https://www.rivm.nl/quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:44 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Bron?
''Niemand'' die dat hier weet, omg Amsterdam.
Denk dat het wel doorgaat. Beetje drukte van de winkels af die open blijven. En economie die nog wat doorgaat zonder grote risico’s.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:42 schreef kilon het volgende:
Ik hou niet meer bij of dit al 100 keer gevraagd is, of hoe het in andere landen zit.
Als er een lockdown komt, zal pakketbezorging van online winkels dan nog doorgaan denken jullie? Zo niet, dan moet ik vanavond toch maar vast wat gaan bestellen. Anders heb ik nog even wat bedenktijd.
Jazeker, ik vertelde hem dat ik hier niet van gediend was en dat hij mij niet hoeft te benaderen alsof ik een kar vol met rijst inlaadt, hij liep mompelend weg. Rare flapdrolquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:43 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Facebookmeneertje zeker.
Heb je wel je pakjes mee kunnen nemen?
Het zegt ook niet zoveel gezien het testbeleid. Het echte aantal besmettingen ligt vele malen hoger. Ook in Amsterdam.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:44 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Bron?
''Niemand'' die dat hier weet, omg Amsterdam.
Heb dan wel een vraagje voor jou.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik werk normaal gesproken als anesthesie medewerker, maar alle operaties liggen stil. Dus worden we op de IC ingezet, en daar komen de corona gangers natuurlijk pas te liggen als ze geintubeerd moeten worden.
Klopt en tot 3 uur in de lucht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
Las laatst over een besmetting op 4 meter afstand in een
is die kaart wel actueel?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://www.arcgis.com/ap(...)45eca5bc8f70cb1b8f21
1e plaats.
RIVM 4 weken terugquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
16:34
Zo'n 500 a 700 coronapatiënten moeten naar ziekenhuizen buiten Brabant, meldt het Regionaal Overleg Acute Zorgketen (ROAZ).
Volgens het RIVM zijn er 836 mensen die in het ziekenhuis opgenomen zijn (geweest).quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
16:34
Zo'n 500 a 700 coronapatiënten moeten naar ziekenhuizen buiten Brabant, meldt het Regionaal Overleg Acute Zorgketen (ROAZ).
Thanks!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://www.arcgis.com/ap(...)45eca5bc8f70cb1b8f21
1e plaats.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:47 schreef Scrapyard het volgende:
Nederland bazenland![]()
Kruipen tegen de piek aan of zitten er net iets voor, en het gaat gewoon meer dan prima. Meer dan de helft aan IC bedden nog open, mensen zijn lekker buiten, supermarkten raken weer voller.
Top, vanaf 6 april alles weer langzaam openen. Komt helemaal goed mensen.
Het komt goed, maar niet vanaf 6 april al denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:47 schreef Scrapyard het volgende:
Nederland bazenland![]()
Kruipen tegen de piek aan of zitten er net iets voor, en het gaat gewoon meer dan prima. Meer dan de helft aan IC bedden nog open, mensen zijn lekker buiten, supermarkten raken weer voller.
Ik zou niet te vroeg juichen, we zijn er nog lang niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:47 schreef Scrapyard het volgende:
Nederland bazenland![]()
In China ging de pakketpost gewoon door. Ik verwacht eigenlijk dat dat in Nederland (voorlopig) ook door zal blijven gaan ivm economie.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan ook stil komt te liggen, alleen essentieel postverkeer dan nog
Zo denken mensen echt. Vanaf 7 april kan het gewone leven weer beginnen!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:47 schreef Scrapyard het volgende:
Nederland bazenland![]()
Aldus JaapGOD 'Carnaval vier je meestal toch in een vrij kleine groep' van Disselquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
RIVM 4 weken terug
[ afbeelding ]
Carnaval kan gewoon door gaan, er is hier geen Corona.
Als je het kraan moment mist moet je later zelf een kraan bestellen om je boot te water te laten. En dat loopt aardig in de papieren. Honderden euro's.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Goddorie, wat erg![]()
Mensen gaan dood, en wat is belangrijk? De boot.
Schiet mij maar in een kapotje
Die reclamecoronakrantjes mogen wel blijven wegblijvenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat AH blijft bezorgen, al was het alleen al voor de ouderen?
'de kans op uitbraak in Nederland is uiterst klein'quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:48 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Aldus JaapGOD 'Carnaval vier je meestal toch in een vrij kleine groep' van Dissel
Volgende week nog meer als die idiote campings gewoon open gaan.. maar dat zal de overheid wel willen, in het voor seizoen komen al die grijze duiven dus dat ruimt lekker op.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
3 in schouwen duiveland. Gister waren het er nog 2
troll alertquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:47 schreef Scrapyard het volgende:
Nederland bazenland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |