abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8392092
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:48 schreef mamamiep het volgende:
Vork? Mag het al? ?
Yep.
pi_8405427
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:48 schreef mamamiep het volgende:
Vork? Mag het al? ?
10
  dinsdag 11 februari 2003 @ 12:39:04 #54
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_8408783
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 19:39 schreef googoodoll het volgende:
Groeten Uit Maaiveld heeft enkele grootse nummers! Ren Lenny Ren is fantastisch, net als het titellied en het hoogtepunt is Het Woord Is Aan! wat een heerlijke liedjes! geen stomme akoestische liefdesdeuntjes meer en die paul de munnik heeft zon goede stem maar de meeste van zijn nummers vond ik echt kut maar die laatste plaat is overal: prima
Groeten uit Maaiveld is idd. een goeie cd en ik ga eind feb. naar Acda & De Munnik in Luxor Rotterdam, hun concerttour en heb er al zin 'an... Weet zeker wel wat mooie liedjes van hen
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  dinsdag 11 februari 2003 @ 15:47:55 #56
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8413896
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:54 schreef dolle_hond het volgende:
8
Jaja, ik heb al een hele lijst met al hun liedjes. Die had ik gisteren al, maar ik heb nog geen tijd gehad om de cdc Trilogie af te gaan, want La Valse A Mille Temps is bijvoorbeeld ook een mooi lieje, maar die staat niet op de gewone cd's, maar die zit in een show. Ik ben net thuis van school en loop even heel Trilogie na op liedjes. Die zet ik er dan bij en dan krijg je hier de complete lijst. Mocht je het dan met iets niet eens zijn, zeg het dan hier en dan doe ik er wat mee .

Dus dolle_hond, geduld, ik ga deze beter plannen dan in FTR .

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  dinsdag 11 februari 2003 @ 16:29:29 #57
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8415033
Hieronder dus de complete lijst. Ik heb de liedjes van de Poema's er ook bij gedaan. Er zitten er 3 bij van hun, waaronder de 2 bekende singles. Omdat ik op 68 uitkwam moest ik er 4 weghalen. Ik heb er toen 4 van de Poema's weggehaald omdat die minder bekend zijn, die staan namelijk alleen maar op de singles.

Verder zit er 1 nummer bij van Trilogie, namelijk La valse a mille temps. Het is vast wel van een bekend iemand, maar Paul de Munnik heeft het wel gezongen en het heeft dus toch een eigen tintje. En daarnaast klinkt het gewoon heel mooi. Voor de rest stonden de liedjes van Trilogie er al op, of het waren maar een paar seconden van een ander liedje.

Hieronder dus de complete lijst, het zijn er 64. Ik zal zo ook rondes maken, want er zijn niet zoveel meer nummers van hun, dus ik denk niet dat veel mensen problemen hebben met de lijst .

1.Als het vuur gedoofd is
2.Als je bij me weggaat
3.Als je me morgen ziet
4.Andere maan
5.Beatles en de buren
6.Bij haar zijn
7.Brussel moeten heten
8.Dag esmee
9.De kapitein
10.De kapitein deel II
11.De stad Amsterdam
12.Dit lied gaat over niets
13.Drie keer vallen
14.Een Spaanse moslim groet zijn God
15.Eerste Helmerstraat
16.Ergens zingt een zanger
17.Foto's van vandaag
18.Groeten uit maaiveld
19.Groot en belangrijk
20.Heel soms
21.Henk
22.Het geeft niet
23.Het regent zonnestralen
24.Het woord is aan
25.Hidden track (maaiveld)
26.Hoogmoed en de val
27.Ik hou van jou
28.Ik was vergeten
29.Ik weet het beter
30.Kees
31.La valse a mille temps
32.Laat me slapen
33.Laura, Bob & Ellen (hidden track hier zijn)
34.Lena
35.Lopen tot de zon komt
36.Mijn houten hart
37.Mis ik jou
38.Mis ik mij
39.Misschien wel niets
40.Mooi liedje
41.Morgen is ze weg
42.Naar huis
43.Niemand sterft
44.Niet of nooit geweest
45.OL'55
46.Ren Lenny ren
47.Schoolplein
48.Slaap zacht Elisabeth
49.Slaapliedje
50.Tien seconden
51.Tijd (zonder titel)
52.Uit het hoofd
53.Verkeerd verbonden
54.Vondelpark vannacht
55.Wacht op mij
56.Wees niet bang
57.Welkom terug
58.Wennen aan jou
59.Zij maakt het verschil
60.Zitten voor de blues
61.Zo is het goed
62.Zo'n lief als ik had
63.Zwerf'on
64.Zwerver met een wekker

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_8415736
Ik mis Opa (cover van Neerlands hoop, b-side van Ren Lenny Ren).
Daarnaast zou je ook kunnen overwegen om De Dorpsgek op te nemen (duet met Freek de Jonge). Nooit officieel uitgebracht, maar wel te vinden op Internet aangezien het is uitgezonden op de TV tijdens de opening(?) van de uitmarkt.
Hmmzz....
pi_8415739
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:47 schreef mamamiep het volgende:
Dus dolle_hond, geduld, ik ga deze beter plannen dan in FTR .
  dinsdag 11 februari 2003 @ 17:02:33 #60
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8415785
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:00 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik mis Opa (cover van Neerlands hoop, b-side van Ren Lenny Ren).
Daarnaast zou je ook kunnen overwegen om De Dorpsgek op te nemen (duet met Freek de Jonge). Nooit officieel uitgebracht, maar wel te vinden op Internet aangezien het is uitgezonden op de TV tijdens de opening(?) van de uitmarkt.
Ik heb op de site van Acda en de Munnik zelf gekeken naar alle albums en singles. Daarop heb ik mijn lijst min of meer gebaseerd omdat ik dacht daar daar al hun samenwerkingen ook wel bij staan. Ik zal zo even kijken .

[edit]
Ik denk trouwens dat als het niet officieel is uitgebracht dat de mensen het dan minder snel zullen kennen. Ik ken de liedjes ook niet en heb wel op internet gekeken voor meer liedjes, maar die ben ik niet tegengekomen (ook niet specifiek op gelet ). Maar ik zal zo kijken, al denk ik niet dat veel mensen ze zullen kennen.
[/edit]

dinsdag 11 februari 2003 @ 17:13:32 #61
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_8415972
Gaan we al beginnen?

Ik hoop toch echt dat "Heel Soms" wint alleen al door het begin-couplet:

Je mag niet Roken want dan ga je dood.
en dood gaan laat je aan een ander
Daar hebben we toch oorlog voor of de auto voor
of zo'n man; die het geweldig zinloos kan...

Dat is toch briljant gevonden?

dinsdag 11 februari 2003 @ 17:21:03 #62
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8416098
-Wepeel2-, ik heb net gekeken en ze bestaan inderdaad, ik kende ze alleen niet. Maar vanaf morgen ken ik ze wel hoor . Die moet ik natuurlijk wel horen, want het lijkt me best gaaf. Maar vind je het heel erg als ik ze er niet bij doe, want de meeste zullen het toch niet kennen denk ik. Vind je dat ze echt een kans maken op de nummer 1, dan doe ik ze er natuurlijk zeker bij .
  dinsdag 11 februari 2003 @ 17:30:31 #63
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_8416292
ik doe mee!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 11 februari 2003 @ 17:52:32 #64
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8416776
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:30 schreef Sanne het volgende:
ik doe mee!
Ok, mensen die nog commentaar op de lijst hebben. Blijf het geven. Ik ben zo weg, maar kom vanavond laat weer thuis. Ik zal dan het commentaar verwerken. Vanavond of morgen komt ook de 1e ronde van het toernament. Een link naar het juist topic komt hier. Tot vanavond .
pi_8416848
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:52 schreef mamamiep het volgende:

[..]

Ok, mensen die nog commentaar op de lijst hebben. Blijf het geven. Ik ben zo weg, maar kom vanavond laat weer thuis. Ik zal dan het commentaar verwerken. Vanavond of morgen komt ook de 1e ronde van het toernament. Een link naar het juist topic komt hier. Tot vanavond .

toedels
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_8416861
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:21 schreef mamamiep het volgende:
-Wepeel2-, ik heb net gekeken en ze bestaan inderdaad, ik kende ze alleen niet. Maar vanaf morgen ken ik ze wel hoor . Die moet ik natuurlijk wel horen, want het lijkt me best gaaf. Maar vind je het heel erg als ik ze er niet bij doe, want de meeste zullen het toch niet kennen denk ik. Vind je dat ze echt een kans maken op de nummer 1, dan doe ik ze er natuurlijk zeker bij .
Nou eigenlijk zou Opa er sowieso bij moeten aangezien het een officiële studiotrack is. Ik vind dat je bij het opzetten van een tournament zelf niet al beslissingen moet maken als: 'is vrij onbekend dus laat ik maar weg'.
Maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat 64 nummers een wat fijne getal is om een tournament mee te beginnen en ik denk wel dat je gelijk hebt dat het liedje weinig kans maakt.
ik vind het zelf ook niet zo'n heel goed liedje

Dus de keus is aan jou.

Hmmzz....
  dinsdag 11 februari 2003 @ 23:18:02 #67
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8425434
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:56 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Nou eigenlijk zou Opa er sowieso bij moeten aangezien het een officiële studiotrack is. Ik vind dat je bij het opzetten van een tournament zelf niet al beslissingen moet maken als: 'is vrij onbekend dus laat ik maar weg'.
Maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat 64 nummers een wat fijne getal is om een tournament mee te beginnen en ik denk wel dat je gelijk hebt dat het liedje weinig kans maakt.
ik vind het zelf ook niet zo'n heel goed liedje

Dus de keus is aan jou.

Met Opa erbij kom ik op 69 nummers uit. Daarbij zitten wel de extra's nummers van de maxisingle van de Poema's. In totaal staan er op die 2 single's 8 nummers. 2 stonden in de top 10, dus die kent iedereen wel en 1 stond ook al op een van de albums. Ik hiel er dus 5 over en 4 moesten er weg. Toen heb ik gewoon geloot welke er mocht blijven. Zo heb ik het bekeken.

Maar als je Opa eigenlijk toch niet zo'n leuk nummer vind en het is ook nog een extra nummer op een single, dan zullen ook niet veel mensen het kennen, dus als je het niet erg vind laat ik het zo staan .

pi_8426150
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:18 schreef mamamiep het volgende:

[..]

Met Opa erbij kom ik op 69 nummers uit. Daarbij zitten wel de extra's nummers van de maxisingle van de Poema's. In totaal staan er op die 2 single's 8 nummers. 2 stonden in de top 10, dus die kent iedereen wel en 1 stond ook al op een van de albums. Ik hiel er dus 5 over en 4 moesten er weg. Toen heb ik gewoon geloot welke er mocht blijven. Zo heb ik het bekeken.

Maar als je Opa eigenlijk toch niet zo'n leuk nummer vind en het is ook nog een extra nummer op een single, dan zullen ook niet veel mensen het kennen, dus als je het niet erg vind laat ik het zo staan .

Is goed hoor. Jij bent de baas.
Hmmzz....
  dinsdag 11 februari 2003 @ 23:51:19 #69
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8426260
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:47 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Is goed hoor. Jij bent de baas.

Nu je er toch bent kan je gelijk stemmen voor de eerste ronde .
  dinsdag 11 februari 2003 @ 23:52:07 #70
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8426287
De eerste ronde is er en dit is de link naar het juiste topic.
pi_8426520
Grmbl, al wat van mijn favorieten tegen elkaar!

En een heleboel van mijn niet-favorieten niet

Nou ja, zolang bij haar zijn, eerste helmerstraat, schoolplein, ol'55 en brussel moet het heten maar heel hoog komen!

woensdag 12 februari 2003 @ 00:15:15 #72
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8426874
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 00:00 schreef Stranger het volgende:
Grmbl, al wat van mijn favorieten tegen elkaar!

En een heleboel van mijn niet-favorieten niet

Nou ja, zolang bij haar zijn, eerste helmerstraat, schoolplein, ol'55 en brussel moet het heten maar heel hoog komen!

Ja, er staan ook wat favorieten van mij tegen elkeer .Maar Lopen tot de zon komt vs. Eerste Helmerstraat vind ik toch wel de allerminste loting . Alletwee erg mooie nummers.
pi_8426964
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 00:15 schreef mamamiep het volgende:

[..]

Maar Lopen tot de zon komt vs. Eerste Helmerstraat vind ik toch wel de allerminste loting

ja, idd!!! dit zou voor mij een mooie finale zijn geweest...
pi_8426993
Moet een moderator niet ff (slowchat) achter de titel zetten?
  woensdag 12 februari 2003 @ 00:21:11 #75
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_8427006
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 00:19 schreef Citroentje het volgende:

[..]

ja, idd!!! dit zou voor mij een mooie finale zijn geweest...

Ik heb echt geen idee wat ik in de finale zou willen, ze hebben echt heel veel mooie nummers gemaakt. Maar dit zou een van de mogelijke mooie finales zijn geweest ja .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')