Excuus.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef H.Vviv het volgende:
Wel pijnlijk om de naam van Pozzato zo verkeerd te schrijven.
Er komen wel snelle mannen aan, ik noem een Hodeg.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Persoonlijk speel ik Duque ook altijd in pooltjes. Altijd snel, komt een heuvel over en is op zijn top. Verder heeft Colombia ook nooit echt snelle mannen, dus dit is ook wel eens leuk.
Pozzato heeft nog niet veel laten zien dit seizoen. In het openingsweekend ook totaal waardeloos. Dus wellicht valt het sowieso mee.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:52 schreef showtimer het volgende:
Hopelijk dit jaar geen Karl. Vorig jaar weer verschrikkelijk irritant.
Columbianen kunnen niet fietsen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Persoonlijk speel ik Duque ook altijd in pooltjes. Altijd snel, komt een heuvel over en is op zijn top. Verder heeft Colombia ook nooit echt snelle mannen, dus dit is ook wel eens leuk.
Omdat Boonen tweede werd. De eerste Belg in 2013 was Roelandts op de 16e plaats ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe kan 2010 het in hemelsnaam gehaald hebben voor 2013?
Ik heb deze race nooit gezien toentertijd, dus ik eis geen spoilers over het koersverloop ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:49 schreef Aguero het volgende:
Moeten we in dit topic de hele dag in 2011 character blijven?
Die speelde ik naast Duque. Uiteraard in de grote rondes ook figuren als Vandervelde en Danielsonquote:
Offredo heeft wel vaker aardig gereden al was dit wel heel goed (en verdacht), Chainel was echt lachwekkend van Moser-achtige proporties.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Offredo en Chainel, dat is wel humor om te lachen.
Marc de Maar, zegekoning.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Tom Boonen in het tussenjaar voordat Taus binnen kwam en alles anders werd.
Verkeerde account Groenen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Rabobank er weer niet bij, gras is groen
Vorig jaar wonnen ze hier gewoon, maar goed.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Rabobank er weer niet bij, gras is groen
SPT / Milano - Sanremo 2011 #1: Classica di Primaveraquote:Op zondag 22 maart 2020 15:48 schreef Mani89 het volgende:
Hielden we toen nog rekening met de werken van JJ Rojas?
Hij begon eigenlijk pas te winnen vanaf de OS in Rio.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Dit was zo ongeveer het begin van het tijdperk van Greg.
2011 begon het.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij begon eigenlijk pas te winnen vanaf de OS in Rio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |