Wie gaat de lockdown betalen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:09 schreef RobinKuiper het volgende:
Ik zeg:
- Lockdown 2-4 weken, veel mensen die besmet zijn nu zijn dan niet meer besmet
- Na die 2 - 4 week alles weer langzaamaan opengooien, per sector
- Grenscontroles nog minimaal 6 maanden aanhouden
Na die 2-4 weken heb je hopelijk meer test materialen en kan je andere voorbereidingen treffen.
Je komt weer bij een soort nul-punt, en kan het dan veel beter gecontrolleerd houden door meer testen te doen.
Mensen die na die 2-4 weken symptomen hebben blijven uiteraard nog steeds thuis.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:09 schreef PirE het volgende:
[..]
6 graden met een schrale oostenwind, perfect weer voor een picknick.
Wel gebaseerd op mensen die getest zijn, er gaan genoeg theorieën over de tafel die het aantal besmettingen x10 doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Lees je quote... ik hanteer 4% van mensen die geregistreerd en ziek zijn. dat is wat anders dan die 1.4% van mensen die besmet (met of zonder registratie, zullen worden of) zijn.
Ik hoef niets te bewijzen dat doen de getallen as we speak ..... 245,484 geregistreerd besmettingen en 10,031 dood dwz 4,08%
Dit correspondeert met jouw quote, waarvoor ook dank:
[..]
Nu alleen nog weten hoe serieus dit is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:40 schreef THEFXR het volgende:
HUGE DEVELOPMENT! … Now 3 International Studies Find Chloroquine with Azithromycin Shows 100% Success Rate in Treating Coronavirus in 6 Days!
.
https://www.thegatewaypun(...)rus-in-6-days-video/
Denk je niet dat het veel duurder word op het moment dat dit nog veel verder uit de hand loopt?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou we zijn eruit hoor mensen, wie belt rutte?
Nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:12 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
Denk je niet dat het veel duurder word op het moment dat dit nog veel verder uit de hand loopt?
Is iig geen 'fake news', wel nogal gehyped op die site.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu alleen nog weten hoe serieus dit is.
Wie gaat de lockdown van Frankrijk betalen, Wie gaat de lockdown van Spanje betalen, wie gaat de lockdown van Italie betalen terwijl we met zijn allen in de EU zittenquote:
Mijn vriendinquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met haar OV-Chipkaart in haar mond de spulletjes ordenen, soberso mensen die hun mond gebruiken als hulpmiddel![]()
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 12:08:04In Erp, met ruim vijfduizend inwoners, zijn afgelopen dagen zeven mensen (onder wie een echtpaar) overleden aan het coronavirus (premium) https://t.co/NUxkkwEXTY reageer retweet
Dus de hele wereld is gek? Ik denk dat er wel knappere koppen hierover hebben zitten rekenen. Die lockdowns over de hele wereld is echt niet uit menslievendheid.quote:
Natuurlijk. De cijfers van de komende dagen van het aantal bezette bedden op de IC en het aantal doden zijn cruciaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:12 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
Denk je niet dat het veel duurder word op het moment dat dit nog veel verder uit de hand loopt?
Mexico.quote:
"Mark, gooi die Jaap er maar uit we nemen het vanaf hier wel over".quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nederland zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wie gaat de lockdown van Frankrijk betalen, Wie gaat de lockdown van Spanje betalen, wie gaat de lockdown van Italie betalen terwijl we met zijn allen in de EU zitten
7 alquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:14 schreef polderturk het volgende:
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 12:08:04In Erp, met ruim vijfduizend inwoners, zijn afgelopen dagen zeven mensen (onder wie een echtpaar) overleden aan het coronavirus (premium) https://t.co/NUxkkwEXTY reageer retweet
Wat moet Nel nu met Rutte? Hij heeft het al druk zat!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Alles is opgelost, weg coronaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja toch? Best lekker zo voor het weekeind
He
helemaal gerustgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |