Slechte invloed ben je op hemquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:58 schreef isax het volgende:
[..]
Braddie en ik zijn gewoon matties hoor.
Duivelskind is hetquote:
hij is letterlijk bezig met een livestream atmquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:23 schreef PausNicolaas het volgende:
braddie je had 700+ abbos en nu begin je weer opnieuw. waarom?
Maak eens een zuip livestream, dan ga ik zeker kijken
mn studie intro mama heette ook isax ofzo op instaquote:
dit is de 2e dag dat hij dat shirt aan heeft afgaande op zijn videos, je ziet ook een geel en een grijs shirtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Jo braad hoeveel shirts heb jij? Zie je letterlijk in al je videos in dat groene khaki shirt man
eerst had je nog zo'n leren shirt met touwtjtes maar die is kapot?
@:geerd
Die heb ik ook nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Jo braad hoeveel shirts heb jij? Zie je letterlijk in al je videos in dat groene khaki shirt man
eerst had je nog zo'n leren shirt met touwtjtes maar die is kapot?
@:geerd
Ik heb op TheBradge 884 Abonnees. Op BradgeTV had ik er op het hoogtepunt 217. Nu 25, en dit is een blijvertje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:23 schreef PausNicolaas het volgende:
braddie je had 700+ abbos en nu begin je weer opnieuw. waarom?
Maak eens een zuip livestream, dan ga ik zeker kijken
Is wel verwonderlijk dat het me opvalt Ook in je vorige accountsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog.
Heb veel shirts. Maar ik neem een aantal filmpjes op 1 dag op.
Op jou toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
noem één iemand op wie jij een POSITIEVE invloed bent
Ik drink hooguit 1x per 6 maanden een biertje, dus dat word'm niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:27 schreef PausNicolaas het volgende:
anyway, wanneer zuip livestream? Van wodka kom je niet eens aan dus dat is plus
houd je dat ook bij op de kalender?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik drink hooguit 1x per 6 maanden een biertje, dus dat word'm niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |