abonnement Unibet Coolblue
pi_192172136
Zijn er nog steeds veel die denken, tis maar een griepje. Mij overkomt het niet of nou dan krijg ik maar (terwijl ze 70+ zijn). Mensen die gezellig samen lunchen. Hoestend naar hun werk kwamen en afstand houden niet begrijpen.

Zou het geen tijd worden voor meer reportages met wat er nu gaande is op de IC’s in Brabant en in de Lombardijen?

Confronterende beelden, dat er nu al mensen geweigerd worden omdat ze te oud zijn of wat mankeren. Mensen die in isolatie sterven, zonder naaste in de buurt. Doctors en verzorgers die 24 uur doorwerken ingesealed in een luchtdicht pak.

Ben die muziekjes en tekeningen een beetje zat eigenlijk.
.
pi_192172168
Nog meer propaganda? :')
pindazakje
pi_192172214
Ze moeten het decor nog bouwen zodat ze die filmpjes kunnen opnemen
  vrijdag 20 maart 2020 @ 20:34:32 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_192172227
Waarom zouden we in vredesnaam?
Laffe huichelaar
pi_192172228
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:29 schreef Fer het volgende:
Zijn er nog steeds veel die denken, tis maar een griepje. Mij overkomt het niet of nou dan krijg ik maar (terwijl ze 70+ zijn). Mensen die gezellig samen lunchen. Hoestend naar hun werk kwamen en afstand houden niet begrijpen.

Zou het geen tijd worden voor meer reportages met wat er nu gaande is op de IC’s in Brabant en in de Lombardijen?

Confronterende beelden, dat er nu al mensen geweigerd worden omdat ze te oud zijn of wat mankeren. Mensen die in isolatie sterven, zonder naaste in de buurt. Doctors en verzorgers die 24 uur doorwerken ingesealed in een luchtdicht pak.

Ben die muziekjes en tekeningen een beetje zat eigenlijk.
^O^ helemaal voor. Gewoon 24 uur live uitzendingen met foto,s filmpjes ed :Y *O*
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_192172299
Waarom zouden we? In het algemeen worden de adviezen die gegeven worden prima opgevolgd. Het klopt inderdaad dat niet iedereen dat doet maar dat wordt natuurlijk wel al ingecalculeerd bij het opstellen van zo'n advies.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 20:38:44 #7
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192172345
Het zou al flink helpen als er een strakker beleid was tegen hoaxes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')