Volwassener geworden, rustiger, overdenk dingen beter, reageer anders op bepaalde situaties. Tussen het laatste BradgeTV kanaal en dito vlogs / streams en dit huidige kanaal zit bijna 3 jaar he. Want ik gooide die laatste BradgeTV weg in Augustus 2017.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Welke veranderingen hebben we het dan over
De tijd vliegtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Volwassener geworden, rustiger, overdenk dingen beter, reageer anders op bepaalde situaties. Tussen het laatste BradgeTV kanaal en dito vlogs / streams en dit huidige kanaal zit bijna 3 jaar he. Want ik gooide die laatste BradgeTV weg in Augustus 2017.
Uit 2018.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Volwassener geworden, rustiger, overdenk dingen beter, reageer anders op bepaalde situaties. Tussen het laatste BradgeTV kanaal en dito vlogs / streams en dit huidige kanaal zit bijna 3 jaar he. Want ik gooide die laatste BradgeTV weg in Augustus 2017.
Ja dat snap ik welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:47 schreef Ludwig. het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel een longontsteking heb gelachen destijds bij je muziek/voedselbezorgingslivestream.
Zijn de haarverzorgingsproducten bij hamsteraars ook zo populair ofzo?quote:
Wil je hier wat mee beweren ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn de haarverzorgingsproducten bij hamsteraars ook zo populair ofzo?
Kan wel waxje of mouse in tochquote:
Ik zeg het al jarenquote:
Kam het in de ochtend na het douchen en laat het dan gewoon zijn beloopquote:Op zondag 22 maart 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn de haarverzorgingsproducten bij hamsteraars ook zo populair ofzo?
Dat is het wel, Bradquote:Op zondag 22 maart 2020 00:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Kam het in de ochtend na het douchen en laat het dan gewoon zijn beloopIk kom toch niet onder de mensen dus hoef ook niet zoveel te doen, en voor die filmpjes ach
Over het algemeen zit het niet super verrot vind ik. Wel warrig, maar het is geen vogelnest
die drummer in de eerste gif kookt wel een mega groove altijd... respectquote:Op zondag 22 maart 2020 00:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
In die video en alle filmpjes waar ik buiten kom, maar verder valt't mee.
ja die gast is goed hequote:Op zondag 22 maart 2020 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die drummer in de eerste gif kookt wel een mega groove altijd... respect
head and shouldersquote:Op zondag 22 maart 2020 00:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Kam het in de ochtend na het douchen en laat het dan gewoon zijn beloopIk kom toch niet onder de mensen dus hoef ook niet zoveel te doen, en voor die filmpjes ach
Over het algemeen zit het niet super verrot vind ik. Wel warrig, maar het is geen vogelnest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |