abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192431779
Ik vind het ook best zwaar op momenten. Alsnog hoor/zie je dat anderen samen Netflix series kijken, samen eten bestellen etc.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:35:28 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_192431808
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:33 schreef Allyo het volgende:
Ik vind het ook best zwaar op momenten. Alsnog hoor/zie je dat anderen samen Netflix series kijken, samen eten bestellen etc.
Je moet niet teveel naar anderen kijken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 3 april 2020 @ 17:44:09 #78
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_192433787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:20 schreef vipergts het volgende:
Nee prachtig juist ik zit rustig thuis terwijl zij de godganse dag met de kids opgescheept zitten
Haha, soms denk ik ook zo, maar ik mis ze toch na een paar dagen. Het is wel heel erg stil nu....

Geen werk, sport, kerk, vrienden... Kan als introvert goed alleen zijn, maar de laatste twee dagen begint het me toch flink tegen te staan. Heb er net 14 dagen quarantaine op zitten (intercontinentaal gereisd), dus hopelijk kan ik de komende dagen weer wat contact hebben. De afgelopen twee weken gewoon met helemaal niemand gepraat, behalve tijdens wat vrijwilligerswerk (in de buitenlucht, voldoende afstand).

Anderzijds, heb nu wel tijd voor hobby's en een beetje mijmeren. Ook niet onbelangrijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:35 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je moet niet teveel naar anderen kijken.
We zijn sociale wezens. Je hoeft je niet te spiegelen aan een ander, maar de normale gang van zaken is toch dat je geregeld sociaal contact hebt. De gevangenis als straf is dan ook een straf omdat je geïsoleerd bent van sociale contacten. Je hebt het toch echt nodig, ook als zolderkamerbewoner. De een weliswaar meer dan de ander, maar toch.
pi_192437976
Ik voel het deze vrijdagavond toch wel hoor. Niet dat mijn vrijdagen normaal heel anders zijn maar nu is het zo stil buiten en ook alleen in huis als single... En de tv komt me ook al mijn neusgaten uit.
  vrijdag 3 april 2020 @ 21:52:37 #80
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_192438067
Net lekker een rondje hardgelopen. Dan voel je je toch een stukje beter, al kom je alleen maar iemand met een hond tegen.
Verder heb ik dit overdags aan staan: https://mynoise.net/NoiseMachines/openOfficeNoiseGenerator.php
pi_192459790
Volgens mij ben ik echt één van de weinig mensen (laat staan singles) die dit heerlijk vindt :P Mijn werk kan prima vanuit huis dus de centjes blijven lekker binnen komen. Ondertussen maak ik weinig kosten en maak ik er een soort healing periode van met gezond eten, veel sporten, etc :)

Waar ik wel steeds meer over nadenk is het feit dat de meesten van mijn vrienden beginnen aan kinderen, trouwen, grote verbouwingen en weet ik het wat. De aandacht gaat normaliter altijd uit naar hen (He scrapyard, de nieuwe dakkappel is geplaatst en is mooi geworden, kom je even een biertje doen?) Ja prima joh, ik kom wel weer. Maar andersom is er nu maar één vriend die een keer gebeld heeft met de vraag of ik deze quarantaine eigenlijk wel een beetje trek als single alleen in m'n huis.

Merk je toch dat de rest echt totaal alleen maar met zichzelf bezig is :P
  zondag 5 april 2020 @ 11:54:55 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192460048
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:40 schreef Scrapyard het volgende:

Vriendschap is in zijn algemeenheid best wel overrated. Er zijn niet veel mensen die oprecht om jou geven (geldt andersom ook). De meeste "vriendschap" is puur utilitair. Je hebt een maatje nodig om mee te gaan stappen e.d. Meer is het vaak niet.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 5 april 2020 @ 16:11:41 #83
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_192463460
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 11:54 schreef SeLang het volgende:

[..]

Vriendschap is in zijn algemeenheid best wel overrated. Er zijn niet veel mensen die oprecht om jou geven (geldt andersom ook). De meeste "vriendschap" is puur utilitair. Je hebt een maatje nodig om mee te gaan stappen e.d. Meer is het vaak niet.
Deze baas weet.
pi_192464154
quote:

[..]

Klopt helemaal. :P
pi_192669955
Nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles in de maatschappij. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan en blijf je voorlopig nog langer single. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario in de maatschappij (als gezond persoon).
  vrijdag 17 april 2020 @ 22:32:18 #86
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_192675212
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles in de maatschappij. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan en blijf je voorlopig nog langer single. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario in de maatschappij (als gezond persoon).
Gewoon lekker gaan daten als je daar behoefte aan hebt (en als je kandidaten kunt vinden). Het is niet verboden en je eigen psychische gezondheid is ook belangrijk.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_192676819
quote:

[..]

_O- Dit is helemaal waar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2020 00:00:19 ]
pi_192676832
quote:
Ga gewoon daten en trek je niet teveel aan van de moraalridders hier.
pi_192677021
quote:
Volgens mij ben ik echt één van de weinig mensen (laat staan singles) die dit heerlijk vindt :P Mijn werk kan prima vanuit huis dus de centjes blijven lekker binnen komen. Ondertussen maak ik weinig kosten en maak ik er een soort healing periode van met gezond eten, veel sporten, etc :)

Waar ik wel steeds meer over nadenk is het feit dat de meesten van mijn vrienden beginnen aan kinderen, trouwen, grote verbouwingen en weet ik het wat. De aandacht gaat normaliter altijd uit naar hen (He scrapyard, de nieuwe dakkappel is geplaatst en is mooi geworden, kom je even een biertje doen?) Ja prima joh, ik kom wel weer. Maar andersom is er nu maar één vriend die een keer gebeld heeft met de vraag of ik deze quarantaine eigenlijk wel een beetje trek als single alleen in m'n huis.

Ach, echte vriendschappen... De meeste mensen zijn helemaal niet bezig met het leven van anderen.

Vaak merk ik ook dat de hechtste vriendschappen die vriendschappen zijn met mensen die min of meer in dezelfde sociale situatie zitten.

In dat opzicht is een situatie waarin je de enige single bent dus lastig. Mijn beste maat was jarenlang single maar sinds hij een vriendin heeft is die dynamiek ook veranderd en gelooft hij het allemaal wel.
pi_192681956
quote:
Ik zie het verschil niet. Als je eerder nauwelijks succes had is het verschil in lockdown te verwaarlozen. Juist de mensen met een bruisend sociaal leven worden het hardst geraakt.
pi_192682129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:46 schreef osodevo het volgende:

[..]

Ik zie het verschil niet. Als je eerder nauwelijks succes had is het verschil in lockdown te verwaarlozen. Juist de mensen met een bruisend sociaal leven worden het hardst geraakt.
Dit dus, ik Tinder wat meer en de wat ze bij Coolblue tweede kansjes zouden noemen zijn ook wat actiever. Maar als vrijgezel heb ik weinig last van de lockdown. Ja je kunt geen vrienden bezoeken maar dat kan niemand. Het lijkt mij vervelender voor de gezinnetjes dan zit je daar opgescheept met je partner en kinderen. op een gegeven moment ben je ook wel uitgekeken op elkaar en die suffe riviera mansion tekst op de muur.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192682226
quote:

Hier nog 1 hoor, natuurlijk mis ik het bezoeken van vrienden. ik denk trouwens niet dat je wilt weten hoeveel stellen elkaar nu niet meer uit kunnen staan. de hele dag om elkaar heen ik had allang een touw gepakt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192682916
Ik vind het eerlijk gezegd ook nog wel te doen. Had verwacht dat het me harder zou raken.
  zaterdag 18 april 2020 @ 13:00:58 #94
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_192682982
Gaat prima en spreek hier en daar gewoon af 1 op 1. Of soms met 3 man ruim van elkaar. Verder lekker thuiswerken en wandelen met dit prachtige weer.

Er zijn zelfs contacten ontstaan die ik voor de coronaperiode niet had.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_192683001
Gelukkig weinig last van in mijn sociale omgeving.
Ik zie mijn ouders en vrienden nog regelmatig en kan ook gewoon seks hebben met fwd's.

Maar ben toch op zoek gegaan naar een tijdelijke werkgever om de dagen op te vullen, omdat de uitkering te laag was om fatsoenlijk te kunnen leven.

Van mij mag het wel weer terug bij het oude worden.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192683006
Juist omdat ik alleen leef heb ik een aantal hobby's waarbij ik dus mensen tegen kom. Ook ben ik een half jaartje terug gestopt met werken. Ik vind het oervervelend. Dit is juist de meest actieve periode van het jaar voor buitensporten en nu zit je dus voornamelijk thuis. Mijn alcoholverbruik loopt behoorlijk op door die lockdown.
pi_192683429
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 23:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ga gewoon daten en trek je niet teveel aan van de moraalridders hier.
Want de regels willen navolgen maakt je inderdaad meteen een moraalridder :')

Juist door mensen zoals jij blijft dit Corona probleem nog lang een ding.
pi_192684410
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:46 schreef osodevo het volgende:

[..]

Des te groter de kans dat jij in een gesprek gewikkeld raakt omdat je misschien minder gefrustreerd bent dan de mensen met een bruisend sociaal leven. :P Doe je voordeel ermee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 11:57 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dit dus, ik Tinder wat meer en de wat ze bij Coolblue tweede kansjes zouden noemen zijn ook wat actiever. Maar als vrijgezel heb ik weinig last van de lockdown. Ja je kunt geen vrienden bezoeken maar dat kan niemand. Het lijkt mij vervelender voor de gezinnetjes dan zit je daar opgescheept met je partner en kinderen. op een gegeven moment ben je ook wel uitgekeken op elkaar en die suffe riviera mansion tekst op de muur.
Wat bedoel je met tweede kansjes? Vrouwen met kinderen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 13:02 schreef Aiciu het volgende:
Gelukkig weinig last van in mijn sociale omgeving.
Ik zie mijn ouders en vrienden nog regelmatig en kan ook gewoon seks hebben met fwd's.

Maar ben toch op zoek gegaan naar een tijdelijke werkgever om de dagen op te vullen, omdat de uitkering te laag was om fatsoenlijk te kunnen leven.

Van mij mag het wel weer terug bij het oude worden.
Wat is een fwd? Iemand die je via de mail neukt :?
pi_192685758
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:

Wat is een fwd? Iemand die je via de mail neukt :?
Friends With Benefits
pi_192689439
Juist heerlijk om single te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')