Bouwmarkten zijn wel noodzakelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Laat ze inderdaad eerst maar eens een samenscholingsverbod uitroepen inderdaad.
Daarnaast ben ik wel van mening dat bouwmarkten en tuincentra gewoon dicht moeten.
En er moet echt beter geregeld worden dat de geopende winkels niet overlopen.
Dat vraag ik me echt op elke dag af waarop mensen massaal naar het strand gaan. En eigenlijk sowieso op elke dag. Al dat zand tussen je tenen en in je bilnaad en in je ogen en oren en overal gadverdammequote:Op zondag 22 maart 2020 12:20 schreef Arcee het volgende:
Waarom moeten mensen nu per se massaal naar het strand?
Oh, dus iedereen in NL raakt besmet? En 3% sterftecijfer is gebaseerd op bekende besmettingen. De asymptomatische besmettingen zijn daarin niet meegenomen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:18 schreef riazop het volgende:
[..]
Tot we weer dicht bij 0 zijn
3% van de Nederlanders dit jaar laten sterven vind ik geen optie
voor het vrijheidsgevoelquote:Op zondag 22 maart 2020 12:20 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Strengere maatregelen is niet meteen gelijk aan dat je je huis niet meer uit mag.
Nope, voor groepsimmuniteit heb je minstens 60% besmetting nodig, dus 11 miljoen Nederlanders. En daar zullen er 3 % van overlijden en nog eens 3% zal levenslang met longziektes lopenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jouw 3% is uit de lucht gegrepen.
twitter:maaike_homan twitterde op zondag 22-03-2020 om 07:49:42Noodziekenhuis in Madrid, foto verspreid door de Comunidad de Madrid. Denk hier maar even aan als je vandaag per se met z'n allen naar het strand of bos wilt, of met 20 man hutjemutje gaat bootcampen. https://t.co/PC1Khtymx6 reageer retweet
Eerste mooie weekend van het jaar.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:20 schreef Arcee het volgende:
Geen idee eigenlijkquote:
Vervolgena gooi je de boel los.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:18 schreef riazop het volgende:
[..]
Dit stelt mij eerder gerust dan ongerust.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:maaike_homan twitterde op zondag 22-03-2020 om 07:49:42Noodziekenhuis in Madrid, foto verspreid door de Comunidad de Madrid. Denk hier maar even aan als je vandaag per se met z'n allen naar het strand of bos wilt, of met 20 man hutjemutje gaat bootcampen. https://t.co/PC1Khtymx6 reageer retweet
Niets zo rustgevend als de zee. Maar niet als het krioelt van de mensen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt op elke dag af waarop mensen massaal naar het strand gaan. En eigenlijk sowieso op elke dag. Al dat zand tussen je tenen en in je bilnaad en in je ogen en oren en overal gadverdamme
Die liggen al weken (waarschijnlijk maanden) op tafel.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Halsema zegt nu dat vergaande maatregelen zeker op tafel liggen (samenscholingsverbod en boetes) @ Buitenhof
Zoals Rutte eerder ook al aangaf dat ze zullen opschalen als ze denken dat het nodig is.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Halsema zegt nu dat vergaande maatregelen zeker op tafel liggen (samenscholingsverbod en boetes) @ Buitenhof
Volgens Bild begint het overleg pas om 14:00, dus een bericht volgt pas later zou ik denken:quote:
twitter:BILD twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:59:40🔴 #BILDLive: Heute ist der Tag der Entscheidung: Gilt bald für uns alle eine Ausgangssperre? Merkel und die Länderchefs beraten ab 14 Uhr über drastische Maßnahmen. https://t.co/90A5gZ9UgY reageer retweet
Ok, ik kan mij er best in vinden dat het handig is dat die openblijven.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bouwmarkten zijn wel noodzakelijk.
Alleen moeten ze zelf regels instellen. Gezinsverbod bijvoorbeeld.
Ja duidelijk he?quote:
Jouw 3% is uit de lucht gegrepen.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Nope, voor groepsimmuniteit heb je minstens 60% besmetting nodig, dus 11 miljoen Nederlanders. En daar zullen er 3 % van overlijden en nog eens 3% zal levenslang met longziektes lopen
En dan na een jaar doden mensen in huis aantreffen vanwege depressiesquote:Op zondag 22 maart 2020 12:18 schreef riazop het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |