abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 mei 2020 @ 18:01:35 #201
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_192977312
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo 'oh boy'. Geert Wilders is bijvoorbeeld ook een slim mannetje. Je hoeft het niet met iemand eens te zijn om diegene slim te kunnen noemen.

Probeer jij het hem eens na te doen. Hij is geboren in Marokko, pas op 8 jarige leeftijd naar Nederland gekomen. Totaal andere cultuur en taal. En toch een beste carrière achter de rug:
[..]

Doe het hem maar na dan...ik heb gewoon respect voor dat soort mensen. Hetzelfde geldt voor een Khadija Arib of een Ahmed Aboutaleb.. of een Marcouch. Allemaal mensen die op een vrij late leeftijd naar een ander land gaan en gewoon de top bereiken.
En vergeet Victoria Koblenko alsjeblieft ook niet.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_192977387
Azarkan is de enige in de partij die ik zie als competent en capabel. Özturk is gewoon een simpele ziel met een enorm ego. Die helpt eigenhandig Denk om zeep en blijft zelf met lege handen achter. Helaas voor hem is zijn ego te groot en zijn verstand te klein om dat aan te zien komen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_192977425
Voor Azarkan kan ik wel sympathie opbrengen ondanks DENK.
Van Kuzu kan je zeggen wat je wil maar die heeft wel politiek talent.
Ozturk heeft beide niet en gaat het ook nooit hebben, prima ontwikkeling voor de partij DENK dus.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_192977457
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:51 schreef Slayage het volgende:
Facebook pagina ook in handen van azArkan getrouwen https://www.facebook.com/DenkNL/posts/2654245528193557/
Zit met stijgende verbazing de reacties te lezen op de denk facebook pagina. Reacties als "jammer dit was de enige partij die voor ons minderheden opkomt". Wat doen de linkse partijen dan?
Land of the free. Home of the brave.
pi_192977542
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Laat staan de moslims alleen al de Turken, die de grootste groep moslims vormen, zijn tot op het bot verdeeld, PVV lui zien spoken, dat is altijd gezegd, maarja we leven in een wereld waarin telefoonmasten in de fik worden gestoken omdat het corona zou veroorzaken, brave new world.
Tegelijkertijd is dat wel een risico voor mij als niet-moslim. We zien elders op de wereld ook grote verdeeldheid tussen moslims en dat resulteert bijzonder vaak in elkaar opblazen en beschieten. We hebben daar ook wat kleine voorproefjes van gezien in Nederland met Koerden en Turken die onderling liepen te kloten met geweld.

Juist in Europa weten we als geen ander hoe zoiets je land kan verneuken. Mijn christelijke voorouders hebben elkaar 200 jaar afgeslacht om tot de conclusie te komen dat geweld een slechte manier was om je relatief kleine verschillen op te lossen. Zelfs daarna hebben ze nog wat nare misstappen begaan. Misschien zijn de 16e tm de 18e eeuw een goede periode om meer nadruk op te leggen in het onderwijs. Voor onze vaak moslim jeugd dezelfde fout maakt.
pi_192977571
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Tegelijkertijd is dat wel een risico voor mij als niet-moslim. We zien elders op de wereld ook grote verdeeldheid tussen moslims en dat resulteert bijzonder vaak in elkaar opblazen en beschieten. We hebben daar ook wat kleine voorproefjes van gezien in Nederland met Koerden en Turken die onderling liepen te kloten met geweld.

Juist in Europa weten we als geen ander hoe zoiets je land kan verneuken. Mijn christelijke voorouders hebben elkaar 200 jaar afgeslacht om tot de conclusie te komen dat geweld een slechte manier was om je relatief kleine verschillen op te lossen. Zelfs daarna hebben ze nog wat nare misstappen begaan. Misschien zijn de 16e tm de 18e eeuw een goede periode om meer nadruk op te leggen in het onderwijs. Voor onze vaak moslim jeugd dezelfde fout maakt.
Frankrijk gaat ook niet echt goed wat dat betreft.
pi_192977605
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:07 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zit met stijgende verbazing de reacties te lezen op de denk facebook pagina. Reacties als "jammer dit was de enige partij die voor ons minderheden opkomt". Wat doen de linkse partijen dan?
Die roepen dat ze heel pro divers zijn en/of geven wat baantjes aan wat showallochtonen en denken dat het daarmee goed is. Ze onderschatten alleen het racisme van een groot deel van de groep die ze aan willen spreken en houden ook niemand voor de gek met de showallochtonen.
pi_192977620
"Denk is een partij die staat voor verbintenis."

Raar soort verbintenis
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 6 mei 2020 @ 18:20:43 #209
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_192977719
Misschien kan Arkazan naar de nieuwe partij van Henk krol, ze zoeken nog wat kandidaten :D
'It's a boy'
pi_192977751
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
"Denk is een partij die staat voor verbintenis."

Raar soort verbintenis
https://joop.bnnvara.nl/o(...)n-de-dodenherdenking
Dit is van iemand van NIDA. Nog zo'n partij als Denk die vol staat met verbintenis. Behalve als het jonge en diverse publiek even twee minuutjes moet meeleven met wit en oud. Blijkbaar is het moeilijk om dode joden te herdenken als je jong en divers bent en denken in vijandbeelden met wit en oud is blijkbaar legitiem in je verbonden wereldbeeld. Ik vind de VVD een hypocriete kutpartij en ik snap niet hoe ze ieder jaar zoveel zetels halen, maar ik ben nog geen "diverse" partij tegengekomen die niet minstens 10x zo erg is.
pi_192977760
zoals voorspeld; Azarkan trekt zich er niets van aan en blijft op z'n plek bij Denk. https://nos.nl/artikel/23(...)stuur-roekeloos.html
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 6 mei 2020 @ 18:22:51 #212
117098 Hathor
Effe niet
pi_192977775
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nieuwe partijen kwalen. Alleen Wilders heeft het in de laatste jaren voorbeeldig gedaan als nieuwe partij. Hoewel je ook kan zeggen dat de PVV helemaal geen partij is maar een eenmansfractie met meerdere zetels. Als eenmansfractie kan je moeilijk ruzie maken.
Wat dat betreft heeft ie het inderdaad slim gespeeld, maar desondanks heeft hij toch wel een stel malloten om zich heen weten te verzamelen, met als absolute uitblinkers v Doorn en die brievenbuspisser. :') Stel je voor dat dat soort figuren ook kamerzetels zouden hebben gehad.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192977834
You tube kanaal van denk ook in handen van azArkan loyalisten
Goede boodschap van azArkan hier weer na alle riool politiek van ozturk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192977856
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:26 schreef Slayage het volgende:
You tube kanaal van denk ook in handen van azArkan loyalisten
Goede boodschap van azArkan hier weer na alle riool politiek van ozturk
Azarkan zei tijdens het persmoment enkele uren geleden dat hij Ozturk niet meer niet in Den Haag. Volgens Azarkan doet Ozturk nog weinig voor de partij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192978073
Denk dat het er uiteindelijk wel op zal uitdraaien dat Ozturk gaat wieberen en Azarkan en Kuzu aanblijven.
Zou ook verstandig zijn van DENK, beide zijn stemmentrekkers in alle geledingen. Ozturk heeft waarschijnlijk alleen radicale Turken als achterban.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 6 mei 2020 @ 18:47:00 #216
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192978215
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:26 schreef Slayage het volgende:
You tube kanaal van denk ook in handen van azArkan loyalisten
Goede boodschap van azArkan hier weer na alle riool politiek van ozturk
55 v 3, de opinie is duidelijk.
pi_192978412
LPF toestanden binnen Denk. Uitgerekend op 6 mei :')
Alius aliud dicit
pi_192979166
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

55 v 3
Wat is dat?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192981674
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:07 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zit met stijgende verbazing de reacties te lezen op de denk facebook pagina. Reacties als "jammer dit was de enige partij die voor ons minderheden opkomt". Wat doen de linkse partijen dan?
Alle partijen inclusief zijn verrechtst door de jaren. Heen. Ook de linkse.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192981764
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:12 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Frankrijk gaat ook niet echt goed wat dat betreft.
In Frankrijk moeten ze hun egalite, fraternite serieus nemen richting hun moslims misschien dat het wat zal helpen. Wat dat betreft kunnen ze veel van Nederland leren, dat altijd blijft investeren in wijken. Daar waar ze hlin Frankrijk hele wijken opgeven. Dan heb je natuurlijk kapitaal gefaald.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192981804
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

In Frankrijk moeten ze hun egalite, fraternite serieus nemen richting hun moslims misschien dat het wat zal helpen. Wat dat betreft kunnen ze veel van Nederland, dat altijd blijft investeren in wijken. Daar waar ze hlin Frankrijk hele wijken opgeven. Dan heb je natuurlijk kapitaal gefaald.
Ik heb geen idee hoe rijk ze zijn of als ze er überhaupt moeite voor willen doen.
pi_192981818
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat dat betreft heeft ie het inderdaad slim gespeeld, maar desondanks heeft hij toch wel een stel malloten om zich heen weten te verzamelen, met als absolute uitblinkers v Doorn en die brievenbuspisser. :') Stel je voor dat dat soort figuren ook kamerzetels zouden hebben gehad.
Wie was die brievenbus pisser?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192981871
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:38 schreef rareman1 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe rijk ze zijn of als ze er überhaupt moeite voor willen doen.
Dat laatste met name, hun egalite en fratwrnite is gebakken lucht.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192981906
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat laatste met name hun fratwrnite is gebakken lucht.
wat betekent dit?
  woensdag 6 mei 2020 @ 20:52:17 #225
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192982167
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 18:26 schreef Slayage het volgende:
You tube kanaal van denk ook in handen van azArkan loyalisten
Goede boodschap van azArkan hier weer na alle riool politiek van ozturk
Niveautje:
Mabel, herken je mij nog? :')

Mooi dat Nederland voor nu verlost is van deze moslimpartij.
pi_192982468
Hoe heeft die Ozturk het zover kunnen schoppen? Het schijnt dat die kerel als raadslid ook alleen maar Turkse kranten las tijdens raadsvergaderingen. Dat is zo onwijs debiel en respectloos dat ik niet kan bevatten hoe je vanuit zo'n positie in de Tweede Kamer belandt.
One man's trash, another man's treasure.
  woensdag 6 mei 2020 @ 21:28:08 #227
117098 Hathor
Effe niet
pi_192982995
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wie was die brievenbus pisser?
Eric Lucassen, en die deed wel meer rare dingen.

https://www.hpdetijd.nl/2(...)n-ook-ontuchtpleger/
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_192986060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:06 schreef Arkai het volgende:
Hoe heeft die Ozturk het zover kunnen schoppen? Het schijnt dat die kerel als raadslid ook alleen maar Turkse kranten las tijdens raadsvergaderingen. Dat is zo onwijs debiel en respectloos dat ik niet kan bevatten hoe je vanuit zo'n positie in de Tweede Kamer belandt.
Pvda had een excuus allochtoon nodig en Öztürk kon zich goed verkopen. Ik denk dat het het zo ongeveer is gegaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192986084
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Eric Lucassen, en die deed wel meer rare dingen.

https://www.hpdetijd.nl/2(...)n-ook-ontuchtpleger/
Die rot kop van hem herken ik dan weer wel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192986108
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:52 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Niveautje:
Mabel, herken je mij nog? :')

Mooi dat Nederland voor nu verlost is van deze moslimpartij.
Volgens mij hebben ze voorlopig nog 3 zetels in de tweede kamer.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192989794
gisteravond toch maar even nieuwsuur terug gekeken, daar zat die Azarkan.
echt zo heerlijk hoe Azarkan nog altijd denkt dat alles goed komt. de presentatrice kan haar lach moeizaam inhouden. het bestuur moet maar tot inkeer komen.

vanaf 24:15
https://www.npostart.nl/nieuwsuur/06-05-2020/VPWON_1310789
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192989965
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

Pvda had een excuus allochtoon nodig en Öztürk kon zich goed verkopen. Ik denk dat het het zo ongeveer is gegaan
Als je Kuzu en Azarkan hebt, die zich prima kunnen profileren is Ozturk ook binnen dat clubje de excuusallochtoon.

De beste man zou het trouwens ook in de Turkse politiek niet redden. Geef 'm een autobedrijfje en dan zingt ie het wel even uit.
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:49:40 #233
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_192990140
Ik zie DENK niet bepaald als een islamitische partij tbh. Ozturk drinkt, Kuzu gaat vreemd en Azarkan is getrouwd met een niet- islamitische kaasmeisje.
Meer een Turken (grijze wolven) partij met excuus allochtonen erbij om meer stemmen te trekken.

NIDA, dat is pas een islamitische partij met die zielige Ouali aan het roer.
pi_192990343
het doet mij denken aan mijn schooltijd, de hbo opleiding. er zaten twee allochtonen in de klas die stelselmatig afwezig waren en werkelijk de kantjes er vanaf liepen. slechts bij het indelen van de projectgroepen waren ze er. en daarna niet meer.
altijd maar meeliften op anderen. totdat er op een dag besloten werd om de twee allochtonen uit de projectgroep te zetten. vanaf dat moment waren ze er wel altijd maar kregen alsnog een onvoldoende. ze diende een klacht in wegens racisme. op driekwart van het semester gingen ze pas de boeken bestellen zie ze dat schooljaar nodig hadden.

Azarkan zit nu in die zaal een beetje voor zichzelf uit te staren. hij maakte een foto van het pand voordat hij naar binnen ging. ik hoop maar dat hij daarmee begrijpt dat 't een van z'n laatste dagen is in de politiek.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:13:07 #235
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_192990483
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:49 schreef Ciclon het volgende:
Ik zie DENK niet bepaald als een islamitische partij tbh. Ozturk drinkt, Kuzu gaat vreemd en Azarkan is getrouwd met een niet- islamitische kaasmeisje.
Net als minimaal 80% van alle mensen die zich islamitisch noemen.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:13:46 #236
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_192990499
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:13 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]

Net als minimaal 80% van alle mensen die zich islamitisch noemen.
Ja, maar stiekem. Bij deze 3 heren is het over het algemeen bekend.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:19:33 #237
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192990607
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
het doet mij denken aan mijn schooltijd, de hbo opleiding. er zaten twee allochtonen in de klas die stelselmatig afwezig waren en werkelijk de kantjes er vanaf liepen. slechts bij het indelen van de projectgroepen waren ze er. en daarna niet meer.
altijd maar meeliften op anderen. totdat er op een dag besloten werd om de twee allochtonen uit de projectgroep te zetten. vanaf dat moment waren ze er wel altijd maar kregen alsnog een onvoldoende. ze diende een klacht in wegens racisme. op driekwart van het semester gingen ze pas de boeken bestellen zie ze dat schooljaar nodig hadden.

Azarkan zit nu in die zaal een beetje voor zichzelf uit te staren. hij maakte een foto van het pand voordat hij naar binnen ging. ik hoop maar dat hij daarmee begrijpt dat 't een van z'n laatste dagen is in de politiek.
Azarkan komt op mij niet lui over.
pi_192990641
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Azarkan komt op mij niet lui over.
tja er is wel een verschil tussen zijn praatjes in de kamer en buiten de kamer.
bij Nieuwsuur en Jinek deed hij zijn eigen verhaal. warrig en vragen ontwijkend.
in de kamer krijgt hij zijn praatjes aangeleverd op a4 papier. dat zal nu wel afgelopen zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:29:45 #239
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_192990753
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Azarkan komt op mij niet lui over.
Idd, eerder tegenovergestelde. Spreekt ook accentloos Nederlands.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:32:11 #240
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192990794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:29 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Idd, eerder tegenovergestelde. Spreekt ook accentloos Nederlands.
Op mij komt hij over als de stereotype allochtoon (in de neutrale zin) die wel wat wil een wel ambitieus is. De categorie die je ook veel ziet in de advocatuur om maar wat te noemen.
pi_192991019
Azarkan komt bij mij over als iemand die alleen zichzelf graag hoort praten.
Zodra er een weerwoord volgt, blijft Azarkan er gewoon doorheen praten. Het kan haast niet anders dat ie dan aanvoelt dat ie zelf verkeerd zit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192991074
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

Pvda had een excuus allochtoon nodig en Öztürk kon zich goed verkopen. Ik denk dat het het zo ongeveer is gegaan
En nog een goede reden: Turken zijn stemmenkanonnen. Turken stemmen alleen op Turken, zo nationalistisch zijn ze.
pi_192991086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:47 schreef Homey het volgende:

[..]

En nog een goede reden: Turken zijn stemmenkanonnen. Turken stemmen alleen op Turken, zo nationalistisch zijn ze.
Vandaar dat je vaak Turken als excuus allochtonen worden opgevoerd. En geen Vietnamezen of Japanners, want die mensen stemmen nauwelijks.
pi_192991324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:47 schreef Homey het volgende:

[..]

En nog een goede reden: Turken zijn stemmenkanonnen. Turken stemmen alleen op Turken, zo nationalistisch zijn ze.
Aha vandaar dat Kuzu zoveel voorkeursstemmen kreeg.
De gouden tijd van Denk was toch wel dat ze Tatjana Maul als persvoorlichter hadden aangesteld. ex-miss nederland.
dat waren drie leuke dagen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192991657
Het is wel opmerkelijk dat juist de partij DENK het "Minder, Minder, Minder"-principe goed begrepen heeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:26:09 #246
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_192991754
Bij de naam Azarkan krijg ik altijd associaties met een mengeling van de kat van Gargamel van de smurfen en Zwarte Magica van de Donald Duck.

Maar dat terzijde

Ik ben het op veel punten met de heer Azarkan oneens, maar de manier waarop hij het debat voert is in ieder geval wel fatsoenlijk. Dat kan van Özturk niet gezegd worden. Hij negeert wel de vraag en opmerking van de interviewster dat het vreemd is om een tweet te plaatsen dat hij samen in Istanbul de toekomst van de partij bespreekt zonder dat Özturk daarvan op de hoogte is. Verder gedraagt hij zich als een ervaren politicus, zegt weinig met veel woorden en wekt de indruk dat hij wel een oplossing zal vinden. Iemand als Rita Verdonk, ex-minister en bijna lijsttrekker van de VVD deed dat toch een stuk slechter.

Azarkan zal voorlopig nog wel een rol blijven spelen in de poliitiek. Van mij mag hij. Hij kan een deel van het electoraat vertegenwoordigen, doet dit op een fatsoenlijke manier, maar hij is net iets te onhandig om werkelijk een rol van betekenis te spelen.
Non possumus non loqui
pi_192991767
Ook van Dissel moet even lachen als Azarkan zegt dat hij van Dissel bedankt namens de hele DENK-fractie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:29:47 #248
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192991795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:26 schreef Knip het volgende:
Bij de naam Azarkan krijg ik altijd associaties met een mengeling van de kat van Gargamel van de smurfen en Zwarte Magica van de Donald Duck.

Maar dat terzijde

Ik ben het op veel punten met de heer Azarkan oneens, maar de manier waarop hij het debat voert is in ieder geval wel fatsoenlijk. Dat kan van Özturk niet gezegd worden. Hij negeert wel de vraag en opmerking van de interviewster dat het vreemd is om een tweet te plaatsen dat hij samen in Istanbul de toekomst van de partij bespreekt zonder dat Özturk daarvan op de hoogte is. Verder gedraagt hij zich als een ervaren politicus, zegt weinig met veel woorden en wekt de indruk dat hij wel een oplossing zal vinden. Iemand als Rita Verdonk, ex-minister en bijna lijsttrekker van de VVD deed dat toch een stuk slechter.

Azarkan zal voorlopig nog wel een rol blijven spelen in de poliitiek. Van mij mag hij. Hij kan een deel van het electoraat vertegenwoordigen, doet dit op een fatsoenlijke manier, maar hij is net iets te onhandig om werkelijk een rol van betekenis te spelen.
Ben het eens met je laatste alinea. Ik hoop ook op een fatsoenlijke partij die de belangen van mensen met een andere achtergrond ook vertegenwoordigd.
pi_192994936
de manier van Azarkan is om door te blijven praten zodat anderen geen reactie kunnen geven. Als het alsnog niet helpt dan gaat meneer Azarkan harder praten.

het regent opzeggingen bij Denk.
de bijeenkomst van 6 juni valt nu onder de categorie cabaret.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 7 mei 2020 @ 15:16:51 #250
117098 Hathor
Effe niet
pi_192995255
Dat die leip ook nog 62000 voorkeurstemmen had begrijp ik al helemaal niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hathor op 07-05-2020 15:33:07 ]
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')