abonnement Unibet Coolblue
pi_192202381
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:41 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Zorgen maken is wellicht overtrokken. Oppassen is beter.
Dus de helft van de bevolking moet oppassen met ziek worden omdat ze dan failliet gaan en toch is et land fantastisch?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192203573
Jep!
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_192203580
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:42 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dus de helft van de bevolking moet oppassen met ziek worden omdat ze dan failliet gaan en toch is et land fantastisch?
Het Land is prachtig, de natuur en zulks. Het systeem dat de mensen er daar op nahouden heeft niet mijn voorkeur..
Maar back on topic: De VS gaat het nog veel zwaarder krijgen dan Italië en Spanje. Door Trump zijn late omschakeling lopen ze onnodig weken achter in opzetten van een aanpak.
dag
pi_192203600
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:38 schreef Peter het volgende:

[..]

Het Land is prachtig, de natuur en zulks. Het systeem dat de mensen er daar op nahouden heeft niet mijn voorkeur..
Maar back on topic: De VS gaat het nog veel zwaarder krijgen dan Italië en Spanje. Door Trump zijn late omschakeling lopen ze onnodig weken achter in opzetten van een aanpak.
Aangezien ze wapens hamsteren kan je die mensen, vooral in het midden en texas niet binnen houden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192204117
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 12:38 schreef Peter het volgende:

[..]

Het Land is prachtig, de natuur en zulks. Het systeem dat de mensen er daar op nahouden heeft niet mijn voorkeur..
Maar back on topic: De VS gaat het nog veel zwaarder krijgen dan Italië en Spanje. Door Trump zijn late omschakeling lopen ze onnodig weken achter in opzetten van een aanpak.
Amerikaans beleid heeft het behouden ervan wel altijd hoog op de agenda gehad ja. :')
  Beste debater 2022 zondag 22 maart 2020 @ 13:32:33 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192204653
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 10:54 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Oké sp stemmer :')

[ afbeelding ]
Karma enzo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 maart 2020 @ 13:37:54 #57
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192204726
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Karma enzo.
Welke karma?
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_192204810
Het recht van het meeste geld als uitgangspunt nemen, zal in de loop der tijd ook alleen maar verschuiven naarmate de opwaartse stroom van kapitaal ook alleen maar sneller gaat. Er moet iets heel geks gaan gebeuren willen degenen met hun bodemloze put aan "macht" dat bereid zijn op te geven.
  zondag 22 maart 2020 @ 13:49:17 #59
338319 ZarB
Piña colada
pi_192204919
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:14 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Same here... Ervaren US ganger. Ja, er is genoeg aan te merken op dat land. Met name dat er geen vangnet is. Verdien je modaal of meer dan is het echt een fantastisch land. Verdien je minder dan moet je je zorgen maken dat je niet afglijdt.

Mijn ervaring is dat degene die het hardst roepen dat de US kut is en de Amerikanen een nep klotevolk is, juist! degene zijn die er nog nooit zijn geweest of 1x een toertje hebben gedaan.
Andersom juist. Hoe meer ik er kom, ik meer ik inzie wat een prutland het is voor z'n inwoners. Niet "rijk en modern" zoals de op omschrijft. Juist mensen die er nog nooit geweest zijn denken dat die termen bij de VS passen. Want "net als in de film enzo".
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Beste debater 2022 zondag 22 maart 2020 @ 13:49:40 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192204930
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 10:50 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Met eigen verantwoordelijkheid is zeker niks mis.
T is ook natuur recht van de sterkste.
We zijn bijna met 8 miljard mensen ik zou willen dat iedereen het even goed had.

Maar dat gaat nooit gebeuren daarbij als iedereen even rijk is zelfde zorg alles kan betalen waarom zou ik nog werken dat zal voor de meeste gelden dus is het geld niks meer waard.
Ah, de natuur.

Vertel eens: in hoeverre heeft de beurs van papa jou geholpen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192204956
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:22 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

dus de helft van de mensen moeten zich zorgen maken dat ze niet afglijden? en toch is het een fantastisch land? Met name in de gezondheidszorg is dat belanrgijk, want arme mensen maken meer gebruik daarvvan.
Het is niet zo zwart wit natuurlijk. Een collectieve gezondheidsverzekering wordt in de VS gezien als overheidsbemoeienis. Daar valt natuurlijk wel wat voor te zeggen. Alleen in Nederland vinden de meeste dit toch belangrijk genoeg om in dit geval die overheidsbemoeienis toe te staan, ja ook veel VVD'ers vinden dat.

En fantastisch, tja het is relatief natuurlijk. Je kan het ook omdraaien. Hoe fantastisch is het als je na decennia leren, studeren en hard werken een groot deel van je zuur verdiende geld moet inleveren en dat uiteindelijk dan gaat naar dat groepje kinderen in de klas die nooit huiswerk maakte, altijd zat te klieren en pesten....met scootertjes in het park rondhing terwijl jij middagen en avonden lang iets probeerde te snappen van goniometrie of celbiologie....

Voor ik weer verkeerd begrepen wordt, dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar een samenleving waarbij er té veel vangnetten zijn, verkleind de incentive om ambitieus te zijn en echt iets van je leven te willen maken.
Het wordt dan aantrekkelijk voor mensen om er misbruik van te maken, zich vaak ziek te melden, niet te werken en zelf geen verantwoordelijkheid te nemen want de overheid zorgt er toch wel voor dat je niet in de financiële problemen komt.

Het hebben van zo een groep mensen in je samenleving is natuurlijk verre van fantastisch.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Beste debater 2022 zondag 22 maart 2020 @ 14:23:13 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192205599
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het is niet zo zwart wit natuurlijk. Een collectieve gezondheidsverzekering wordt in de VS gezien als overheidsbemoeienis. Daar valt natuurlijk wel wat voor te zeggen. Alleen in Nederland vinden de meeste dit toch belangrijk genoeg om in dit geval die overheidsbemoeienis toe te staan, ja ook veel VVD'ers vinden dat.

En fantastisch, tja het is relatief natuurlijk. Je kan het ook omdraaien. Hoe fantastisch is het als je na decennia leren, studeren en hard werken een groot deel van je zuur verdiende geld moet inleveren en dat uiteindelijk dan gaat naar dat groepje kinderen in de klas die nooit huiswerk maakte, altijd zat te klieren en pesten....met scootertjes in het park rondhing terwijl jij middagen en avonden lang iets probeerde te snappen van goniometrie of celbiologie....

Voor ik weer verkeerd begrepen wordt, dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar een samenleving waarbij er té veel vangnetten zijn, verkleind de incentive om ambitieus te zijn en echt iets van je leven te willen maken.
Het wordt dan aantrekkelijk voor mensen om er misbruik van te maken, zich vaak ziek te melden, niet te werken en zelf geen verantwoordelijkheid te nemen want de overheid zorgt er toch wel voor dat je niet in de financiële problemen komt.

Het hebben van zo een groep mensen in je samenleving is natuurlijk verre van fantastisch.
Weer zo een...

Wel eens bij stil gestaan dat er ook mensen zijn die knetterhard werken maar niet gestudeerd hebben? De gewone arbeider, zeg maar? Dat men ook knetterhard kan werken en alsnog financieel in de problemen kan komen?

Dat maakbaarheidsdenken zou zogenaamd een links dingetje zijn... zie het meer bij de carrieretijgerende 20'ers en 30'ers hier met hun kortzichtigheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 maart 2020 @ 15:16:52 #63
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192206590
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ah, de natuur.

Vertel eens: in hoeverre heeft de beurs van papa jou geholpen?
Mijn papa is dood.
Maar verder 0 natuurlijk heeft hij mij groot gebracht en was er gelukkig elke dag eten op de plank en zo nu en dan zat er een vakantie naar Spanje in.
Maar dat was het geen erfenis sterker nog begrafenis was gedeeltelijk onderverzekerd dus bijgelegd.
Daarbij gewoon wonend in een huurwoning en was het voor mijn ouders elke maand weer puzzelen en helemaal als de auto om naar het werk te gaan weer stuk was.

Ja dit geld voor mij niet koopwoning eigen parkeerplekken elk jaar naar verre landen (Amerika onder andere) nieuwe auto(s) voor de deur.

Je kan gaan zitten janken verder je kan er ook wat aan doen.

En nee ik heb het dus niet slecht en ik weet dat er mensen zijn die het nog veel beter hebben.

Dus voor je bijdehand doet met ja je had rijke pappie en mammie dat was verre van het geval dus.
Ik heb alleen nooit lopen janken en altijd er voor gewerkt en bij tegenslag door en door.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Beste debater 2022 zondag 22 maart 2020 @ 15:18:27 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192206625
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:16 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Mijn papa is dood.
Maar verder 0 natuurlijk heeft hij mij groot gebracht en was er gelukkig elke dag eten op de plank en zo nu en dan zat er een vakantie naar Spanje in.
Maar dat was het geen erfenis sterker nog begrafenis was gedeeltelijk onderverzekerd dus bijgelegd.
Daarbij gewoon wonend in een huurwoning en was het voor mijn ouders elke maand weer puzzelen en helemaal als de auto om naar het werk te gaan weer stuk was.

Ja dit geld voor mij niet koopwoning eigen parkeerplekken elk jaar naar verre landen (Amerika onder andere) nieuwe auto(s) voor de deur.

Je kan gaan zitten janken verder je kan er ook wat aan doen.

En nee ik heb het dus niet slecht en ik weet dat er mensen zijn die het nog veel beter hebben.

Dus voor je bijdehand doet met ja je had rijke pappie en mammie dat was verre van het geval dus.
Ik heb alleen nooit lopen janken en altijd er voor gewerkt en bij tegenslag door en door.
Maar bijdehand gaan lopen doen met 'mensen die hun broek niet op kunnen houden hebben het aan zichzelf te danken' is dan wel weer OK...

^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 maart 2020 @ 15:19:19 #65
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192206643
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Weer zo een...

Wel eens bij stil gestaan dat er ook mensen zijn die knetterhard werken maar niet gestudeerd hebben? De gewone arbeider, zeg maar? Dat men ook knetterhard kan werken en alsnog financieel in de problemen kan komen?

Dat maakbaarheidsdenken zou zogenaamd een links dingetje zijn... zie het meer bij de carrieretijgerende 20'ers en 30'ers hier met hun kortzichtigheid.
Je hebt gelijk je hebt inderdaad mensen die keihard werken voor minima en in de problemen kunnen komen.
Daar hebben wij dus ook het vangnet voor.
Neemt niet weg dat hier goed opgelet moet worden want om het in stand te houden kun je maar niet iedereen hier heen halen en in de bijstand zetten.
Ook mensen die hier al in de bijstand zitten zo snel mogelijk aan het werk schoppen en profiteurs opsporen en korten voor de mensen die het wel echt nodig hebben.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 22 maart 2020 @ 15:21:16 #66
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192206680
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar bijdehand gaan lopen doen met 'mensen die hun broek niet op kunnen houden hebben het aan zichzelf te danken' is dan wel weer OK...

^O^
Ik heb nergens gezegd dat ze het aan hun zelf te danken hebben er zullen een genoeg zijn die dit niet hebben.
Wel is er veel mis met de mentaliteit iedereen wil tegenwoordig alles telefoon (lease abbo) auto lease elke weekend uit dit dat dure vakanties en dan klagen en dat gebeurt genoeg want bepaalde menen (ook van mijn generatie ik ben pas begin 30) mensen overal recht op te hebben.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Beste debater 2022 zondag 22 maart 2020 @ 15:22:21 #67
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192206699
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:21 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat ze het aan hun zelf te danken hebben er zullen een genoeg zijn die dit niet hebben.
Wel is er veel mis met de mentaliteit iedereen wil tegenwoordig alles telefoon (lease abbo) auto lease elke weekend uit dit dat dure vakanties en dan klagen en dat gebeurt genoeg want bepaalde menen (ook van mijn generatie ik ben pas begin 30) mensen overal recht op te hebben.
Het is juist onze generatie, de dertigers en veertigers. Millennials zijn snowflakes, boomers maken alles op.

Totaal egoïsme bij een generatie die werkelijk alles op een presenteerblaadje aangereikt heeft gekregen en nu loopt te zeiken wanneer er meebetaald moet worden.

Om vervolgens nog een trap na te geven: "eigen schuld".
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 maart 2020 @ 15:25:23 #68
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192206761
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Sterker nog, het is vooral onze generatie dertigers die loopt te janken.
Je zegt het zelf al.
Terwijl zorg dus (helaas misschien) helemaal niet vanzelfsprekend is en dat is eigenlijk met alles zo.

En in Amerika is dat wat harder die mentaliteit want hier krijg je toch wel je minimale bijstand en zorgtoeslag en huurtoeslag etc. Mooi systeem maar de vraag is hoelang is het houdbaar (nog) en er zijn mensen die nog amper gewerkt hebben in hun leven ja ze zijn er echt en menen wel overal recht op te hebben terwijl de werkende (iedereen of je nou veel of minder verdient) bijna 60-70% kwijt is aan belastingen.

Wegenbelasting
Loonbelasting
Belastingen over consumeren etc.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Beste debater 2022 zondag 22 maart 2020 @ 15:28:19 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192206814
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:25 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al.
Terwijl zorg dus (helaas misschien) helemaal niet vanzelfsprekend is en dat is eigenlijk met alles zo.

En in Amerika is dat wat harder die mentaliteit want hier krijg je toch wel je minimale bijstand en zorgtoeslag en huurtoeslag etc. Mooi systeem maar de vraag is hoelang is het houdbaar (nog) en er zijn mensen die nog amper gewerkt hebben in hun leven ja ze zijn er echt en menen wel overal recht op te hebben terwijl de werkende (iedereen of je nou veel of minder verdient) bijna 60-70% kwijt is aan belastingen.

Wegenbelasting
Loonbelasting
Belastingen over consumeren etc.
Wat ik bedoel is dat onze generatie loopt te zeiken over alles en iedereen die niet mee kan: de jongeren, de ouderen, en alles er tussen in. Bij ons bestaat een vreemd soort denkbeeld dat wij alles zelf hebben gedaan, en derhalve geen verantwoordelijkheid hebben tegenover anderen, laat staan dat we meebetalen aan zaken als onderwijs en zorg. Dus moeten millenials niet zeuren, boomers gewoon weggaan en oudjes al helemaal zo snel mogelijk verdwijnen. Alleen 'onproductieve ballast' waar wij hardwerkende dertigers zo voor moeten ploeteren.

Dat is de mentaliteit van onze generatie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 maart 2020 @ 15:28:38 #70
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192206823
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het is juist onze generatie, de dertigers en veertigers. Millennials zijn snowflakes, boomers maken alles op.

Totaal egoïsme bij een generatie die werkelijk alles op een presenteerblaadje aangereikt heeft gekregen en nu loopt te zeiken wanneer er meebetaald moet worden.

Om vervolgens nog een trap na te geven: "eigen schuld".
Nogmaals ik heb niks op een presenteerblaadje gekregen ik heb er altijd voor gewerkt en geleerd (ja ik had wel geluk dat ik nog stufi kreeg en geen lening). Woonde wel thuis tot mijn 26ste ongeveer zo kon ik nadat ik begonnen was met werken meteen sparen voor mijn eerste huis.

Daar moet wat aan gedaan worden maar heel veel leningen zijn ook overdreven (mensen die makkelijk thuis kunnen wonen maar liever in een zeecontainer wonen) of in Amsterdam op 20m2 want hip en de "big city".

Neemt niet weg dat ook veel leningen nemen omdat hun ouders school niet kunnen betalen en deze gewoon thuis wonen en onnodig schuld opbouwen.

Hier zou ook een middenweg in gevonden moeten worden.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  Beste debater 2022 zondag 22 maart 2020 @ 15:30:18 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192206859
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:28 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Nogmaals ik heb niks op een presenteerblaadje gekregen ik heb er altijd voor gewerkt en geleerd (ja ik had wel geluk dat ik nog stufi kreeg en geen lening).

Daar moet wat aan gedaan worden maar heel veel leningen zijn ook overdreven (mensen die makkelijk thuis kunnen wonen maar liever in een zeecontainer wonen) of in Amsterdam op 20m2 want hip en de "big city".

Neemt niet weg dat ook veel leningen nemen omdat hun ouders school niet kunnen betalen en deze gewoon thuis wonen en onnodig schuld opbouwen.

Hier zou ook een middenweg in gevonden moeten worden.
Dat is al een enorme voorsprong die jij en ik hebben op zowel jongeren als ouderen. Werd geregeld, die eerste cruciale stap naar een betere toekomst. Je studie. Werd betaald.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 22 maart 2020 @ 15:33:20 #72
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192206914
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is al een enorme voorsprong die jij en ik hebben op zowel jongeren als ouderen. Werd geregeld, die eerste cruciale stap naar een betere toekomst. Je studie. Werd betaald.
Klopt ik geef toch ook aan dat, dat weer terug moet komen.
Wel zou er goed nagekeken moeten worden welke kosten maakt iemand ik woonde thuis (had overigens maar ¤ 90 euro ofzo) dus ging nog nergens over werkte er zelf nog wat bij.

Maar nu met de leningen ook sommige lenen zoveel wat onnodig is maar wonen liever op een 20m2 kamer in het hippe amsterdam dan dat ze elke dag 30-40 min in de trein zitten.

En geld wordt er doorheen gejaagd met vakanties en uitgaan nogmaals geld niet voor iedereen.
Dus hier moet een middenweg in komen.
Stufi prima maar alleen echt voor scholen.
Oftewel school rekening doorsturen boeken, reiskosten etc.

Rest eigen probleem
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_192207099
Ik heb laatste een filmpje gezien op linnkedin.
100 mensen op een lijn en wie het eerste 100 m had berekend, kreeg een geldprijs.
Echter de coach zei eerst:
- iedereen met rijke ouders mogen 1 stap vooruit doen (>100.000 euro)
- iedereen met 2 ouders die bij elkaar zijn mogen 1 stap vooruit doen
- iedereen die niet gepest wordt mogen 1 stap vooruit doen
- iedereen die hoge cijfers op school haalt mogen 1 stap vooruit doen
- iedereen waarbij de ouders helpen met huiswerk mogen 1 stap vooruit doen

iedereen klaar? start...

de mensen die er het laatst aankwamen was het un eigen schuld en die werden als fraudeurs bestempeld, want hoe komt het dat je zo laat was?

Terwijl er ook mensen bij waren waarbij de hoge cijfers net klopten omdat ze docenten hadden omgekocht of hadden gespiekt. De ouders van sommige rijke mensen hadden geld witgewassen.

De media aandacht in NL voor uitkeringsfraude staat in geen verhouding tov de kosten (massale media aandacht tov relatief lage kosten)
De media aandacht in NL voor witwaspraktijken staat in geen verhouding tov de kosten (geen media aandacht tov zeer hoge relatieve kosten)

Maar goed, het is makkelijk om de wat minder bedeelde de grond in te trappen natuurlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door sjorsie1982 op 22-03-2020 15:48:12 ]
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192207621
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Weer zo een...

Wel eens bij stil gestaan dat er ook mensen zijn die knetterhard werken maar niet gestudeerd hebben? De gewone arbeider, zeg maar? Dat men ook knetterhard kan werken en alsnog financieel in de problemen kan komen?
Zoals ik aan het begin van de derde alinea zei: Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Jammer dat je daarvoor al gestopt bent met lezen, want dan had je deze post niet hoeven te plaatsen.

quote:
Dat maakbaarheidsdenken zou zogenaamd een links dingetje zijn... zie het meer bij de carrieretijgerende 20'ers en 30'ers hier met hun kortzichtigheid.
Nogmaals het is niet zwart-wit. Maar inzet/ambitie/hard werken is vaak wel gecorreleerd aan een goed inkomen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_192207849
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 16:07 schreef Shreyas het volgende:
Maar inzet/ambitie/hard werken is vaak wel gecorreleerd aan een goed inkomen.
schoonmakers kunnen nog zo goed en snel een wc poetsen, maar veel rijker worden ze er niet van hoor. Ze lopen zelfs het risico dat ze het morgen weer met diezelfde snelheid moeten doen anders worden ze ontslagen, want ze ebben aangetoond dat het sneller kon.

Invalkrachten bij de walmart worden per definitie niet vast aangenomen. Dat is beleid. Hoe goed je ook bent en hoe ambitieus je ook bent, bij de walmart wordt je niet vast aangenomen als je invaller bent. Ook doorgroeien is per definitie uitgesloten.
Dat is bedrijfsbeleid, en zo ken ik er ook nog een paar in NL.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')