abonnement Unibet Coolblue
pi_192161717
Ik wilde dit jaar wat socialer zijn. Meer uitgaan. Meer nieuwe hobby’s doen. Reizen. Mijn plan was: rondtrekken door oost Europa. Dit is dus ook flink in de soep gevallen. Een normale vakantie verwacht ik niet meer. Persoonlijk denk ik dat wij minimaal 1 jaar binnen moeten zitten en dan het virus dan nog een naloop van 2-3 jaar heeft. Dit betekent dat wij dus voor heel lang geen normaal leven meer kunnen hebben. Ik heb ook geen vaste vriendin. Hoe moet ik nou nieuwe mensen leren kennen. Enige optie is dat een beetje aan ga pappen bij een meisje dat wel een optie is maar niet per se mijn type is. Iedereen is gevangen. Er is helemaal niks wat je kunt doen of toch wel?
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:34:44 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192161942
Regel een minecraft girlfriend.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192162155
Waar woon je?
  Miss 200.000.000! vrijdag 20 maart 2020 @ 12:47:36 #4
367000 roos94
pi_192162182
1 jaar binnen zitten :') gast 7 april gaat alles weer open. Ff doorbijten nog
  Miss 200.000.000! vrijdag 20 maart 2020 @ 12:47:55 #5
367000 roos94
pi_192162188
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:45 schreef Wigle het volgende:
Waar woon je?
Epe of Uden :D
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:48:37 #6
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_192162203
Je plannen uitstellen, lijkt me dat er geen bloedspoed achter zit?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_192162360
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:47 schreef roos94 het volgende:
1 jaar binnen zitten :') gast 7 april gaat alles weer open. Ff doorbijten nog
7 april 2021 ja.
pi_192163041
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:47 schreef roos94 het volgende:

[..]

Epe of Uden :D
Te ver.
pi_192164398
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

7 april 2021 ja.
Voor dit schijtvirusje waar 90% van de mensen slechts een paar dagen ziek van is? :')
pi_192164443
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:47 schreef roos94 het volgende:
1 jaar binnen zitten :') gast 7 april gaat alles weer open. Ff doorbijten nog
Lekker naïef. Misschien 7 april 2031 ja.
pi_192164460
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:48 schreef Steef121 het volgende:
Je plannen uitstellen, lijkt me dat er geen bloedspoed achter zit?
Dat deed ik mijn hele leven al.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:35:38 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192164500
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:34 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Dat deed ik mijn hele leven al.
Ja, en toevallig nu met de huidige situatie wil je er ineens wél iets aan doen? Is dat niet gewoon dat je jezelf dan kunt voorhouden dat je er iets aan doet, want alle tijd dat je had om er iets aan te doen deed je niets schijnbaar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192164545
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en toevallig nu met de huidige situatie wil je er ineens wél iets aan doen? Is dat niet gewoon dat je jezelf dan kunt voorhouden dat je er iets aan doet, want alle tijd dat je had om er iets aan te doen deed je niets schijnbaar.
Met zo’n mentaliteit wordt het nooit iets. Ik weet niet of je een vriendin hebt.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:38:10 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192164568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Met zo’n mentaliteit wordt het nooit iets. Ik weet niet of je een vriendin hebt.
Nee, heb ik niet.

Nou, nu ineens heel krampachtig je druk maken omdat je niet kunt daten vanwege de situatie gaat echt niet leiden tot het krijgen van een vriendin hoor.

[ Bericht 13% gewijzigd door CoolGuy op 20-03-2020 14:47:52 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192165667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, heb ik niet.

Nou, nu ineens heel krampachtig je druk maken omdat je niet kunt daten vanwege de situatie gaat echt niet leiden tot het krijgen van een vriendin hoor.
Dat je geen vriendin hebt verrast mij niet. Je moet toch wel de juiste mindset hebben. Niet dat mijn mindset perfect is maar ik gooi tenminste mijn handdoek niet in de ring.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:28:32 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192165759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Dat je geen vriendin hebt verrast mij niet. Je moet toch wel de juiste mindset hebben. Niet dat mijn mindset perfect is maar ik gooi tenminste mijn handdoek niet in de ring.
Je moet wat minder graag willen scoren. Ik heb geen vriendin meer omdat ze inmiddels mijn vrouw is sinds augustus 2017.

En nu?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192165883
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je moet wat minder graag willen scoren. Ik heb geen vriendin meer omdat ze inmiddels mijn vrouw is sinds augustus 2017.

En nu?
Hoe heb je haar leren kennen dan?
pi_192165923
Ik ga echt niet wen jaar binnen blijven voor dit homo virus hoor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:35:23 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192165943
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:32 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Hoe heb je haar leren kennen dan?
Ik snap de relevantie van die vraag niet. Hoe dan ook, ze is een vriendin van de vrouw van een vriend van me. Zij sprak me aan op facebook, iets later (1,5 week later) waren we op een feestje waar zij naar me toe kwam en een move maakte. Dit was in 2014.

En nu?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192166091
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap de relevantie van die vraag niet. Hoe dan ook, ze is een vriendin van de vrouw van een vriend van me. Zij sprak me aan op facebook, iets later (1,5 week later) waren we op een feestje waar zij naar me toe kwam en een move maakte. Dit was in 2014.

En nu?
Dus als ze je niet aansprak was er nog geen eens iets gebeurd. Het begint duidelijk te worden. Bedankt.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:43:22 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192166156
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:41 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Dus als ze je niet aansprak was er nog geen eens iets gebeurd. Het begint duidelijk te worden. Bedankt.
Oh jij denkt dat zij mijn 1e relatie is? en ik nog nooit bij niemand een move heb gemaakt? :D Sorry man, eerst zorgen dat je de feiten hebt, dan conclusies trekken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192166207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Dat je geen vriendin hebt verrast mij niet. Je moet toch wel de juiste mindset hebben. Niet dat mijn mindset perfect is maar ik gooi tenminste mijn handdoek niet in de ring.
Mijn god hoe haal je het in je hoofd om in jouw positie dit te zeggen tegen iemand als coolguy. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:46:49 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192166235
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Mijn god hoe haal je het in je hoofd om in jouw positie dit te zeggen tegen iemand als coolguy. _O-
Niks aan de hand, hij mag zeggen wat hij wil zolang het binnen de policy valt natuurlijk :) Maar, ja, als je vooral wil scoren dan sla je de plank nogal eens mis.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192166255
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niks aan de hand, hij mag zeggen wat hij wil zolang het binnen de policy valt natuurlijk :) Maar, ja, als je vooral wil scoren dan sla je de plank nogal eens mis.
Nou dat vind ik wat van.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:48:50 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192166261
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou dat vind ik wat van.
Dat mag jij natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192166644
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh jij denkt dat zij mijn 1e relatie is? en ik nog nooit bij niemand een move heb gemaakt? :D Sorry man, eerst zorgen dat je de feiten hebt, dan conclusies trekken.
Jij maakt toch ook allemaal aannames zoals dat ik geen realties heb gehad. Ik ging af op wat je zei.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 16:21:04 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192166782
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:11 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Jij maakt toch ook allemaal aannames zoals dat ik geen realties heb gehad. Ik ging af op wat je zei.
Ja je ging af op wat ik zei, en wat ik zei klopte. Ik heb geen vriendin. Dat was je vraag en er is niets gelogen aan het antwoord daarop. Jij maakte er zelf echter iets van wat ik niet heb gezegd en daarna, toen het over mijn huidige relatie ging, deed je nogmaals een aanname die je het beste uitkwam.

Mag hoor, maar het is zo zonde van je energie he, die kun je beter gebruiken voor het leren kennen van mensen in deze corona-tijd man.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192166892
Als je niet tot de risico groep behoort kun je wellicht ergens vrijwilligerswerk doen. De voedselbank mist momenteel een hoop mankracht, omdat de meeste 60+ zijn niet durven te komen. Ook in de ziekenhuizen schijnt werk te zijn, jassen/doeken sorteren enzo.

Wellicht zijn daar een paar sociale idealistische meiden van de studentikoze leeftijd te vinden.
.
pi_192167205
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja je ging af op wat ik zei, en wat ik zei klopte. Ik heb geen vriendin. Dat was je vraag en er is niets gelogen aan het antwoord daarop. Jij maakte er zelf echter iets van wat ik niet heb gezegd en daarna, toen het over mijn huidige relatie ging, deed je nogmaals een aanname die je het beste uitkwam.

Mag hoor, maar het is zo zonde van je energie he, die kun je beter gebruiken voor het leren kennen van mensen in deze corona-tijd man.
Tja. Ik wist niet dat je getrouwd was. Zit je daar nog steeds mee? Ik zie dat je nog meer aannames jegens mij maakt maar je wordt wel boos wanneer ik dat doe. Je probeert advies te geven maar ik snap niet wat je advies dan per se is. “Voorheen had je niemand dus Corona is een smoes” is geen advies. Het enige wat je probeert te doen een poging doen om te laten zien waarom je beter dan iemand anders ben maar dat lukt je ook niet zo goed.
pi_192167335
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:28 schreef Fer het volgende:
Als je niet tot de risico groep behoort kun je wellicht ergens vrijwilligerswerk doen. De voedselbank mist momenteel een hoop mankracht, omdat de meeste 60+ zijn niet durven te komen. Ook in de ziekenhuizen schijnt werk te zijn, jassen/doeken sorteren enzo.

Wellicht zijn daar een paar sociale idealistische meiden van de studentikoze leeftijd te vinden.
Daar dacht ik ook aan.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 16:59:04 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192167368
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:49 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Tja. Ik wist niet dat je getrouwd was. Zit je daar nog steeds mee? Ik zie dat je nog meer aannames jegens mij maakt maar je wordt wel boos wanneer ik dat doe. Je probeert advies te geven maar ik snap niet wat je advies dan per se is. “Voorheen had je niemand dus Corona is een smoes” is geen advies. Het enige wat je probeert te doen een poging doen om te laten zien waarom je beter dan iemand anders ben maar dat lukt je ook niet zo goed.
Dat is correct dat je dat niet wist, daar vroeg je dan ook niet naar. Jouw enige mogelijkheid die jij zag was of vriendin, of niets. Daar ging het al mis.

Nou, ik hoef niet beter te zijn dan iemand anders, laat staan dat dat zou afhangen van wel of niet een relatie voor elkaar kunnen krijgen. Hoe dan ook, wat ik aangaf is dat ik het frappant vindt dat je nou net uitgerekend in de tijd dat het gewoon niet kan, je je heel druk maakt over dat het hele 'sociale gebeuren' geen mogelijkheid is.

Ik denk dan, wat deed je dan toen het wél een mogelijkheid was, want ik heb je ergens zien zeggen dat doen het wel een mogelijkheid was, je daar ook niet per se heel veel gebruik van maakte, dus waarom lijkt het dan nu ineens een must te zijn.

En dan denk ik aan datgene wat ik hier heel vaak voorbij heb zien komen, van mensen die in soortgelijke situaties zaten (qua daten, niet qua corona), en die mensen wilden zichzelf vooral heel erg voorhouden dat ze actief bezig waren, want dat voelt prettig, terwijl de realiteit is dat ze zo actief helemaal niet bezig waren, en dat zelf ook wel wisten. Topicje openen, nog een topicje openen, er mee bezig zijn, maarrrr, verder dan dat ging het dan niet. Laten we hopen dat jij het anders aanpakt.

Voor de rest zijn het allemaal clichés he, want immers, 'als je er naar op zoek bent dan gaat 't 'm niet worden' en meer van dat soort dingen. Mijn eigen ervaring is dat dat laatste in ieder geval wel klopt, of beter gezegd, het omgekeerde klopt, nl dat als je er helemaal niet mee bezig bent, het makkelijker gaat dan dat je er enorm krampachtig mee bezig bent.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 20 maart 2020 @ 17:22:41 #32
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192167754
Kijk eens in de andere onderdelen van FOK! en knoop een gesprek met de users daan aan :Y
pi_192167838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja je ging af op wat ik zei, en wat ik zei klopte. Ik heb geen vriendin. Dat was je vraag en er is niets gelogen aan het antwoord daarop. Jij maakte er zelf echter iets van wat ik niet heb gezegd en daarna, toen het over mijn huidige relatie ging, deed je nogmaals een aanname die je het beste uitkwam.

Mag hoor, maar het is zo zonde van je energie he, die kun je beter gebruiken voor het leren kennen van mensen in deze corona-tijd man.
Jij geen vriendin? Dat is nieuw voor me.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 17:44:42 #34
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192168126
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:27 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij geen vriendin? Dat is nieuw voor me.
Heb je de rest ook gelezen? Geen vriendin, want zij is al sinds een paar jaar mijn vrouw. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192168312
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heb je de rest ook gelezen? Geen vriendin, want zij is al sinds een paar jaar mijn vrouw. :)
Ah. :D Dan verandert het weinig aan de situatie.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 17:58:54 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192168362
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah. :D Dan verandert het weinig aan de situatie.
Ja, ik heb gewacht met trouwen tot ik de vrouw tegen kwam waarbij ik dacht 'ja, dit is d'r' :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192176574
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is correct dat je dat niet wist, daar vroeg je dan ook niet naar. Jouw enige mogelijkheid die jij zag was of vriendin, of niets. Daar ging het al mis.

Nou, ik hoef niet beter te zijn dan iemand anders, laat staan dat dat zou afhangen van wel of niet een relatie voor elkaar kunnen krijgen. Hoe dan ook, wat ik aangaf is dat ik het frappant vindt dat je nou net uitgerekend in de tijd dat het gewoon niet kan, je je heel druk maakt over dat het hele 'sociale gebeuren' geen mogelijkheid is.

Ik denk dan, wat deed je dan toen het wél een mogelijkheid was, want ik heb je ergens zien zeggen dat doen het wel een mogelijkheid was, je daar ook niet per se heel veel gebruik van maakte, dus waarom lijkt het dan nu ineens een must te zijn.

En dan denk ik aan datgene wat ik hier heel vaak voorbij heb zien komen, van mensen die in soortgelijke situaties zaten (qua daten, niet qua corona), en die mensen wilden zichzelf vooral heel erg voorhouden dat ze actief bezig waren, want dat voelt prettig, terwijl de realiteit is dat ze zo actief helemaal niet bezig waren, en dat zelf ook wel wisten. Topicje openen, nog een topicje openen, er mee bezig zijn, maarrrr, verder dan dat ging het dan niet. Laten we hopen dat jij het anders aanpakt.

Voor de rest zijn het allemaal clichés he, want immers, 'als je er naar op zoek bent dan gaat 't 'm niet worden' en meer van dat soort dingen. Mijn eigen ervaring is dat dat laatste in ieder geval wel klopt, of beter gezegd, het omgekeerde klopt, nl dat als je er helemaal niet mee bezig bent, het makkelijker gaat dan dat je er enorm krampachtig mee bezig bent.
Misschien was het super makkelijk voor jou maar dat is niet voor iedereen. Ik begrijp je punt wel over niet genoeg doen. Misschien heb ik het heel druk? Ik kan niet drie dagen in de week uitgaan of wat dan ook. Uitgaan vind ik sowieso moeilijk als introvert. Ik kan wel naar het verleden kijken. Dat gaat mij niet helpen.
pi_192179196
Ik zelf denk dat het 2 a 3 maanden zal duren en dat je tot die tijd even moet volhouden. Wat je wel kunt doen online nieuwe mensen leren kennen en dan misschien op bezoek gaan. Of thuis een feestje geven dat kan ook als uitgaan worden verstaan!
Of je kan alvast een planning maken als je door Oost Europa gaat reizen. Ga je met de auto kun je ook meteen nieuwe mensen leren kennen en meenemen.

Wat je ook kunt doen, er zijn vast mensen die toch gaan ondanks de corona virus, als je echt niet kan wachten, zou ik een advertentie plaatsen of er mensen zijn die toch ondanks de virus op vakantie willen gaan. Als je de kans inschat dat het klein is dat het jou gaat raken dan gewoon doen!

Er was op tv dat iemand ondanks de oorlog in Afgahanistan en reisverbod toch in zijn eentje op pad is gegaan en genoten heeft van het land! Die is moedig en een echte avonturier! Je leeft maar 1 keer!

Plus wat als de virus jaren gaat volhouden. Je gaat toch een keertje naar buiten! Dus geef het voor de zekerheid even tijd wil je echt gaan, dan gewoon gaan!
Maar schat zelf in!
Veel plezier!
^O^
pi_192179780
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en toevallig nu met de huidige situatie wil je er ineens wél iets aan doen? Is dat niet gewoon dat je jezelf dan kunt voorhouden dat je er iets aan doet, want alle tijd dat je had om er iets aan te doen deed je niets schijnbaar.
Eens. Ik merk bij mezelf dat wanneer ik geen zin heb om iets te ondernemen en de mogelijkheid om datgene te doen wordt ontnomen, ik meer baal van het feit dat mijn mogelijkheden beperkt zijn op dat moment dan dat ik daadwerkelijk deze activiteit zou hebben gedaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 04:41 schreef Twintig het volgende:
Ik zelf denk dat het 2 a 3 maanden zal duren en dat je tot die tijd even moet volhouden. Wat je wel kunt doen online nieuwe mensen leren kennen en dan misschien op bezoek gaan. Of thuis een feestje geven dat kan ook als uitgaan worden verstaan!
Of je kan alvast een planning maken als je door Oost Europa gaat reizen. Ga je met de auto kun je ook meteen nieuwe mensen leren kennen en meenemen.

Wat je ook kunt doen, er zijn vast mensen die toch gaan ondanks de corona virus, als je echt niet kan wachten, zou ik een advertentie plaatsen of er mensen zijn die toch ondanks de virus op vakantie willen gaan. Als je de kans inschat dat het klein is dat het jou gaat raken dan gewoon doen!

Er was op tv dat iemand ondanks de oorlog in Afgahanistan en reisverbod toch in zijn eentje op pad is gegaan en genoten heeft van het land! Die is moedig en een echte avonturier! Je leeft maar 1 keer!

Plus wat als de virus jaren gaat volhouden. Je gaat toch een keertje naar buiten! Dus geef het voor de zekerheid even tijd wil je echt gaan, dan gewoon gaan!
Maar schat zelf in!
Veel plezier!
^O^
Veel grenzen zijn potdicht. Bovendien, de mensen die nu vast zitten in het buitenland kunnen op eigen kosten de hotelkamer financieren. Gaat nog een duur grapje voor deze mensen worden als dit virus nog een paar maanden blijft doorwoekeren in de wereld. Ik zou voorlopig dit jaar niet zo'n reizen gaan plannen, tenzij je het risico financieel kunt ophoesten.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 08:14:14 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192179941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:56 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan.
Maar ga je dit nu ook doen?
pi_192180160
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:47 schreef roos94 het volgende:
1 jaar binnen zitten :') gast 7 april gaat alles weer open. Ff doorbijten nog
Dat is wel heel positief gedacht.
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 14:48:32 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192185838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:57 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Misschien was het super makkelijk voor jou maar dat is niet voor iedereen. Ik begrijp je punt wel over niet genoeg doen. Misschien heb ik het heel druk? Ik kan niet drie dagen in de week uitgaan of wat dan ook. Uitgaan vind ik sowieso moeilijk als introvert. Ik kan wel naar het verleden kijken. Dat gaat mij niet helpen.
Nee, dat was het niet voor mij, maar ik was op een gegeven moment wél zo ver dat ik accepteerde dat alle bullshit die ik deed vooral was om mezelf vooral voor te houden dat ik goed bezig was, terwijl ik in realiteit eigenlijk niets deed aan de situatie. Ik wás jou lang geleden.

Toen ik dat dus wél ging doen ging het anders, en dat was dus niét krampachtig vrouwen opzoeken etc.

Druk? Anders niet te druk om nu te balen dat alle sociale mogelijkheden je ontnomen zijn vanwege corona, maar wat maakt dat uit, als je te druk bent om normaal gesproken naar de kroeg te gaan? Ja exact, dáár heb je het. Uitgaan is moeilijk als introvert. Niks druk, nee, je vindt het gewoon moeilijk. Daar is niks mis mee, maar dan moet je daar iets mee doen, en het niet afschuiven op dingen als druk en Corona en weet ik veel wat meer, want het is gewoon dat je het moeilijk vindt.

Dat vond ik ook, om verschillende redenen, maar ik vond het, en ik had altijd wel een excuus om op zaterdagavond niet mee te gaan. Op het moment dat je zo ver bent dat je toegeeft aan jezelf dat het allemaal excusen waren, dan kun je verder. Zolang je het gooit op 'het kan nu niet want corona, he wat vervelend' terwijl je normaal gesproken ook niet ging want moeilijk als introvert zijnde, dan ben je nog niet op het punt dat je daadwerkelijk wat gaat doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192186932
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat was het niet voor mij, maar ik was op een gegeven moment wél zo ver dat ik accepteerde dat alle bullshit die ik deed vooral was om mezelf vooral voor te houden dat ik goed bezig was, terwijl ik in realiteit eigenlijk niets deed aan de situatie. Ik wás jou lang geleden.

Toen ik dat dus wél ging doen ging het anders, en dat was dus niét krampachtig vrouwen opzoeken etc.

Druk? Anders niet te druk om nu te balen dat alle sociale mogelijkheden je ontnomen zijn vanwege corona, maar wat maakt dat uit, als je te druk bent om normaal gesproken naar de kroeg te gaan? Ja exact, dáár heb je het. Uitgaan is moeilijk als introvert. Niks druk, nee, je vindt het gewoon moeilijk. Daar is niks mis mee, maar dan moet je daar iets mee doen, en het niet afschuiven op dingen als druk en Corona en weet ik veel wat meer, want het is gewoon dat je het moeilijk vindt.

Dat vond ik ook, om verschillende redenen, maar ik vond het, en ik had altijd wel een excuus om op zaterdagavond niet mee te gaan. Op het moment dat je zo ver bent dat je toegeeft aan jezelf dat het allemaal excusen waren, dan kun je verder. Zolang je het gooit op 'het kan nu niet want corona, he wat vervelend' terwijl je normaal gesproken ook niet ging want moeilijk als introvert zijnde, dan ben je nog niet op het punt dat je daadwerkelijk wat gaat doen.
Vrienden die uitgaan zie ik ook niet vaak. Gedeeltelijk ging ik weinig uit omdat ik niet alleen in een bar wilde zitten. Dames vragen dan meestal waar mijn vrienden zijn. Niet dat ik daar niet omheen kan lullen. Als je alleen uitgaat kom je ook vaak geen clubs binnen, maar ja, dat is allemaal makkelijk praten nu. Ik kan de tijd niet terugdraaien. Enige optie die ik nu heb is aanpappen bij die ene dame van de supermarkt, waarmee ik sjans heb.
pi_192187690
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 15:58 schreef Benzyl het volgende:
Vrienden die uitgaan zie ik ook niet vaak. Gedeeltelijk ging ik weinig uit omdat ik niet alleen in een bar wilde zitten. Dames vragen dan meestal waar mijn vrienden zijn. Niet dat ik daar niet omheen kan lullen. Als je alleen uitgaat kom je ook vaak geen clubs binnen, maar ja, dat is allemaal makkelijk praten nu. Ik kan de tijd niet terugdraaien. Enige optie die ik nu heb is aanpappen bij die ene dame van de supermarkt, waarmee ik sjans heb.
Dus samengevat:
Vóór 12 maart 2020 ging je niet uit, omdat je het te druk had en/of omdat je dan alleen uit moet gaan. En na 12 maart 2020 ga je niet uit vanwege de beperkende maatregelen in verband met Covid-19. Zou het kunnen zijn dat je zonder Covid-19-maatregelen niet gewoon nog steeds in de situatie van vóór 12 maart 2020 zou hebben gezeten? Anders gezegd: maakt het feit dat het niet kàn niet dat je het juist nù graag zou willen? Al was het maar om de isolatie te doorbreken?
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 18:42:08 #45
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192189735
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 15:58 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Vrienden die uitgaan zie ik ook niet vaak. Gedeeltelijk ging ik weinig uit omdat ik niet alleen in een bar wilde zitten. Dames vragen dan meestal waar mijn vrienden zijn. Niet dat ik daar niet omheen kan lullen. Als je alleen uitgaat kom je ook vaak geen clubs binnen, maar ja, dat is allemaal makkelijk praten nu. Ik kan de tijd niet terugdraaien. Enige optie die ik nu heb is aanpappen bij die ene dame van de supermarkt, waarmee ik sjans heb.
Nee hoor, dat kun je ook gewoon niét doen. Dat ís een mogelijkheid. Als dat voor jou geen mogelijkheid is dan gaat het nog wel even duren voor je écht je issues gaat oplossen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192190589
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee hoor, dat kun je ook gewoon niét doen. Dat ís een mogelijkheid. Als dat voor jou geen mogelijkheid is dan gaat het nog wel even duren voor je écht je issues gaat oplossen.
Voor nu is dat de enige mogelijkheid. Helaas.
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 19:28:07 #47
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192190611
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:27 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Voor nu is dat de enige mogelijkheid. Helaas.
Uh nee. Je kunt ook gewoon NIET met haar aanpappen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192190621
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 16:41 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dus samengevat:
Vóór 12 maart 2020 ging je niet uit, omdat je het te druk had en/of omdat je dan alleen uit moet gaan. En na 12 maart 2020 ga je niet uit vanwege de beperkende maatregelen in verband met Covid-19. Zou het kunnen zijn dat je zonder Covid-19-maatregelen niet gewoon nog steeds in de situatie van vóór 12 maart 2020 zou hebben gezeten? Anders gezegd: maakt het feit dat het niet kàn niet dat je het juist nù graag zou willen? Al was het maar om de isolatie te doorbreken?
Ik ben er wel door wakker geschud, ja.
pi_192190665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uh nee. Je kunt ook gewoon NIET met haar aanpappen.
Eens, maar ik zou niet weten waarom NIET. Als het organisch tot iets komt so be it.
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 20:10:06 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192191422
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:30 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Eens, maar ik zou niet weten waarom NIET. Als het organisch tot iets komt so be it.
Omdat het je type niet is en je het dus doet omdat iets beter is dan niets in jouw ogen. Zolang dat je instelling blijft ga je hier nog heel wat soortgelijke topics openen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192191634
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat het je type niet is en je het dus doet omdat iets beter is dan niets in jouw ogen. Zolang dat je instelling blijft ga je hier nog heel wat soortgelijke topics openen.
Misschien had ik dat niet zo moeten zeggen. Het is wel gewoon een heel mooi meisje. Victoria Secret model ga ik niet vinden.
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 20:34:02 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192191936
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:20 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Misschien had ik dat niet zo moeten zeggen. Het is wel gewoon een heel mooi meisje. Victoria Secret model ga ik niet vinden.
Dat verandert niets aan dat het je type niet is en je nog steeds de verkeerde mindset hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192195572
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat verandert niets aan dat het je type niet is en je nog steeds de verkeerde mindset hebt.
Ik had een kleine toevoeging gemaakt over of het mijn type is of niet dus dat verandert het wel.
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 11:25:50 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192201903
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:01 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Ik had een kleine toevoeging gemaakt over of het mijn type is of niet dus dat verandert het wel.
Natuurlijk. Want in 2 verschillende topics heb je aangegeven dat ze je type niet is, maar dat is nu ineens dat je er op aangesproken wordt niet meer van toepassing, omdat je een kleine toevoeging hebt gedaan.

Heel geloofwaardig ja, dat ze ineens nu toch wel je type is. En dat allemaal omdat je niet wil toegeven dat je instelling is dat alles beter is dan niets. Kijk, het maakt mi of wie dan ook hierj uiteindelijk niet uit wat je wel of niet doet. Als ik mijn browser dicht klik heb ik er geen last meer van. Als jij dat doet is het voor jou nog steeds realiteit.

Je kunt die energie die je nu steekt in vooral niet willen toegeven beter steken in je eigen leven verbeteren, want daar ligt de oplossing, en niet in de hoeveelheid vrouwen je op enig moment theoretisch kunt benaderen in niet corona-tijden. Zolang je dat niet wil snappen blijf je in deze situatie.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192205221
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 11:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk. Want in 2 verschillende topics heb je aangegeven dat ze je type niet is, maar dat is nu ineens dat je er op aangesproken wordt niet meer van toepassing, omdat je een kleine toevoeging hebt gedaan.

Heel geloofwaardig ja, dat ze ineens nu toch wel je type is. En dat allemaal omdat je niet wil toegeven dat je instelling is dat alles beter is dan niets. Kijk, het maakt mi of wie dan ook hierj uiteindelijk niet uit wat je wel of niet doet. Als ik mijn browser dicht klik heb ik er geen last meer van. Als jij dat doet is het voor jou nog steeds realiteit.

Ik had haar nog eergisteren gezien dus waarom zou niet mogelijk zijn? Het is mogelijk om in een later stadium aangetrokken te worden. Ik begrijp ook niet waarom je zo rigide hierover doet. Alsof je het beter weet wat ik aantrekkelijk vindt. Uiterlijk is niet alles hè. Ik vind persoonlijkheid ook belangrijk maar misschien is dat bij jou anders.

quote:
Je kunt die energie die je nu steekt in vooral niet willen toegeven beter steken in je eigen leven verbeteren, want daar ligt de oplossing, en niet in de hoeveelheid vrouwen je op enig moment theoretisch kunt benaderen in niet corona-tijden. Zolang je dat niet wil snappen blijf je in deze situatie.
Als ik aannames over jou maak wordt je woest maar wederom zit je zelf weer volop aannames over mij te maken zoals dat ik mezelf niet ontwikkel (steek bijna al mijn tijd daarin). En dat ik het allemaal theoretisch bekijk. Als ik dat zo was dan had ik eergisteren niet met dat meisje gesproken.
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 14:41:20 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192205946
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:03 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Ik had haar nog eergisteren gezien dus waarom zou niet mogelijk zijn? Het is mogelijk om in een later stadium aangetrokken te worden. Ik begrijp ook niet waarom je zo rigide hierover doet. Alsof je het beter weet wat ik aantrekkelijk vindt. Uiterlijk is niet alles hè. Ik vind persoonlijkheid ook belangrijk maar misschien is dat bij jou anders.
[..]

Als ik aannames over jou maak wordt je woest maar wederom zit je zelf weer volop aannames over mij te maken zoals dat ik mezelf niet ontwikkel (steek bijna al mijn tijd daarin). En dat ik het allemaal theoretisch bekijk. Als ik dat zo was dan had ik eergisteren niet met dat meisje gesproken.
Het gaat er niet om of het mógelijk is. Je hebt meerdere keren aangegeven dat ze je type niet is, en dan ineens, als het daarover gaat, dan is het toch anders. Dat is op z'n minst toevallig. Het wordt minder toevallig als je mee neemt dat zij je enige mogelijkheid is, tenminste, volgens je eigen woorden. Want dan kom je weer op iets is beter dan niets.

Nee nee, jij weet natuurlijk beter wat jij aantrekkelijk vindt, maar als je eerst op 2 verschillende momenten schrijft dat ze je type niet is, dan lijkt me dat wat meer de waarheid te zijn dan dat ineens de toon van je muziek verandert op het moment dat daar kritische opmerkingen over worden gemaakt.

Maar goed, dan heb je dat supermarktmeisje, en dan is iets beter dan niets, maar ja, toch niet helemaal, dus als je daar dan naast zit op de bank eventueel straks, ben je dan vooral blij dat je iets hebt, of baal je stiekem diep van binnen omdat ze hét niet is voor je?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192205963
Patatkraam Scheveningen man sta hier met 6-pack halve liters
pi_192206145
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of het mógelijk is. Je hebt meerdere keren aangegeven dat ze je type niet is, en dan ineens, als het daarover gaat, dan is het toch anders. Dat is op z'n minst toevallig. Het wordt minder toevallig als je mee neemt dat zij je enige mogelijkheid is, tenminste, volgens je eigen woorden. Want dan kom je weer op iets is beter dan niets.

Nee nee, jij weet natuurlijk beter wat jij aantrekkelijk vindt, maar als je eerst op 2 verschillende momenten schrijft dat ze je type niet is, dan lijkt me dat wat meer de waarheid te zijn dan dat ineens de toon van je muziek verandert op het moment dat daar kritische opmerkingen over worden gemaakt.

Maar goed, dan heb je dat supermarktmeisje, en dan is iets beter dan niets, maar ja, toch niet helemaal, dus als je daar dan naast zit op de bank eventueel straks, ben je dan vooral blij dat je iets hebt, of baal je stiekem diep van binnen omdat ze hét niet is voor je?
Ik vind je wel heel erg rigide. Heb je toevallig autisme? Dat je de causale link legt tussen jouw opmerking over dat het niet mijn type en dat ik mijn mening over haar verander, is natuurlijk raar. Zo belangrijk ben je niet. Mijn mening veranderde met de tijd, onafhankelijk wat hier geschreven is. :')
pi_192206231
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je moet wat minder graag willen scoren. Ik heb geen vriendin meer omdat ze inmiddels mijn vrouw is sinds augustus 2017.

En nu?
haha mooi dit.
pi_192206281
het zal vast allemaal wel loslopen. ik verwacht niet dat het een jaar binnen blijven word. je plannen even verzetten en het even afwachten. is het erg om te wachten?
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 15:03:58 #61
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192206365
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:52 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Ik vind je wel heel erg rigide. Heb je toevallig autisme? Dat je de causale link legt tussen jouw opmerking over dat het niet mijn type en dat ik mijn mening over haar verander is natuurlijk raar. Zo belangrijk ben je niet. Mijn mening veranderde met de tijd. :')
Eerst verbaasde je het niet dat ik geen relatie had, nu heb ik weer autisme. 2 uit 2 fout. Leuk rookgordijntje ook, maar helaas.

Ja, die veranderde, supersnel, toen het niet zo goed uitkwam.

Anyway, als ze toch tof is, wat maakt het dan uit dat je nu geen mensen kunt leren kennen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192206736
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Eerst verbaasde je het niet dat ik geen relatie had, nu heb ik weer autisme. 2 uit 2 fout. Leuk rookgordijntje ook, maar helaas.

Ja, die veranderde, supersnel, toen het niet zo goed uitkwam.

Anyway, als ze toch tof is, wat maakt het dan uit dat je nu geen mensen kunt leren kennen?
Ik vroeg of je autisme hebt. Ik maakte geen aannames zoals jij de hele tijd doet.

Ze is wel leuk maar ik wil niet al mijn eieren in 1 mand doen. Ik heb meer opties nodig. Vandaar dit topic.
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 15:27:42 #63
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192206802
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:24 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Ik vroeg of je autisme hebt. Ik maakte geen aannames zoals jij de hele tijd doet.

Ze is wel leuk maar ik wil niet al mijn eieren in 1 mand doen. Ik heb meer opties nodig.
Dat er een vraagteken achter staat maakt het niet per se een vraag he. Ja hoor, dat doe je wel.

Als je denkt dat je meer opties nodig hebt dan is deze meid het niet voor je. Als ze dat wel was geweest had je niet meer opties nodig gehad. Weet ze hoe jij er in staat?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192206919
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat er een vraagteken achter staat maakt het niet per se een vraag he. Ja hoor, dat doe je wel.

Als je denkt dat je meer opties nodig hebt dan is deze meid het niet voor je. Als ze dat wel was geweest had je niet meer opties nodig gehad. Weet ze hoe jij er in staat?
Rigide ben je wel maar of je autisme hebt of niet dat kan alleen een dokter zeggen. Misschien heb je al een diagnose gehad? Dat weet ik niet.

Ik heb haar telefoonnummer en het is nog bij flirten gebleven. Nog een te vroege stadium om alle andere (potentiële) bruggen te verbranden.
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 15:43:01 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192207108
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:33 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Rigide ben je wel maar of je autisme hebt of niet dat kan alleen een dokter zeggen. Misschien heb je al een diagnose gehad? Dat weet ik niet.

Ik heb haar telefoonnummer en het is nog bij flirten gebleven. Nog een te vroege stadium om alle andere (potentiële) bruggen te verbranden.
Ik snap wel wat je probeert te doen, maar die energie kun je beter in jezelf steken. Zó moeilijk is het namelijk niet om vrouwen te leren kennen.

Tenzij je natuurlijk iets als autisme hebt introvert bent en het dan moeilijk is om uit te gaan en zo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192207129
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:59 schreef Mo0nlight het volgende:
het zal vast allemaal wel loslopen. ik verwacht niet dat het een jaar binnen blijven word. je plannen even verzetten en het even afwachten. is het erg om te wachten?
Dat hoop ik ook maar ze zeggen dat het minimaal 1-2 keer verlengt gaat worden. De zomer ligt er al dan uit.
pi_192208081
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:33 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Rigide ben je wel maar of je autisme hebt of niet dat kan alleen een dokter zeggen. Misschien heb je al een diagnose gehad? Dat weet ik niet.


Ik heb haar telefoonnummer en het is nog bij flirten gebleven. Nog een te vroege stadium om alle andere (potentiële) bruggen te verbranden.
Dude :') Volgens mij kan jij je beter op je eigen problemen richten ipv. anderen te diagnosticeren. Dat je nu niks kan qua activiteiten ondernemen, wil niet zeggen dat alles plat ligt. Schrijf eens wat meer in de groepsapp of knoop individueel met leden van die groep een gesprek aan. :)
pi_192209056
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:44 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook maar ze zeggen dat het minimaal 1-2 keer verlengt gaat worden. De zomer ligt er al dan uit.
Ja dat is wel balen als het zo is, niemand weet het op dit moment. Maar is wachten zo erg? Hoe deed je dat hier voor ?
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_192229052
Vandaag werd ik aangesproken door een meisje op de parkeerplaats. Ik gaf haar een glimlach terwijl ik naast haar parkeerde. Toen ik de deur opende werd ik gelijk aangesproken door haar met een opmerking over Corona en hoe moeilijk het allemaal niet is. Ik raakte beetje in paniek want ik verwachte niet aangesproken te worden door een blonde stoot. Ik zei dat ik het eens met haar was en verder niet druk over maakte en liep door. Zo ga ik niemand krijgen. Niet dat ik per se iets verwachte maar ik kon nog geen eens een gesprekje houden.



[ Bericht 0% gewijzigd door Benzyl op 23-03-2020 17:23:49 ]
pi_192229396
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 17:16 schreef Benzyl het volgende:
Vandaag werd ik aangesproken door een meisje op de parkeerplaats. Ik gaf haar een glimlach terwijl ik naast haar parkeerde. Toen ik de deur opende werd ik gelijk aangesproken door haar met een opmerking over Corona en hoe moeilijk het allemaal niet is. Ik raakte beetje in paniek want ik verwachte niet aangesproken te worden door een blonde stoot. Ik zei dat ik het eens met haar was en verder niet druk over maakte en liep door. Zo ga ik niemand krijgen. Niet dat ik per se iets verwachte maar ik kon nog geen eens een gesprekje houden.

[ afbeelding ]
Wat had je anders willen doen?
pi_192229461
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 17:32 schreef Womanly het volgende:

[..]

Wat had je anders willen doen?
Gewoon een praatje. Ik verwachte geen seks of zo als je daar op doelt.
  maandag 23 maart 2020 @ 17:38:15 #72
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192229532
- Het is echt moeilijk, he met die corona
Ja.. dat ben ik met je eens maar ik maak me niet echt druk
- mhhm

Luister... ik weet dat je naar mijn lul smacht maar... hij is schraal van al dat gepaal en ik neem even een paar weken pauze
- ... eh...
zeg maar niks schatje.. het gewoon niet meant to be tussen ons... de verkeerde plek, de verkeerde tijd
- ... what the f..
Sssssttt stil maar.

En dan weglopen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192229550
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 17:34 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Gewoon een praatje. Ik verwachte geen seks of zo als je daar op doelt.
Nee daar doelde ik niet op. Maar je had toch een praatje. Wat had je eruit willen halen dan? Waarvan baal je nu precies?
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 17:47:58 #74
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192229738
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 17:38 schreef Womanly het volgende:

[..]

Nee daar doelde ik niet op. Maar je had toch een praatje. Wat had je eruit willen halen dan? Waarvan baal je nu precies?
Schijnbaar dat hij zich ongemakkelijk voelde / niet een praatje kon houden / zich opgelaten voelde.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192229824
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 17:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Schijnbaar dat hij zich ongemakkelijk voelde / niet een praatje kon houden / zich opgelaten voelde.
Kon bijvoorbeeld dat ie telefoonnummer wilde uitwisselen ofzo. Of wilde kijken wat er mogelijk was uit het contact. Maar kan ook idd alleen het praatje zelf zijn.
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 17:53:26 #76
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192229865
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 17:51 schreef Womanly het volgende:

[..]

Kon bijvoorbeeld dat ie telefoonnummer wilde uitwisselen ofzo. Of wilde kijken wat er mogelijk was uit het contact. Maar kan ook idd alleen het praatje zelf zijn.
Ja ik weet het niet, maar zegt 'ik kan niet eens een gesprekje houden', dus dan lijkt het me dat daar de schoen wringt. telefoonnummer / kijken wat er mogelijk is vanuit dat contact is de stap na het aan de gang kunnen houden van een gesprekje denk ik?

Ik zie het anders. Hij hééft een gesprekje gehad. Een ongemakkelijk gesprekje voor hem schijnbaar, maar alsnog een gesprekje. Dat is een plus zou ik zeggen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192230087
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 17:51 schreef Womanly het volgende:

[..]

Kon bijvoorbeeld dat ie telefoonnummer wilde uitwisselen ofzo. Of wilde kijken wat er mogelijk was uit het contact. Maar kan ook idd alleen het praatje zelf zijn.
Zelf was ze ook nerveus dus dat hielp ook niet. Ik wist ook niet wat ik op dat moment moest zeggen of zo.
pi_192230243
Ze zei ook nog sorry dat ik het karretje naast je auto heb geparkeerd. Terwijl die karretje op een lege parkeerplaats stond tussen ons. Ik zei “dat maak mij niet uit”. Zo lomp van mij. :')
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 18:23:18 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192230360
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 18:17 schreef Benzyl het volgende:
Ze zei ook nog sorry dat ik het karretje naast je auto heb geparkeerd. Terwijl die karretje op een lege parkeerplaats stond tussen ons. Ik zei “dat maak mij niet uit”. Zo lomp van mij. :')
Wat is daar precies lomp aan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192230408
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 18:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat is daar precies lomp aan?
Ze probeerde aardig te zijn toch. Ik schoof haar een beetje aan de kant naar mijn gevoel.
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 18:26:50 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192230431
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 18:25 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Ze probeerde aardig te zijn toch. Ik schoof haar een beetje aan de kant naar mijn gevoel.
Zij verontschuldigde zich, jij gaf aan dat het niet uitmaakte. Vrij normale reactie. Overigens is de vraag uit de OP van je topic nu ook beantwoord toch?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192230470
Hoe oud ben je (ongeveer)?
Somebody that I used to know
pi_192230603
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 18:28 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe oud ben je (ongeveer)?
Eind 20.
pi_192230629
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 18:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zij verontschuldigde zich, jij gaf aan dat het niet uitmaakte. Vrij normale reactie. Overigens is de vraag uit de OP van je topic nu ook beantwoord toch?
Mhua.
  maandag 23 maart 2020 @ 18:38:24 #85
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_192230660
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en toevallig nu met de huidige situatie wil je er ineens wél iets aan doen? Is dat niet gewoon dat je jezelf dan kunt voorhouden dat je er iets aan doet, want alle tijd dat je had om er iets aan te doen deed je niets schijnbaar.
Wat een kutopmerking.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 23 maart 2020 @ 18:39:57 #86
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192230692
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 07:50 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Veel grenzen zijn potdicht. Bovendien, de mensen die nu vast zitten in het buitenland kunnen op eigen kosten de hotelkamer financieren. Gaat nog een duur grapje voor deze mensen worden als dit virus nog een paar maanden blijft doorwoekeren in de wereld. Ik zou voorlopig dit jaar niet zo'n reizen gaan plannen, tenzij je het risico financieel kunt ophoesten.
En een jaar is lang, maar kun je ook goed gebruiken door voorbereiding.
In een jaar lees je alle reisgidsen van alle Oost Europese landen (of waar je dan ook maar heen wilt gaan), kun je makkelijk een paar honderd van de meest belangrijke woorden leren van de daar gesproken taal, en kun je in expat enz. forums informatie en zelfs nieuwe kennissen en contacten ter plaatse leggen. Je kunt visa en andere douane regels bestuderen. Maak er een project van. En inderdaad, de kans dat je daar iemand leert kennen is heel groot. Zeker als je er geen groot geheim van maakt dat je iemand zoekt
Oost Europa zou overigens niet mijn eerste keus zijn, maar dat is aan jou.

En als je je voorbereidt zoals hierboven, dan verveel je je ook niet, ben je lekker bezig en je ziet jezelf groeien tot een kenner van het land cq landen waar je heen wilt. Als je er dan 6 weken of langer geweest bent (eventueel in meerdere bezoeken opgedeeld), BEN je ook echt een expert.

Ook via het internet kun je met locals, mensen van daar, contact leggen en zo al een lijstje hebben van mensen waarmee je persoonlijk gaat kennismaken, mee gaat daten.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_192230743
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Zelf was ze ook nerveus dus dat hielp ook niet. Ik wist ook niet wat ik op dat moment moest zeggen of zo.
Dat maakt toch niet uit. Het was toch een kort praatje. Niks mis mee. Maar misschien had je het gevoel dat je het anders had willen doen.
  maandag 23 maart 2020 @ 18:58:03 #88
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192231029
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:01 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Ik had een kleine toevoeging gemaakt over of het mijn type is of niet dus dat verandert het wel.
Benzyl, laat je niet meeslepen in dit soort discussies waar je helemaal NIETS aan hebt. Concentreer je op de dingen die je wilt, die je zoekt. Tig bijdrages waar je niks aan hebt, geschreven door jou en door anderen. Concentreer je op je doelen.

^O^ :{w :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_192234435
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 18:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Benzyl, laat je niet meeslepen in dit soort discussies waar je helemaal NIETS aan hebt. Concentreer je op de dingen die je wilt, die je zoekt. Tig bijdrages waar je niks aan hebt, geschreven door jou en door anderen. Concentreer je op je doelen.

^O^ :{w :W
Hij is mod daarom dat ik mij iets mee liet slepen.
pi_192234459
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 18:42 schreef Womanly het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit. Het was toch een kort praatje. Niks mis mee. Maar misschien had je het gevoel dat je het anders had willen doen.
Tja. Achteraf is het makkelijk praten.
  maandag 23 maart 2020 @ 21:44:23 #91
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192235337
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2020 15:24 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Ik vroeg of je autisme hebt. Ik maakte geen aannames zoals jij de hele tijd doet.

Ze is wel leuk maar ik wil niet al mijn eieren in 1 mand doen. Ik heb meer opties nodig. Vandaar dit topic.
Als je een optie hebt moet je er ook wat mee doen. Vind ik. Want anders gaat die optie misschien dadelijk je langs je neus. Komrt er een nieuwe assistent chef in de supermarkt met een vlotte babbel maar eigenlijk en arrogante lul, maar hij is er de hele dag, in de supermarkt, bij haar. En zij is immers nog vrij. En dan is deze optie weg.
Daarnaast Benzyl, je zegt je wilt meer opties in je mandje. Okay. Maar hoeveel moet je er dan? Want anders vrees ik dat je nu bv. denkt 3, en dan heb je er 3, dan wil durf of kan je toch nog geen stap doen, actie ondernemen. En dan ga je jezelf wijs maken dat je eigenlijk toch wel 5 opties wilt hebben voordat je van start gaat.

Pas op dat je straks niet met een hoop verwijten naar jezelf zit over alles wat je NIET gedaan hebt. Spijt van de beslissingen dat je niet iets geprobeerd hebt. Als je het probeert en het wordt niks, nou, dat is dan even klote, maar je hebt wel rust in je mind. Geprobeerd, mislukt, jammer maar helaas, en door met je leven. Als je niks doet ben ke strals 30 jaar ouder en denk je terug aan dat leuke meisje van de supermarkt en wat er misschien had kunnen zijn als je maar even de moed had gehad wat te zeggen, wat te doen, wat voor te stellen. Maar als je dat probeert, en het wordt niks, dan is het afgesloten. En anders kan het een spook worden dat je na je 50 ste regelmatig in je hoofd komt ronddolen en dan grijp je de fles en zuipt je lever te pletter en ... dat allemaal dat je niet even een keer over je schaduw heenspringt en iets doet waar je een afwijzing door kunt krijgen.
Ik overdrijf misschien iets met die alcoholverslaving en zo, maar je begrijpt wat ik bedoel !?

:N :r B:)B :X o|O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 24 maart 2020 @ 08:24:52 #92
490334 Helper2020
Helpen is het mooiste!
pi_192241180
Je wilde socialer zijn door te reizen? Uit onderzoek, afkomstig uit het boek 'In Mei vind jij de Ware Liefde' blijkt dat maar 4,5% van de mensen elkaar op vakantie ontmoeten. De meeste mensen ontmoeten elkaar online, namelijk 36%!

Tinder it isss
Helpen is het mooiste!
pi_192241220
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:24 schreef Helper2020 het volgende:
Je wilde socialer zijn door te reizen? Uit onderzoek, afkomstig uit het boek 'In Mei vind jij de Ware Liefde' blijkt dat maar 4,5% van de mensen elkaar op vakantie ontmoeten. De meeste mensen ontmoeten elkaar online, namelijk 36%!

Tinder it isss
Op Tinder ben ik geen groot succes. Daar komen bepaalde vrouwen op af of ik kom ben niet fotogeniek of zo. Op straat en tijdens uitgaan krijg ik gewoon aandacht en op Tinder echt bijna niks.
pi_192241294
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 21:44 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Als je een optie hebt moet je er ook wat mee doen. Vind ik. Want anders gaat die optie misschien dadelijk je langs je neus. Komrt er een nieuwe assistent chef in de supermarkt met een vlotte babbel maar eigenlijk en arrogante lul, maar hij is er de hele dag, in de supermarkt, bij haar. En zij is immers nog vrij. En dan is deze optie weg.
Daarnaast Benzyl, je zegt je wilt meer opties in je mandje. Okay. Maar hoeveel moet je er dan? Want anders vrees ik dat je nu bv. denkt 3, en dan heb je er 3, dan wil durf of kan je toch nog geen stap doen, actie ondernemen. En dan ga je jezelf wijs maken dat je eigenlijk toch wel 5 opties wilt hebben voordat je van start gaat.

Pas op dat je straks niet met een hoop verwijten naar jezelf zit over alles wat je NIET gedaan hebt. Spijt van de beslissingen dat je niet iets geprobeerd hebt. Als je het probeert en het wordt niks, nou, dat is dan even klote, maar je hebt wel rust in je mind. Geprobeerd, mislukt, jammer maar helaas, en door met je leven. Als je niks doet ben ke strals 30 jaar ouder en denk je terug aan dat leuke meisje van de supermarkt en wat er misschien had kunnen zijn als je maar even de moed had gehad wat te zeggen, wat te doen, wat voor te stellen. Maar als je dat probeert, en het wordt niks, dan is het afgesloten. En anders kan het een spook worden dat je na je 50 ste regelmatig in je hoofd komt ronddolen en dan grijp je de fles en zuipt je lever te pletter en ... dat allemaal dat je niet even een keer over je schaduw heenspringt en iets doet waar je een afwijzing door kunt krijgen.
Ik overdrijf misschien iets met die alcoholverslaving en zo, maar je begrijpt wat ik bedoel !?

:N :r B:)B :X o|O
Gedachte over potentiële spijt had ik laatst ook. Echt talloze keren kansen mislopen omdat ik niet durfde om een man te zijn.

Vrouwen stappen tegenwoordig ook op mannen af of maken moves, maar als man zijnde moet je de “deal” sluiten. Als je te braaf bent dan lukt dat niet.

Wat ik eigenlijk wil is om iemand te krijgen zonder risico te nemen. Als het ware, dat ik in een relatie vloei, op een natuurlijke wijze. Bij mij is dat tot nu toe nooit gebeurd. Ik moest altijd pushen. :/
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 09:11:17 #95
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192241793
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 08:33 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Gedachte over potentiële spijt had ik laatst ook. Echt talloze keren kansen mislopen omdat ik niet durfde om een man te zijn.

Vrouwen stappen tegenwoordig ook op mannen af of maken moves, maar als man zijnde moet je de “deal” sluiten. Als je te braaf bent dan lukt dat niet.

Wat ik eigenlijk wil is om iemand te krijgen zonder risico te nemen. Als het ware, dat ik in een relatie vloei, op een natuurlijke wijze. Bij mij is dat tot nu toe nooit gebeurd. Ik moest altijd pushen. :/
Hoe, pushen? Een meid die niet wil die wil niet, toch?

Nou, je hoeft niet altijd als man zijnde de deal te sluiten. Tenminste, dat is mijn ervaring. Soms wel, soms niet.

Ja, dat wil eigenlijk vrijwel iedereen. Immers, als je geen risico hoeft te nemen hoef je ook geen blauwtje te lopen. Maar als je daar op blijft wachten dan kun je heel lang wachten.

Ik zie het ook nog steeds niet als iets negatiefs, dat met die meid bij de auto. Jij maakt er wel iets negatiefs van. Je kunt van álles iets negatiefs maken, maar je vraag in de OP van dit topic was dat 'er niets viel te doen, of toch wel?'.

Nou ja, zoals je zelf gemerkt hebt is het niet van uitgaansgelegenheden / sociale gelegenheden afhankelijk, je komt overal vrouwen tegen. Maar als je er niet mee kunt omgaan (gechargeerd) dan maakt het niet uit hoeveel mogelijkheden je hebt of waar je ze tegenkomt, want het gaat toch niet lukken.

Maar ik zie niet wat er mis was met die uitwisseling tussen jou en die meid. Wat had je diep van binnen dan gewild? Dat je een of andere magische zin/handeling zou doen waardoor ze meteen hoteldebotel was en je dr alleen nog maar terug naar je huis hoefde te slepen? Een soort van knip in de vinger actie en hoppa, je hebt d'r? Dit is overigens een serieuze vraag, want ik zie écht niet wat er mis is met die interactie, behalve dan als je in je hoofd een scenario had gehad wat geen waarheid is geworden, maar dan vraag ik me dus af wat dat scenario dan is?

[ Bericht 22% gewijzigd door CoolGuy op 24-03-2020 09:25:21 ]
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:07:57 #96
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192248537
Okay, (zucht) dan maar weer eens een tip.

Als je de indruk hebt dat ze je wel mag (lach of glimlach, in je nabijheid zijn en ook naar jou toegekeerd). Ik zou dan vragen; mag ik jou,als vrouw, wat vragen. Zegt ze ja, dan vraag je; wat kan een man het beste doen of zeggen als hij met een vrouw is en haar erg leuk vindt.
Gaat ze er op in, dan zeg je exact met die woorden wat zij als "tip"gaf. Nou, dan is het 100 % duidelijk dat jij haar heel leuk vindt. En tegenwoordig zijn de vrouwen toch al zo vrij, zelfstandig, open, sociaal en empathisch, onafhankelijk zelfbewust en sterk dat zij dan wel goed (duidelijk, efficiënt) weet te reageren.
Doet ze dat niet, dan denk ik dat ze toch niet bij je past.

Echt, je versiert geen vrouw. Als een vrouw je ziet zitten hoef je maar heel weinig te doen om het leuk te maken. Ziet ze je niet zitten, hebben versier zinnetjes geen zin.

Anders is het als mensen elkaar al een tijd kennen, collega, school vereniging, wederzijdse vrienden enz.

ps. zie net dat coolguy eigenlijk n dezelfde trant in de bijdrage vóór mij heeft gereageerd.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:17:13 #97
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192248678
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 17:16 schreef Benzyl het volgende:
Vandaag werd ik aangesproken door een meisje op de parkeerplaats. Ik gaf haar een glimlach terwijl ik naast haar parkeerde. Toen ik de deur opende werd ik gelijk aangesproken door haar met een opmerking over Corona en hoe moeilijk het allemaal niet is. Ik raakte beetje in paniek want ik verwachte niet aangesproken te worden door een blonde stoot. Ik zei dat ik het eens met haar was en verder niet druk over maakte en liep door. Zo ga ik niemand krijgen. Niet dat ik per se iets verwachte maar ik kon nog geen eens een gesprekje houden.

[ afbeelding ]
Het grote probleem is dat veel mensen bang zijn om iets fout te doen.
Is heel normaal dus. Maar als je iets fout doet ben je net zover als 2 minuten ervoor, nl. niks.
Maar als je wat doet, zegt, heb je ook kans dat er wat uitrolt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_192314728
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 18:39 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En een jaar is lang, maar kun je ook goed gebruiken door voorbereiding.
In een jaar lees je alle reisgidsen van alle Oost Europese landen (of waar je dan ook maar heen wilt gaan), kun je makkelijk een paar honderd van de meest belangrijke woorden leren van de daar gesproken taal, en kun je in expat enz. forums informatie en zelfs nieuwe kennissen en contacten ter plaatse leggen. Je kunt visa en andere douane regels bestuderen. Maak er een project van. En inderdaad, de kans dat je daar iemand leert kennen is heel groot. Zeker als je er geen groot geheim van maakt dat je iemand zoekt
Oost Europa zou overigens niet mijn eerste keus zijn, maar dat is aan jou.

En als je je voorbereidt zoals hierboven, dan verveel je je ook niet, ben je lekker bezig en je ziet jezelf groeien tot een kenner van het land cq landen waar je heen wilt. Als je er dan 6 weken of langer geweest bent (eventueel in meerdere bezoeken opgedeeld), BEN je ook echt een expert.

Ook via het internet kun je met locals, mensen van daar, contact leggen en zo al een lijstje hebben van mensen waarmee je persoonlijk gaat kennismaken, mee gaat daten.
Ik waardeer je advies, maar ik denk dat dat voor een vakantie van een paar weken te veel voorbereiding is. :P En als ik de posts van TS lees in dit topic is hij niet echt heel erg initiatiefrijk. Als hij al als een bang vogeltje in elkaar kruipt bij een normaal gesprek met een meisje voor de buurtsuper, gaat dat in het buitenland niet beter worden.
pi_192314756
Ohw dacht ff beetje ts did dacht van fuck it all enzo en we gaan op pad met zo goed als nul geld.

Maar ok zo werkt het dus niet hoe graag ik zou willen trouwens?

Workaway.info is wel inspiratie ook. Ok als iemand het met mij aandruft ofzo. Ben ik ervoor in wel. Maar is wel even alles dus achter laten in nl en daarna wanneer terug weer opnieuw

Het is eng maaar met iemand samen mss?
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 28 maart 2020 @ 12:37:16 #100
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192318443
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 18:05 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Zelf was ze ook nerveus dus dat hielp ook niet. Ik wist ook niet wat ik op dat moment moest zeggen of zo.
Daarom mensen m/v moet je iets zeggen, proberen er een, al is het maar een neutraal, gesprekje mee te voeren. En iedere keer dat zich een gelegenheid voordoet. WANT ... oefening baart kunst. En als je dat vaker doet zul je merken dat dat helemaal niet akelig is, en geen pijn doet. Dan word je er losser in, minder gespannen, en dan word je ook creatiever om iets terug te zeggen.

Ik ben nogal relaxed in dat soort dingen, als iemand aardig is, ben ik ook aardig. Iedereen heeft wel eens behoefte aan een praatje. ook knappe meiden, oude mensen, lelijke mannen. Maak het toch niet zo groot.
Daar bij die winkelwagen, je vraagt haar toch niet of je haar anaal mag nemen. Of iets anders uiterst ongepast waar je je voor zou moeten schamen. Begin en hou het neutraal en zie hoe het gesprekje loopt. Doe dat, oefening baart kunst.

Laat ons onze fantasie even loslaten op deze ontmoeting van Benzyl en de mooie meid. Zij zegt dus iets Corona.
Je kunt dan heel veel terugzeggen, te beginnen, ja, erg hé, waar gaat dat heen. En al dat gehamster ... Dan heb je een begin.
Zelf zou ik zeggen, ja, corona, ik heb een lieve kater als huisdier en vraag mij af of die ook ziek kunnen worden. Zou het verschrikkelijk vinden als ie ziek zou worden. IK heb hem al lang, hij is al oud.
Nu, dan heeft zij zoveel aanknopingspunten waarop zij kan inhaken ALS ZE DAAR ZIN IN HEEFT !! Kijk, je opent dan de deur, je geeft en biedt daarmee de mogelijkheid aan haar om met jou in gesprek (= eerste contact) te komen.Als ze wil. En van daaruit kan er meer ontstaan.
Nu de angst. Als ze geen zin heeft om met je te praten dan zegt ze kortaf iets en dan weet je, helaas pindakaas. Dan is er verder helemaal niets vervelends gebeurd, niet voor haar vervelend, niet voor jou vervelend.

Omdat het toch Corona tijd is een kleine anecdote, hoe het zelfs zou kunnen lopen. Waargebeurd! IK vertel pas leugentjes en zo als ik door de echte, waargebeurde anecdotes heen ben, en dat ben ik nog lang niet. Vele jaren in leeftijd = vele verhalen en anecdotes te vertellen.
Metro Manila,; ik ga naar de supermarkt (MOA Mall of Asia in Pasay, een van de steden in Metro Manila) voor verse bacon voor mijn ontbijt. De jongere vrouw weegt het vlees af, pakt het in en vraagt vervolgens of ik nog iets wil. Ik zeg (zomaar) ja, heb je een recept voor me how to cook the bacon. Zij antwoordt, sir, ik ben vrij om 21.00. Ik kan naar u toe komen dan kook ik het voor u.
Duidelijk? Juist, Zij wilde natuurlijk mijn bacon komen opeten. Ben gekke Henkie niet!
Maar als ik dus op zoek was geweest naar een vrouw, mee kennis wilde maken, was dit wel een mogelijkheid geweest. En waardoor is die mogelijkheid ontstaan? Door een flauwe opmerking. Als iemand wil praten, contact wil, maakt het nauwelijks uit wat je zegt. Men zal het aangrijpen om met je te praten. Heeft die ander er geen zin in, niet in de mood, dan zal ie kortaf iets antwoorden en dan weet je waaraan je toe bent. En dan is er niets akeligs gebeurd.

:) :)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 28-03-2020 18:06:26 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 28 maart 2020 @ 12:41:00 #101
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192318506
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 04:47 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Ik waardeer je advies, maar ik denk dat dat voor een vakantie van een paar weken te veel voorbereiding is. :P En als ik de posts van TS lees in dit topic is hij niet echt heel erg initiatiefrijk. Als hij al als een bang vogeltje in elkaar kruipt bij een normaal gesprek met een meisje voor de buurtsuper, gaat dat in het buitenland niet beter worden.
IK had de indruk Ts-er wilde daar graag een vrouw ontmoeten voor een relatie. En dan ligt het anders, dan is al die voorbereiding bedoeld om zijn kansen hiertoe, op een langere relatie, wel zinvol.
Anderzijds, de hele Corona periode porno kijken is ook niet echt zinvol :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')