hallo vroeg je wat mamquote:
dat kan je toch veranderen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik drink hooguit 1x per 6 maanden een biertje, dus dat word'm niet.
Ja maar bierquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
dat kan je toch veranderen?
bier is minder schadelijk dan die enorme vleesconsumptie van je
neuh. LAten we met een schone lei beginnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:34 schreef isax het volgende:
[..]
murp kan jij even reekse aan die web reeks?
dan hebben we alles bij elkaar.
ik weet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:34 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik kan niet op je DM reageren MurpSorry
ik accepteer je besluitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:35 schreef murp het volgende:
[..]
neuh. LAten we met een schone lei beginnen.
Tuurlijk, hou ik mezelf bezig, anderen even afleiding. En na quarantaine blijft het kanaal ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:38 schreef Ludwig. het volgende:
Mooi dat je terug bent met streams en vlogs tijdens deze quarantaine Bradge.
Ja, of juist nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:29 schreef bamibij het volgende:
Iedereen kan al voorspellen hoe dit afloopt.
Desondanks;
Braddie
Livestreams
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, of juist niet![]()
Mensen zijn ouder geworden, verstandiger.
Beetje snotterig, maar verder wel goed. Ene kanaal heeft 800+ subs na 1,5 jaar, andere kanaal zit bijna op 30 na 4 dagen dus mag ook daar niet klagen.quote:
Heerlijk, die naïviteitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, of juist niet![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, of juist niet![]()
Je kan het naïviteit noemen. Maar misschien ben ik de hoop in de mensheid niet kwijt, en merk bij mezelf wel degelijk verandering, en als ik al kan veranderenquote:
Welke veranderingen hebben we het dan overquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Je kan het naïviteit noemen. Maar misschien ben ik de hoop in de mensheid niet kwijt, en merk bij mezelf wel degelijk verandering, en als ik al kan veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |