https://www.omroepzeeland(...)-voert-controles-uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je kan nog naar België volgens mij. Treinen gaan ook nog gewoon in ieder geval en de vader van iemand die ik men is daar nog gaan tanken paar dagen terug
WORSTquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In België worst bijna niet meer geflitst.
Nee, maar die kunnen wel bepalen of je als Nederlander komt waar je niet mag komenquote:
Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid. We begrijpen dat het leeft maar gelieve ontopic en relevant te posten. Ook stellen we bronvermelding zeer op prijs.quote:
geloof dat de meeste ongelukken in de badkamer gebeurenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik niet, wanneer ik ga klussen is de kans dat het eindigt in het hospitaal nabij 100%, dus ondanks de enthousiaste aanmoedigingen van mijn liefhebbende gezin zie ik voorlopig af van wankele trapjes e.d.
Ah ja dat is wel waar inderdaad. Automatische nummerbordherkenning en het geld stroomt binnen daarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar die kunnen wel bepalen of je als Nederlander komt waar je niet mag komen
naar buiten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ben benieuwd of men vandaag thuis blijft of dat het nu weer vrolijk allemaal de
Stad in en naar de speeltuin met mooi weer.
Het is een strakblauwe lucht met stralende zon, ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Heel Nederland lijkt wandelen opnieuw te hebben ontdekt. Overal mensen/families aan het (hard)lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar buiten.
ik wil ook naar buiten. Maar goed ben alleen. Ga denk ik maar wandelen ofzo
Sorry, maar dit was m’n allereerst hihaho-post. Iedereen heeft recht op zo’n post vond ik. Nu weer ontopic.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid. We begrijpen dat het leeft maar gelieve ontopic en relevant te posten. Ook stellen we bronvermelding zeer op prijs.
Zou me niet verbazen dat dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel waar inderdaad. Automatische nummerbordherkenning en het geld stroomt binnen daar
Het is wel koud gelukkig. Dat kan nog een ‘redding’ zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een strakblauwe lucht met stralende zon, ik vrees het ergste
ja dat zitten begint wat te vervelen inmiddelsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heel Nederland lijkt wandelen opnieuw te hebben ontdekt. Overal mensen/families aan het (hard)lopen
Ah, helemaal gemist, bedankt!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
https://www.omroepzeeland(...)-voert-controles-uit
Dicht
Lekker op de rvs-glijbaan ....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kut. Had je post al gerapporteerd. Snel weer intrekken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sorry, maar dit was m’n allereerst hihaho-post. Iedereen heeft recht op zo’n post vond ik. Nu weer ontopic.
En dan komt Rutte morgenavond: Ja mensen, jullie zijn massaal naar buiten gegaan dit weekend, dus vanaf morgen gaan we de maatregelen aanscherpen. Hadden jullie maar moeten luisteren. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een strakblauwe lucht met stralende zon, ik vrees het ergste
En daar heeft hij dan toch volkomen gelijk in?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
En dan komt Rutte morgenavond: Ja mensen, jullie zijn massaal naar buiten gegaan dit weekend, dus vanaf morgen gaan we de maatregelen aanscherpen. Hadden jullie maar moeten luisteren. Eigen schuld, dikke bult.
Dat zou dan nog gewoon terecht zijn ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
En dan komt Rutte morgenavond: Ja mensen, jullie zijn massaal naar buiten gegaan dit weekend, dus vanaf morgen gaan we de maatregelen aanscherpen. Hadden jullie maar moeten luisteren. Eigen schuld, dikke bult.
Gaan mensen eindelijk de EU eens waarderen. Met hun open grenzen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat dat gaat gebeuren.
Woon op een paar honderd meter van de grens met Duitsland en hier wordt de laatste tijd überhaupt al meer gecontroleerd. Daar komt vast ook een camera straks waarmee ze overtredingen kunnen waarnemen
Zeker weten!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En daar heeft hij dan toch volkomen gelijk in?
Rutte moet dat vanmiddag nog doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:21 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het is een heel fijn iets. Sommige dingen (benzine, drank, veel boodschappen) zijn in Duitsland veel goedkoper. Daar maak ook ik graag gebruik van. Maar nu even nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaan mensen eindelijk de EU eens waarderen. Met hun open grenzen.
Je zou bijna denken dat milieu terroristen dit geïntroduceerd hebben. Minder reizen, minder toeristen, minder mensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ link | afbeelding ]
elk nadeel heb zijn voordeel
Naar buiten moet ook nog prima kunnen nu. Als je maar denkt aan ANDERHALVE METER!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zitten begint wat te vervelen inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |