Niemand doet dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:44 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is ook een stukje eigen verantwoording. Je kunt zelf binnen blijven toch.
Als je je echt zorgen maakt dan zou je juist zorgen voor minder stress en meer slaap 's nachts, want beiden zorgen voor een beter immuunsysteem, en dus betere bescherming tegen het coronavirus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:47 schreef Markesh het volgende:
[..]
Fijn dat je je zorgen maakt maar niet nodig.
Ik heb een eigen bedrijf en kan zelf mijn tijd indelen.
Tussen 02.00 en 03.00 naar bed is voor mij eerder standaard dan uitzondering.
Dat was drie weken geleden nieuws in Nederland.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:45 schreef polderturk het volgende:
Volgens de Chinese ambassadeur in Turkije zijn er twee effectieve medicijnen tegen Corona:
"Klorokin fosfaat" en "favipiravir"
Bij 35 van de 80 patiënten werd de behandeltijd gereduceerd van 11 naar 4 dagen. Dit kan de druk op ons zorgsysteem verlagen.twitter:genclikbirligi twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:35:29Çin İstanbul Başkonsolosu Cui Wei 2 ilacın etkili olduğunu açıkladı:
“Biri klorokin fosfat diğeri de favipiravir. 80 kişilik deneyde, 35 kişinin tedavi süresi 11’den 4 güne indi. İlacı kullananların 2.5 günde ateşi düştü”
(@:ChinaEmbTurkey)
https://t.co/gJ2ntvG1UD reageer retweet
Hoe kun je zoiets roepen... Dit is totaal niet wetenschappelijk onderbouwdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als hij in een warm land zit, dan kan hij daar beter even blijven. Kans op besmetting is lager. De ambassade kan beter zijn hotelkosten vergoeden ipv dat we hem terughalen.
Dat gebruiken ze hier ookal, en waarschijnlijk overal. Is niet iets Turks, zal zouden ze dat wel graag laten weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:45 schreef polderturk het volgende:
Volgens de Chinese ambassadeur in Turkije zijn er twee effectieve medicijnen tegen Corona:
"Klorokin fosfaat" en "favipiravir"
Bij 35 van de 80 patiënten werd de behandeltijd gereduceerd van 11 naar 4 dagen. Dit kan de druk op ons zorgsysteem verlagen.twitter:genclikbirligi twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:35:29Çin İstanbul Başkonsolosu Cui Wei 2 ilacın etkili olduğunu açıkladı:
“Biri klorokin fosfat diğeri de favipiravir. 80 kişilik deneyde, 35 kişinin tedavi süresi 11’den 4 güne indi. İlacı kullananların 2.5 günde ateşi düştü”
(@:ChinaEmbTurkey)
https://t.co/gJ2ntvG1UD reageer retweet
Veel dat soort banen zijn ZZP geworden een jaar of 10 terug..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:50 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hebben ze daar een 0 uren contract
dan heb je echt een probleemquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:53 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Veel dat soort banen zijn ZZP geworden een jaar of 10 terug..
Maar de hoeveelheid contact die iedereen heeft is wel drastisch vermindert natuurlijk. Tuurlijk zal het virus zich blijven verspreiden, maar ik denk dat dat ook wel belangrijk zal zijn om te zorgen dat mensen er tegen beschermd raken. Helemaal in lockdown gaan is denk ik nu nog niet nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zeker. Maar mensen doen dat nu al niet op grote schaal. Met z’n allen even bijpraten op straat, in groepjes keuvelen in het park. Groepen jongeren die zich de pleuris vervelen.
Belgische perscotwitter:be_gezondheid twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 10:49:49LIVE: Volg hier binnen enkele minuten onze persconferentie met VGT over het coronavirus 👉https://t.co/YBiCDkh6dR https://t.co/MRN06NjTPX reageer retweet
waarom gaat die meeting dan door? ik heb twee keer per dag digitale meetings met m'n directe collega's maar gelukkig wel gewoon werkzaken te bespreken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:50 schreef kwiwi het volgende:
Man man man, elke ochtend een virtuele meeting met ons team waarbij het inmiddels alleen nog maar gaat over "wanneer zouden we in volledige lockdown gaan? Hoeveel maanden?". Daarna steeds maar snel dit topic induiken waar er in ieder geval ook nog wat positievere geluiden te horen zijn
https://joop.bnnvara.nl/n(...)behandeling-covid-19quote:China: Japans griepmedicijn werkt goed bij behandeling Covid-19
Een Japans medicijn dat is ontwikkeld voor de behandeling van griep, is ook effectief bij de behandeling van patiënten die zijn besmet met het nieuwe coronavirus. Dat zeggen de Chinese autoriteiten na een klinische test bij 340 patiënten.
Uit het onderzoek blijkt dat patiënten die worden behandeld met het middel favipiravir veel sneller genezen. Ook lijkt het middel effectief bij het verhelpen van de longproblemen waarmee Covid-19 gepaard gaat, schrijft The Guardian.
In 2016 stelde Japan favipiravir ook al ter beschikking aan Guinee voor de behandeling van ebola. Japanse autoriteiten waarschuwen wel voor te veel optimisme. Volgens het Japanse ministerie van Volksgezondheid is favipiravir minder effectief bij patiënten met ernstige symptomen. Ook andere antivirale middelen lijken vooral vruchten af te werpen bij de behandeling van coronapatiënten met milde of gemiddelde klachten.
Blijkbaar heeft iedereen nu tijd teveelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
waarom gaat die meeting dan door? ik heb twee keer per dag digitale meetings met m'n directe collega's maar gelukkig wel gewoon werkzaken te bespreken.
Kijk maar op de wereldkaart en waar er vooral problemen zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:51 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets roepen... Dit is totaal niet wetenschappelijk onderbouwd
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:59 schreef KingRadler het volgende:
is het nu beter om nu besmet te worden of zolang mogelijk uitstellen dat het wat rustiger is in de zorg,
Gewoon niet bewust besmet raken zou mijn advies zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:59 schreef KingRadler het volgende:
is het nu beter om nu besmet te worden of zolang mogelijk uitstellen dat het wat rustiger is in de zorg,
Zou niet vooraan willen staan, kom liever later aan de beurt als er tig keer meer ervaring opgedaan is in de behandelmethodes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:59 schreef KingRadler het volgende:
Zo lang mogelijk uitstellen. Dan heb je ook meer kans op dat er inmiddels meer medicijnen voor verkrijgbaar zijn (meer productie, effectievere medicijnen enz) en hopelijk weet je het lang genoeg uit te houden tot het vaccin beschikbaar is voor iedereen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:59 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:59 schreef Salina het volgende:
@:Kyran, anderen, even een serieuze vraag:
Zouden jullie nu nog een ziekenhuis willen/durven bezoeken als je daar bijvoorbeeld een afspraak hebt staan binnenkort, die nog niet is afgezegd/gecanceld?
Ik heb over 4 dagen een afspraak hier in het Amphia (Breda), waar toch al veel patienten liggen en waar minstens 8 mensen al zijn overleden.
Ik wil eigenlijk wel dat die afspraak gewoon doorgaat (kaakchirurg), want mijn gebit is wel een soort tikkende tijdbom, sinds oktober eigenlijk alZolang je zelf geen verkoudheidsklachten hebt zou ik gewoon gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar wat zijn exact de risico's? Zijn er risico's?Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Nu ben je te laatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:59 schreef KingRadler het volgende:
Volgens mij kom je in een drukke periode terecht als je het nu op loopt. Hopelijk hoef je dan niet naar het zkh om behandeld te worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:59 schreef KingRadler het volgende:
En jij kunt bevestigen dat in die landen actief gemeten wordt? En dat de cijfers tijdig gedeeld worden?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
Kijk maar op de wereldkaart en waar er vooral problemen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |