunnen hebben, maar het is zeer vaak misgegaan in de recente geschiedenis. Overal op de planeet.
De oorlogsmachine inzetten 'voor' het eigen volk is geen goed idee. Tenzij je het wel gaaf vindt dat het leger in de getrainde reflex schiet als de 'tegenstander' niet gehoorzaamt en er duizenden doden vallen.
Maar die mensen zullen niet verwacht hebben dat het daar zo druk zou worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, je bent absoluut niet stom bezig en wat je doet kan gewoon.
Ik ben gisteren ook met mijn gezin een stukje gaan wandelen. Paar mensen tegengekomen, iedereen hield netjes afstand. Dat is gewoon iets wat kan.
Als er alleen duizend mensen op dat landweggetje zouden gaan wandelen en er geen mogelijkheid meer is om elkaar te ontwijken moet je gewoon wegblijven. Dat is wat er nu gebeurt op de stranden en sommige bossen.
moeten er wel spullen zijn, door de lege vakken moet je nu eigenlijk vakerquote:Op zondag 22 maart 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Besmettingen in de supermarkt zouden echt terugdringen als elk huishouden nu 1 keer in 2 weken gaat en zoveel mogelijk daarvan via thuisbezorging.
En per huishouden één persoon op pad. Dus niet man, vrouw en twee kinderen met z'n allen naar de winkel.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Besmettingen in de supermarkt zouden echt terugdringen als elk huishouden nu 1 keer in 2 weken gaat en zoveel mogelijk daarvan via thuisbezorging.
Dat gaat ook worden als in Spanje 1 persooon per keer naar binnenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Terwijl er in die regio bijna geen besmettingen zijn. En nu worden ze gedwongen te reizen door en naar een gebied waar wel veel besmettingen zijn. Beetje bijzondere beslissing is het wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Gia het volgende:
Wat nou als strandjutten je beroep isquote:Op zondag 22 maart 2020 12:34 schreef D_A het volgende:
NS nu ook een bericht om dagjesvolk te adviseren niet met de trein te gaan.
Gisteren ook hier nog een user die zo’n gezellig feestje had gehad..quote:Op zondag 22 maart 2020 12:32 schreef quirina het volgende:
Of toch een verjaardagsfeestje met zijn alle hebben gevierd want yolo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |