Denk dat plym nog wel punten wil hebben maar dat hij dat niet zal zeggen. Het is hem in ieder geval ook gegund. Sportieve spelerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Limoen ik slaap al 28 jaar zo slecht. Zal niet meer veranderen
Ik gun sky de puntjes wel. Plym wilde geen puntjes meer heeft hij gezegd 🤣🤣🤣🤣
De omgekeerde wereld dus
Ah oke. Ja ik had ook meer punten gewildquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk hem wel te snappen Limoen. Ik had nog niet moeten komen. Hij wil punten.
Maar ik ben al later ls anders gekomen juist om andere punten te laten pakken.
Blokquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oke. Ja ik had ook meer punten gewildwil toch nog proberen om in de top20 te komen
Hoi dotquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Durf hier al bijna niet meer te posten![]()
Voel me net zo punten dief
HOi Eng, al weer een beetje gewend?quote:
Nee dan slaap ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Plym moet je echt snachts komen voor de punten Limoen, 'heb ik ook maar horen zeggen hoor. IK ben er nooit s'nachts dus weet niet of het klopt
Werkt toch verslavend he Limoen als je een keer weer de smaak te pakken hebt,quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
HEY WAT DOE JIJ NOU
![]()
![]()
WEG MET JOU
[ afbeelding ]
Oquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee dan slaap ikMoest mijn wekker zetten om er vannacht bij te zijn en na de downtime gelijk verder gaan slapen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
HEY WAT DOE JIJ NOU
![]()
![]()
WEG MET JOU
[ afbeelding ]
ZO die winnaar heeft dan een behoorlijke tijd gestaan. Lijkt mij wel heel zwaar zo lang op die manier te staan en dan ook nog eens zonder slapen en /of plassen. Hoe dan vraag ik me af.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:51 schreef mario390 het volgende:
spel was tot 6 00 europatijd nach bijna 27 uren
Jawel hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HOi Eng, al weer een beetje gewend?
Ja ben weer helemaal beter dank je welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt toch verslavend he Limoen als je een keer weer de smaak te pakken hebt,
Voel je je alweer iets beter?
[..]
O![]()
das erg
Dat zou ik nu nooit doen. En ik ben al vaak wakker en op he rond die tijd.
Wil wel eens komen maar denk niet dat dat zo gewaardeerd wordt.
Voel al veel vijandigheid hier overdag, laat staan als ik in de nacht ga komen .
2 zijn gewezen,gaat toch nur zo dat an het eind 2 zijn en dann heeft de ene opgegevenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO die winnaar heeft dan een behoorlijke tijd gestaan. Lijkt mij wel heel zwaar zo lang op die manier te staan en dan ook nog eens zonder slapen en /of plassen. Hoe dan vraag ik me af.
Hup daar is je 1,5 meter afstandquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zou je gewoon even 1,5 meter afstand kunnen houden..
[ afbeelding ]
Nieuw spelletje ?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO die winnaar heeft dan een behoorlijke tijd gestaan. Lijkt mij wel heel zwaar zo lang op die manier te staan en dan ook nog eens zonder slapen en /of plassen. Hoe dan vraag ik me af.
Nou jullie doen maar, ik haak afquote:
Blijf het knap vinden Mario. Ik doe het ze niet na.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
2 zijn gewezen,gaat toch nur zo dat an het eind 2 zijn en dann heeft de ene opgegeven
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hup daar is je 1,5 meter afstand
[ afbeelding ]
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij zijn jullie katten liefhebbers
Was een spel in BB Brazil, daar moesten mensen zo lang mogelijk blijven staan op een draaiend iets.quote:url=https://forum.fok.nl/topic/2544423/1/999#p192179574]zaterdag 21 maart 2020 07:01[/url] schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Om welk spel gaat het dan? Ik ken het niet
Vind jou wel heel liefquote:
Jaaaaaaaaaquote:
Hoe is het met de liefste citrusvruchtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goudvisje![]()
![]()
Hele goedemorgen beste man
Ahw dank je welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Die is toch triest mensen
https://www.telegraaf.nl/(...)men-aan-in-groningen
[..]
Was een spel in BB Brazil, daar moesten mensen zo lang mogelijk blijven staan op een draaiend iets.
[..]
Vind jou wel heel liefmaar moet helemaal niets van katten
Liefste zeker nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het met de liefste citrusvrucht
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ik blijf die leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
Heb er nooit wat mee gehad, eerlijk gezegd vind ik het nare beesten (sorry)quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahw dank je weljij bent ook lief dot
![]()
Hoe komt het dat je katten niks vindt ?
Ik zou graag katten of goudvissen als huisdier willen hebben.
Netjes Mario. hoeveel heb je er gepakt vannacht?quote:
Gaat dit nog steeds over punten?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes Mario. hoeveel heb je er gepakt vannacht?
vanaf 4:00 21p ,met help van verjaardagskindquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes Mario. hoeveel heb je er gepakt vannacht?
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er nooit wat mee gehad, eerlijk gezegd vind ik het nare beesten (sorry)
Teneerste de overlast die ze bij andere bezorgen. Hier heel veel overlast van die beesten.
Overla schijten, binnen komen en op of onder je bed gaan liggen. Op je tuinkussens gaan liggen. twee van mijn kinderen zijn er heel allergisch voor dus moet ook al is het super mooi droog weer altijd alles naar binnen sjouwen door die beesten.
Solly
Mario zegt hoeveel hij heeftquote:
Wie is verjaardagskind?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanaf 4:00 21p ,met help van verjaardagskind
Nee geen huisdieren meerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorNiet iedereen vind ze leuk en dat mag.
Heb je wel huisdieren?
Van goudvissen hoef je trouwens in ieder geval niet bang te zijn dat ze jou of anderen overlast bezorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |