abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7914570
"Neu-ken is uit de mode".

Deze leuze is ooit door 1 of andere leukerd op 1 van de bruggen gekladderd van de blauwburgwal te de grote stad Asd.... Ik spreek nu over jaren geleden, hoor. Het leuke hierbij was dat dit in de buurt was van het oude zenuwcentrum van de NVSH. De Nederlandsche Vereniging tot Seksuele Hervorming. In de jaren 60, of misschien al in de jaren 50, opgericht door een aantal leden van de Malthusiaanse bond. Oogmerk was aanvankelijk voorlichting te geven over geboortebeperking. Later kwam er voorlichting over venerische ziekten bij. Tegenwoordig seksueel overdraagbare aandoeningen of SOA's genoemd. En tot slot voorlichting over seks...

D.w.z. dragonders van vrouwen met haar onder de oksels, op de benen en op de tanden werden afgevaardigd om middelbare scholen aan te doen ten einde tijdens de lessen maatschappij leer een gezellige boom op te zetten. Niet over vrijen of zo, nee, over neu-ken... Tijdens deze sessies werd het woord "neu-ken" zoveel mogelijk en zo hard mogelijk door de dames van de NVSH uitgesproken. Natuurlijk werden wij, bloedjes van kinderen, in die tijd en passant ook ingelicht over wat seksisme was. Eigenlijk gingen deze voorlichtingsbijeenkomsten vooral over de negatieve gevolgen van het neu-ken, geloof ik... Een waar gruwelkabinet werd opengetrokken. Seksisme, soa's, ongewenste zwangerschappen, scheidingen vormden het leeuwendeel van de informatie die over ons werd uitgestort. Een goed verstaander had derhalve een half oor nodig. Neu-ken is niet iets dat iemand er voor de liefhebberij bij deed. Je deed het hoogstens voor de procreatie...

Ik moest hieraan denken toen ik niet lang geleden een paar tegenkwam van ongeveer mijn leeftijd (dus jong-middelbaar) die het bijltje er bij neer gegooid had. D.w.z. ze hadden het neu-ken afgezworen. Ze voelden zich er herboren bij. Hoeveel verspilde energie hadden zij niet gestoken in de ritmische beweging...? Hoeveel volkomen gratuite denkarbeid was er niet geïnvesteerd in in feite een compulsieve neurose, legden ze mij uit... Blijkbaar hadden ze de inspiratie voor deze dramatisch stap opgedaan door de website van een stel lotgenoten in de VS. "Born again virgins". Begonnen als een religieus initiatief om jonge tieners weer op het rechte a-seksuele pad te krijgen, was de rage overgeslagen op echtparen van zekere leeftijd. Feilloos had de initiatiefnemer nl. gededuceerd dat alle problemen in de echtelijke sfeer zijn te herleiden naar moeilijkheden op het seksuele vlak. Het ging als een lopend vuurtje. Steeds meer echtparen sloten zich aan...

Anyway, even serieus. Als je nu zou nagaan hoeveel energie mensen steken in de teeltkeuze en alles wat hiermee samenhangt en hoe gratuite vaak, dan schrik je je idd rot, volgens mij. Even uitgaande van het feit dat ieder individu (met dank aan Blaise Pascale) een trillend riet is, een angstige, onzekere eenling, dan komen al die pogingen van de mens om te paren idd ietwat mal over. De malle mens.

Goed. Mijn vraag is wat denken de doorluchtige Fok!kers over de "born again virgins"? En is het zo, om Fatima te citeren, dat neu-ken NOOIT uit de mode is...? En kun jij je een situatie voorstellen waarin je alle interesse bent verloren in neu-ken...?

I´m back.
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:25:36 #2
23258 WdU
Eindhovuhdegekste.nl
pi_7914751
Ik vind jou ook maar een malle mens om dit neer te schijven!

Mallerd

pi_7914764
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:25 schreef WdU het volgende:
Ik vind jou ook maar een malle mens om dit neer te schijven!

Mallerd

Hoezo?
I´m back.
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:27:08 #4
21161 marlins
What does mine say?.....sweet
pi_7914775
volgens mij geldt nog steeds, je koopt ook niet een auto zonder een proefrit te maken.. voor zowel mannen als vrouwen
pi_7914786
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kan me alleen denken dat ik er geen zin meer in heb als het door wat voor reden dan ook niet meer prettig is voor mij of m'n partner, bijv. door ziekte of impotentie (OMG, laat dat niet gebeuren of in ieder geval nog lang duren)
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:27:55 #6
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7914790
Ik trek me van de mode nooit zoveel aan
pi_7914800
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:27 schreef marlins het volgende:
volgens mij geldt nog steeds, je koopt ook niet een auto zonder een proefrit te maken.. voor zowel mannen als vrouwen
Ik snap niet wat dit met bovenstaand tekstje te maken heeft

[Dit bericht is gewijzigd door johnnyv.nl op 15-01-2003 18:29]

pi_7914804
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:27 schreef johnnyv.nl het volgende:

[..]

Ik kan me alleen denken dat ik er geen zin meer in heb als het door wat voor reden dan ook niet meer prettig is voor mij of m'n partner, bijv. door ziekte of impotentie (OMG, laat dat niet gebeuren of in ieder geval nog lang duren)

Maar als jij eens goed door je rug gaat, ga je dan door met neu-ken...?
I´m back.
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:29:44 #9
21161 marlins
pi_7914816
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:28 schreef johnnyv.nl het volgende:

[..]

Ik snap niet wat dit met bovenstaand teksjte te maken heeft

Oh jee, ik zie dat je een inhaal slag aan het maken bent met posten.. je gaat toch niet ook in dit topic beginnen he...
pi_7914839
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar als jij eens goed door je rug gaat, ga je dan door met neu-ken...?

Als het daardoor te pijnlijk wordt zal ik het zeker in overweging nemen om dan (tijdelijk) te stoppen. Ik doe het ook niet als ik ziek/zwak/misselijk ben...

[offtopic]
Heb je hier ergens een topic waar je mods kan wijzen op continue flames van gebruikers?
[/offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door johnnyv.nl op 15-01-2003 18:32]

pi_7914844
quote:
seks tekort?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_7914863
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:31 schreef johnnyv.nl het volgende:

[..]

Als het daardoor te pijnlijk wordt zal ik het zeker in overweging nemen om dan (tijdelijk) te stoppen. Ik doe het ook niet als ik ziek/zwak/misselijk ben...

Ziek/zwak/misselijk akkoord. Maar een pijnlijke rug hebben erg veel mensen en er zijn methodes om te neu-ken zonder je rug te gebruiken, natuurlijk.
I´m back.
pi_7914878
quote:
En kun jij je een situatie voorstellen waarin je alle interesse bent verloren in neu-ken...?
Dan is het maar uit de mode, neuken is lekker
pi_7914883
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

seks tekort?

Gelieve dit topic en ook andere topics van mij niet op mij persoonlijk te betrekken. Het is gewoon een bepaalde gedachtengang...
I´m back.
pi_7914884
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ziek/zwak/misselijk akkoord. Maar een pijnlijke rug hebben erg veel mensen en er zijn methodes om te neu-ken zonder je rug te gebruiken, natuurlijk.

Ik bedoel dus ook wanneer het gewoon echt niet kan. Maar als je bijv. last hebt van chronische pijn kan ik me indenken dat je tóch wil vrijen, ongeacht dat het pijn doet...
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:34:28 #16
21161 marlins
pi_7914891
quote:
[offtopic]
Heb je hier ergens een topic waar je mods kan wijzen op continue flames van gebruikers?
[/offtopic]
Whaha what ever dan maar, je bent zelf degene die continu begint met flames. blijf gewoon ON-topic, en als je dat niet kan, post dan niet
pi_7914898
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:34 schreef johnnyv.nl het volgende:

[..]

Ik bedoel dus ook wanneer het gewoon echt niet kan. Maar als je bijv. last hebt van chronische pijn kan ik me indenken dat je tóch wil vrijen, ongeacht dat het pijn doet...

Door sex neemt de pijn zelfs tijdelijk af...?
I´m back.
pi_7914910
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:33 schreef Swoods het volgende:

[..]

Heb jij altijd een kwaliteitsorgasme...?
I´m back.
pi_7914919
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Door sex neemt de pijn zelfs tijdelijk af...?

Misschien, heb ik eigenlijk nog geen ervaring mee. Maar laten we weer on-topic gaan (/me ignoring the flames)
pi_7914920
Nou heb ik altijd al gevonden dat neu-ken meer credits krijgt dan verdiend, en alle andere sexuele handelingen wel eens opgewaardeerd mogen worden, maar om nu te zeggen dat neu-ken uit de mode is...
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_7914938
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:36 schreef zwijntje het volgende:
Nou heb ik altijd al gevonden dat neu-ken meer credits krijgt dan verdiend, en alle andere sexuele handelingen wel eens opgewaardeerd mogen worden, maar om nu te zeggen dat neu-ken uit de mode is...
Het voor-spel als spel is soms leuker dan het neu-ken, mee eens...
I´m back.
pi_7914947
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gelieve dit topic en ook andere topics van mij niet op mij persoonlijk te betrekken. Het is gewoon een bepaalde gedachtengang...

ik heb het nie tegen jou maar tegen die gast.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_7914952
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:36 schreef johnnyv.nl het volgende:

[..]

Misschien, heb ik eigenlijk nog geen ervaring mee. Maar laten we weer on-topic gaan (/me ignoring the flames)

Leeftijd is dat nog van invloed op je sexdrive...?
I´m back.
pi_7914954
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:33 schreef Swoods het volgende:

[..]

mee eens
Life Isn't Worth Living Until You Found Someone Worth Dying For
pi_7914959
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het voor-spel als spel is soms leuker dan het neu-ken, mee eens...

Vergeet het naspel niet.

Denk dat je de mode ook aan de zogenaamde 'erotische films' wel kan aflezen. Vroeger (lees: tot voor paar jaar geleden) gingen die eigenlijk vrijwel alleen maar over neu-ken, tegenwoordig denk je soms: komt er nog wat van

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')