quote:Op zondag 22 maart 2020 10:54 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
De Wallen in Amsterdam zijn uitgestorven, maar onder jouw ogen zijn ze springlevend.
Krijg ik hopelijk nog bericht over. Maar nu met Corona reken ik op na de zomerquote:Op zondag 22 maart 2020 14:04 schreef Solotovski het volgende:
Wanneer wordt je afzuigkap gefixt dan?
Godverquote:Op zondag 22 maart 2020 10:54 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
De Wallen in Amsterdam zijn uitgestorven, maar onder jouw ogen zijn ze springlevend.
zitten er ook covers tussen of zijn alle teksten door jou geschreven?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
zitten er ook covers tussen of zijn alle teksten door jou geschreven?
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
zitten er ook covers tussen of zijn alle teksten door jou geschreven?
Zodra het kanquote:Op zondag 22 maart 2020 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Braddie wanneer ga je weer eens naar de kapper. 😂
Nopequote:Op zondag 22 maart 2020 14:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
je kunt toch nog wel langs je moeder?
Ben zelf een klein beetje snotterig, dus hou mezelf sowieso voorlopig liever even op afstand.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
It's Moira here againchoochoo.
Zou je niet verwachten met een op noedels, chips en gepaneerde kip gebaseerd dieet.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Godver
Moet je bekennen dat ik inderdaad vindt dat ik er sinds kort, buiten mijn overgewicht om, ook slecht in m'n gezicht ga uit zien.
Maar wel brocolli. Kom nou, dat is gezond.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:04 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Zou je niet verwachten met een op noedels, chips en gepaneerde kip gebaseerd dieet.
19:30 gaat het gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:11 schreef Treinhoer het volgende:
En een flinke dank naar @:ItsTheBradgeHere voor de snelle en nieuwe content. Zin om vanavond een mooie livestream te hebben met veel FOK!kers. Pilsje en chips d'r bij. Bijna niemand hoeft naar werk maandag.
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:11 schreef Treinhoer het volgende:
En een flinke dank naar @:ItsTheBradgeHere voor de snelle en nieuwe content. Zin om vanavond een mooie livestream te hebben met veel FOK!kers. Pilsje en chips d'r bij. Bijna niemand hoeft naar werk maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |