Leuke kleding!quote:Op donderdag 5 november 2020 21:11 schreef maarten1998 het volgende:
[..]
Simone Kleinsma heeft vandaag in een interview[ bevestigd dat Kees & Co niet meer terugkomt
Yup, enkel Rik Hoogendoorn als Ben vond ik beter. Jammer dat de meest recente seizoenen niet op DVD zijn verschenen. De afleveringen zijn tegen meerprijs verkrijgbaar bij MediaLane of RTL, maar die kosten daar rond 50 euro per stuk. Als ik dan alle afleveringen op DVD wil aanschaffen dan kost dat mij rond 750 euro.quote:Op maandag 3 mei 2021 07:30 schreef roos94 het volgende:
Je vond de nieuwste echt het leukst ja? Keek je die oudere ook vroeger al of niet
Op videoland staan alle seizoenenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:15 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
Yup, enkel Rik Hoogendoorn als Ben vond ik beter. Jammer dat de meest recente seizoenen niet op DVD zijn verschenen. De afleveringen zijn tegen meerprijs verkrijgbaar bij MediaLane of RTL, maar die kosten daar rond 50 euro per stuk. Als ik dan alle afleveringen op DVD wil aanschaffen dan kost dat mij rond 750 euro.
Klopt maar dit was ook al zo met de seizoenen waar Ben dood was en kees opeens een andere man kreeg.quote:Op maandag 3 mei 2021 07:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze hadden die nieuwste 2 seizoenen nooit moeten maken. Het was een afbreuk aan de vorige seizoenen. Zo zonde.
Ik vind dat seizoen in dat eetcafé nog steeds erg leuk. Pas vanaf het seizoen dat Nikki Plessen en Co erin begonnen te spelen vond er niks meer aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar dit was ook al zo met de seizoenen waar Ben dood was en kees opeens een andere man kreeg.
Ik denk dat de makers wel door hadden dat de koek gewoon op is. Of misschien wilde Simone niet verder, dat kan ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:28 schreef Kaatje2658 het volgende:
Jammer dat de serie in 2021 geen nieuwe afleveringen kreeg. Beetje zielig eigenlijk ook, andere series zoals Mocro Maffia (Nederland) en The Conners (VS) gingen wel gewoon door.
Goede vergelijking ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:28 schreef Kaatje2658 het volgende:
Jammer dat de serie in 2021 geen nieuwe afleveringen kreeg. Beetje zielig eigenlijk ook, andere series zoals Mocro Maffia (Nederland) en The Conners (VS) gingen wel gewoon door.
Maar Mocro Maffia is ook een prima seriequote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:28 schreef Kaatje2658 het volgende:
Simone wilde juist heel graag verder, Volgens haar heeft de nieuwe serie niet genoeg tijd gekregen om te groeien. En daar heeft ze wel gelijk inquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat de makers wel door hadden dat de koek gewoon op is. Of misschien wilde Simone niet verder, dat kan ook.
Welke aflevering? Ga denk ik ook weer eens een oude aflevering aanslingerenop Videolandquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:54 schreef roos94 het volgende:
Zit in seizoen 2 , het verbaast me eigenlijk hoe klein Kees' en Ben hun bed is. Super smal is gewoon eenpersoons
Wat danquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:00 schreef Kaatje2658 het volgende:
Chantal Janzen en Tina de Bruin waren een paar dagen geleden gekoppeld in een tvroddelrubriek te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |