SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Kut meisquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Met mijn gezin goed so far, met mijn vader niet zo goed.
Hij heeft al sinds afgelopen Zaterdag/Zondag elke dag koorts, enorme hoest, soms duizelig.
Kortademig als hij praat.
Mijn vader is zijn hele leven kerngezond geweest, tot 2 jaar geleden.
De laatste 2 jaar had hij 2 keer een longontsteking.
Vanaf het begin drong ik erop aan dat hij zich liet testen, maar dat doen ze dus niet meer.
Huisarts en GGD sturen hem van het kastje naar de muur.
Vandaag is hij in het ziekenhuis geweest en hij is nog steeds niet getest (ik denk omdat z'n koorts niet hoog genoeg was, zit elke dag rond de 39 graden, terwijl z'n vriendin al 2 dagen 40 graden koorts heeft).
Hij heeft nu antibiotica voorgeschreven gekregen en dat moet hij 2 dagen aanzien. Als het slechter wordt dan nemen ze hem waarschijnlijk toch op omdat hij voldoet aan de corona symptomen (dat deed ie vandaag al volgens het ziekenhuis).
Ze hebben wel naar zijn longen gekeken en hij heeft een beginnende longontsteking.
Ja dat hoop ik ook, ik hoop echt dat hij het gewone griepvirus heeft wat schijnbaar er ook nog steeds is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:51 schreef UitStraling het volgende:
Hoop dat het goed komt met je vader Calyps
Het schijnt inderdaad dat het gewone griepvirus momenteel ook weer opgeschaald is tot epidemie.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, ik hoop echt dat hij het gewone griepvirus heeft wat schijnbaar er ook nog steeds is.
Maar ik vrees het ergste (en dat komt doe hoe hij klinkt door de telefoon).
Een geruststelling ergens voor mij is dat zijn familie tot een familie behoort die erg oud wordt, hij heeft zelfs aan een onderzoek meegedaan wat ging over waarom bepaalde families ouder worden dan andere.
De uitkomst was iets met genen,eiwitten en voedingspatroon.
Phil altijd hardquote:
Ja, gelukkig welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:57 schreef IxCalypso het volgende:
Maar met jullie allemaal en familie is alles goed?
tussen genen en voedingspatroon is nou niet eht een direct verbandquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, ik hoop echt dat hij het gewone griepvirus heeft wat schijnbaar er ook nog steeds is.
Maar ik vrees het ergste (en dat komt door hoe hij klinkt door de telefoon).
Een geruststelling ergens voor mij is dat zijn familie tot een familie behoort die erg oud wordt, hij heeft zelfs aan een onderzoek meegedaan wat ging over waarom bepaalde families ouder worden dan andere.
De uitkomst was iets met genen, een bepaald eiwit en voedingspatroon.
Ow ik niet, ben echt meer een ranged fighter in games, archer, mage, cleric you name itquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen we gvd niet gewoon het zwaard op pakken en vechten tegen dat kutvirus, dar ben ik goed in.
Dat doe ik al, met een fles whikey in de hand ipv een zwaard, zou moeten werken (of 70+ graden sauna maar alles is geslotenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen we gvd niet gewoon het zwaard op pakken en vechten tegen dat kutvirus, dar ben ik goed in.
Echt welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vader? Lol neuh.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:59 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
tussen genen en voedingspatroon is nou niet eht een direct verband
klinkt meer als, dat ie sorrie hoor, gewoon zuipt en rookt, zoals ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |