Je moet niet teveel naar anderen kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:33 schreef Allyo het volgende:
Ik vind het ook best zwaar op momenten. Alsnog hoor/zie je dat anderen samen Netflix series kijken, samen eten bestellen etc.
Haha, soms denk ik ook zo, maar ik mis ze toch na een paar dagen. Het is wel heel erg stil nu....quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:20 schreef vipergts het volgende:
Nee prachtig juist ik zit rustig thuis terwijl zij de godganse dag met de kids opgescheept zitten
We zijn sociale wezens. Je hoeft je niet te spiegelen aan een ander, maar de normale gang van zaken is toch dat je geregeld sociaal contact hebt. De gevangenis als straf is dan ook een straf omdat je geïsoleerd bent van sociale contacten. Je hebt het toch echt nodig, ook als zolderkamerbewoner. De een weliswaar meer dan de ander, maar toch.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je moet niet teveel naar anderen kijken.
Vriendschap is in zijn algemeenheid best wel overrated. Er zijn niet veel mensen die oprecht om jou geven (geldt andersom ook). De meeste "vriendschap" is puur utilitair. Je hebt een maatje nodig om mee te gaan stappen e.d. Meer is het vaak niet.quote:Op zondag 5 april 2020 11:40 schreef Scrapyard het volgende:
Merk je toch dat de rest echt totaal alleen maar met zichzelf bezig is
Deze baas weet.quote:Op zondag 5 april 2020 11:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vriendschap is in zijn algemeenheid best wel overrated. Er zijn niet veel mensen die oprecht om jou geven (geldt andersom ook). De meeste "vriendschap" is puur utilitair. Je hebt een maatje nodig om mee te gaan stappen e.d. Meer is het vaak niet.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 5 april 2020 11:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vriendschap is in zijn algemeenheid best wel overrated. Er zijn niet veel mensen die oprecht om jou geven (geldt andersom ook). De meeste "vriendschap" is puur utilitair. Je hebt een maatje nodig om mee te gaan stappen e.d. Meer is het vaak niet.
Gewoon lekker gaan daten als je daar behoefte aan hebt (en als je kandidaten kunt vinden). Het is niet verboden en je eigen psychische gezondheid is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles in de maatschappij. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan en blijf je voorlopig nog langer single. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario in de maatschappij (als gezond persoon).
quote:Op zondag 5 april 2020 11:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ga gewoon daten en trek je niet teveel aan van de moraalridders hier.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nu voelt het nog meer als een tweedeling tussen relaties en singles in de maatschappij. In een relatie mag nu alles samen en als single mag je juist geen nieuwe contacten aangaan en blijf je voorlopig nog langer single. Als je nu een date voorstelt gaat er ook niemand serieus op in. Single zonder relatie lijkt nu het slechtste scenario in de maatschappij (als gezond persoon).
Ach, echte vriendschappen... De meeste mensen zijn helemaal niet bezig met het leven van anderen.quote:Op zondag 5 april 2020 11:40 schreef Scrapyard het volgende:
Volgens mij ben ik echt één van de weinig mensen (laat staan singles) die dit heerlijk vindtMijn werk kan prima vanuit huis dus de centjes blijven lekker binnen komen. Ondertussen maak ik weinig kosten en maak ik er een soort healing periode van met gezond eten, veel sporten, etc
Waar ik wel steeds meer over nadenk is het feit dat de meesten van mijn vrienden beginnen aan kinderen, trouwen, grote verbouwingen en weet ik het wat. De aandacht gaat normaliter altijd uit naar hen (He scrapyard, de nieuwe dakkappel is geplaatst en is mooi geworden, kom je even een biertje doen?) Ja prima joh, ik kom wel weer. Maar andersom is er nu maar één vriend die een keer gebeld heeft met de vraag of ik deze quarantaine eigenlijk wel een beetje trek als single alleen in m'n huis.
Ik zie het verschil niet. Als je eerder nauwelijks succes had is het verschil in lockdown te verwaarlozen. Juist de mensen met een bruisend sociaal leven worden het hardst geraakt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:57 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dit dus, ik Tinder wat meer en de wat ze bij Coolblue tweede kansjes zouden noemen zijn ook wat actiever. Maar als vrijgezel heb ik weinig last van de lockdown. Ja je kunt geen vrienden bezoeken maar dat kan niemand. Het lijkt mij vervelender voor de gezinnetjes dan zit je daar opgescheept met je partner en kinderen. op een gegeven moment ben je ook wel uitgekeken op elkaar en die suffe riviera mansion tekst op de muur.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:46 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. Als je eerder nauwelijks succes had is het verschil in lockdown te verwaarlozen. Juist de mensen met een bruisend sociaal leven worden het hardst geraakt.
Hier nog 1 hoor, natuurlijk mis ik het bezoeken van vrienden. ik denk trouwens niet dat je wilt weten hoeveel stellen elkaar nu niet meer uit kunnen staan. de hele dag om elkaar heen ik had allang een touw gepakt.quote:Op zondag 5 april 2020 11:40 schreef Scrapyard het volgende:
Volgens mij ben ik echt één van de weinig mensen (laat staan singles) die dit heerlijk vindtMijn werk kan prima vanuit huis dus de centjes blijven lekker binnen komen. Ondertussen maak ik weinig kosten en maak ik er een soort healing periode van met gezond eten, veel sporten, etc
Waar ik wel steeds meer over nadenk is het feit dat de meesten van mijn vrienden beginnen aan kinderen, trouwen, grote verbouwingen en weet ik het wat. De aandacht gaat normaliter altijd uit naar hen (He scrapyard, de nieuwe dakkappel is geplaatst en is mooi geworden, kom je even een biertje doen?) Ja prima joh, ik kom wel weer. Maar andersom is er nu maar één vriend die een keer gebeld heeft met de vraag of ik deze quarantaine eigenlijk wel een beetje trek als single alleen in m'n huis.
Want de regels willen navolgen maakt je inderdaad meteen een moraalridderquote:Op vrijdag 17 april 2020 23:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ga gewoon daten en trek je niet teveel aan van de moraalridders hier.
Des te groter de kans dat jij in een gesprek gewikkeld raakt omdat je misschien minder gefrustreerd bent dan de mensen met een bruisend sociaal leven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:46 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. Als je eerder nauwelijks succes had is het verschil in lockdown te verwaarlozen. Juist de mensen met een bruisend sociaal leven worden het hardst geraakt.
Wat bedoel je met tweede kansjes? Vrouwen met kinderen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dit dus, ik Tinder wat meer en de wat ze bij Coolblue tweede kansjes zouden noemen zijn ook wat actiever. Maar als vrijgezel heb ik weinig last van de lockdown. Ja je kunt geen vrienden bezoeken maar dat kan niemand. Het lijkt mij vervelender voor de gezinnetjes dan zit je daar opgescheept met je partner en kinderen. op een gegeven moment ben je ook wel uitgekeken op elkaar en die suffe riviera mansion tekst op de muur.
Wat is een fwd? Iemand die je via de mail neuktquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:02 schreef Aiciu het volgende:
Gelukkig weinig last van in mijn sociale omgeving.
Ik zie mijn ouders en vrienden nog regelmatig en kan ook gewoon seks hebben met fwd's.
Maar ben toch op zoek gegaan naar een tijdelijke werkgever om de dagen op te vullen, omdat de uitkering te laag was om fatsoenlijk te kunnen leven.
Van mij mag het wel weer terug bij het oude worden.
Friends With Benefitsquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
Wat is een fwd? Iemand die je via de mail neukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |