Boksquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer een uur verblunderd aan 9Gag.
Nicequote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
For those who care: Deze ben ik gisteren mee bezig geweest. Vandaag kwamen er weer drie binnen. Van over de hele wereld dus![]()
[ afbeelding ]
Oh dat zegt me niksquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
het ging hie eerder over catawiki enzo, maar ik ben de laatste tijd meer van de BVA / troostwijk
leukquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
For those who care: Deze ben ik gisteren mee bezig geweest. Vandaag kwamen er weer drie binnen. Van over de hele wereld dus![]()
[ afbeelding ]
Cool. Heb ik niks aanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
www.bva-auctions.com
www.troostwijkauctions.com
Het kan zomaar zijn dat ik in een duister verleden ook wat geld naar je opgestuurd heb bedenk ik me nu ineens.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt je lot gewonnen; kun je op dinsdagmiddag tussen 13:34 en 13:44 alles even demonteren en meenemen? Groetjes BVA.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
het ging hie eerder over catawiki enzo, maar ik ben de laatste tijd meer van de BVA / troostwijk
Of was dat naar UIO_AMS?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kan zomaar zijn dat ik in een duister verleden ook wat geld naar je opgestuurd heb bedenk ik me nu ineens.
Zo nog niet meegemaakt met BVA iigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt je lot gewonnen; kun je op dinsdagmiddag tussen 13:34 en 13:44 alles even demonteren en meenemen? Groetjes BVA.
Ja idd, het wordt de komende dagen niet meer dan 8 gradenquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
ldtvk loopt iets van 10 km per dag![]()
weet niet hoe hij dat doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |